Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos en tässä organisaationmuutoksessa saa ylennystä, vedän hernettä nokkaani.

Vierailija
24.09.2015 |

On se kumma että ei ole mitään arvoa. Kaikkia esimies- ja asiantuntijapaikkoja olen hakenut, ilmaissut kiinnistukseni ja näyttänyt sen teoilla. Ikinä ei mitään.
Nyt jos ei tipu parempaa paikkaa, vedän kyllä hernettä nenään. Lopetan kaiken kehitystyön (en saa tästä edes palkkaa) ja teen tasan löysemmin töitä. Prkle. Voisin vaikka ruveta työttömäksi. Enemmän mua arvostetaan kotona.
Ja en, en ala ruskeakieliseksi tai reittä pitkin kiipijäksi.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän mistä puhut. Teen ihan liikaa siihen nähden mikä on "tehtäväni". Palkkaus ja nimike kaikkea muuta, kuin sisältö.

Vierailija
2/11 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 07:16"]Tiedän mistä puhut. Teen ihan liikaa siihen nähden mikä on "tehtäväni". Palkkaus ja nimike kaikkea muuta, kuin sisältö.
[/quote]
Juuri näin. Kokemustakin on kohta 20 vuotta. Kohta loppuu "ylimääräisen" tekeminen.
Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata tehdä muuta kuin pakollinen. Se on ihan sama pyrkyröidä, kengänkuva voi tulla perseeseen YT-neuvotteluissa vaikka miten sinkoilet.

Vierailija
4/11 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 07:19"][quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 07:16"]Tiedän mistä puhut. Teen ihan liikaa siihen nähden mikä on "tehtäväni". Palkkaus ja nimike kaikkea muuta, kuin sisältö.
[/quote]
Juuri näin. Kokemustakin on kohta 20 vuotta. Kohta loppuu "ylimääräisen" tekeminen.
Ap
[/quote]

Jep. Mä tosin olen tehnyt päätökseni jo ;-).

Vierailija
5/11 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 07:21"][quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 07:19"][quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 07:16"]Tiedän mistä puhut. Teen ihan liikaa siihen nähden mikä on "tehtäväni". Palkkaus ja nimike kaikkea muuta, kuin sisältö.
[/quote]
Ap
[/quote]

Jep. Mä tosin olen tehnyt päätökseni jo ;-).
[/quote]

Ts. lähden opiskelemaan aikuisopintotuella, mies on luvannut elättää, jotta pääsisin pois tilanteesta, jossa en saa kunnon korvausta työstäni. Koulutuksen kautta mulla on "jotain" mahdollisuuksia edes teoriassa ;-). On tai ei, ei haittaa. Ilmainen työ loppuu ja se on pääasia ;-)

Vierailija
6/11 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä kokemus esimiestehtävistä kolmelta eri alalta ja neljältä eri vuosikymmeltä on opettanut minulle neljä asiaa:

1. Naiset arvostavat työpanoksensa ja osaamisensa paljon korkeammiksi, kuin mitä ne tosiasiassa ovat.

2. Naiset katkeroituvat ja uhriutuvat, kun ylennyksistä päättävä esimies ei näe asiaa samoin.

3. Naisia on paljon vaikea saada tekemään haastavia tehtäviä, ylitöitä tai epämukavia työvuoroja. Miehet osoittavat tällä tavoin sitoutumisensa yrityksen tavoitteisiin moninkertaisesti naisia useammin.

4. Nainen esimiesasemassa sorsii alaisiaan naistyöntekijöitä hämmästyttävän usein ja epäreilusti.

Johtopäätös: Jos haluat firmasi menestyvän, palkkaa ja korota esimiesasemiin mies aina kuin voit.

Vierailija
7/11 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllä oleva on paskanjauhantaa. Tutkimuksen mukaan naisen työteho tunnissa on 45-50 min. Miehen vastaava luku on 20-30 min. Naiset myös kouluttautuvat pidemmälle kuin miehet. Naisen euro on 80 senttiä. Naiset pitävät vähemmän meteliä osaamisestaan. Kaikki tämä on nykyisin mittauksin todettu. Jos nainen on epärealistinen kyvyistään se johtuu vähättelystä. Nainen vähättelee osaamistaan ei yliarvioi. Kiitos kasvatuksen, kiitos kulttuurin. Joten pidä pseudotietosi ihan vaan omana tietonasi. Kiitos.

Vierailija
8/11 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyisin po. lukuisin

Vierailija
9/11 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä on myös niin sanotuissa suojatyöpaikoissa naisia enemmän. He saavat naista enemmän arvostusta ihan muuten vaan. Miehet myös tehokkaasti delegoivat vai pitäisikö sanoa deletoivat tehtäviään muille ja ovat hyvin valikoivia tehtävien suhteen. Ja kyllä. Tästä kaikesta on olemassa runsaasti näyttöä. Olen puhunut.

Vierailija
10/11 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 08:30"]

Yllä oleva on paskanjauhantaa. Tutkimuksen mukaan naisen työteho tunnissa on 45-50 min. Miehen vastaava luku on 20-30 min. Naiset myös kouluttautuvat pidemmälle kuin miehet. Naisen euro on 80 senttiä. Naiset pitävät vähemmän meteliä osaamisestaan. Kaikki tämä on nykyisin mittauksin todettu. Jos nainen on epärealistinen kyvyistään se johtuu vähättelystä. Nainen vähättelee osaamistaan ei yliarvioi. Kiitos kasvatuksen, kiitos kulttuurin. Joten pidä pseudotietosi ihan vaan omana tietonasi. Kiitos.

[/quote]

Tuo "Naisen euro on 80 senttiä" on todettu valheeksi jo niin monta kertaa että voidaanko olettaa että kaikki muukin mitä kirjoitat on valetta?

Vierailija
11/11 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehuja osaamisesta satelee ja "luottamustehtäviä" on. Siis sellaisia jotka vain minä teen ns varsiaisen työn. ohella. Lisää palkkaa en näistä saa. Olen tarkka.
Joustan kun voin. Jne jne.
Kaikista on kiitelty.
Täytyy tehdä suunnitelmia tulevaisuuden varalle jos en uusiin tehtäviin pääse. En meinaa haaskata aikaani ja osaamistani täällä enää.
Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän