Olen kokoa 42...olenko läski?
Pituus 170 cm, 76 kg. yleensä menee L-koko, ei tarvi XL:ää
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Marilyn Monroe käytti vaatekokoa 42.
Höpö höpö, koot ovat muuttuneet - hän ei todellakaan ollut nykyajan 42, ei varmaan edes Italian 42 hoikimmillaan.
https://themarilynmonroecollection.com/marilyn-monroe-true-size/
"When she performed “Happy Birthday Mr. President” for John F. Kennedy on May 19, 1962, roughly three months before her death, Marilyn’s measurements were bust: 35.5″, waist: 23.5″, hips: 33.25″. By modern-day standards, she would likely be a size 4 to 6."
Itse olin pari vuotta sitten mitoissa 173cm/68kg ja olin kyllä hieman pullukka. Tunsin oloni ihan hyväksi, mutta ylimääräistä oli etenkin lantion ja vatsan seudulla.
Nyt painan vain pari kiloa vähemmän, mutta olen todella hyvässä kunnossa, jalkalihakseni ovat massiiviset ja yläkroppa kehittyy koko ajan.
Tavoitteena vähentää rasvan määrää ja lisätä lihasta. Todennäköisesti paino ei tule hirveästi putoamaan nykyisestä, mutta vartalon koostumus muuttuu.
Kokonaisuus on tärkeämpää kuin se mitä vaaka näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Höpöhöpö, olet ihana juuri tuollaisena, ihanan pehmeä naisellinen nainen, rakastan sinua juuri omana itsenäsi.
...kai sä annat ilman kumia?
T. Jännnnämies39
Heips neitipoika, oliko hauska juttu? Olet jälleen tähän aamuun herännyt alapeukuttelemaan kaikki saapuvat viestit ja jakamaan sitä hersyvää huumoriasi, jossa kohteet ja asiat ovat alati vaihtuvia. Hienoa...
Vierailija kirjoitti:
Itse en käyttäisi sanaa läski, kuulostaa jotenkin halveeraavalta. Mutta selkeästi ylipainoinen kuitenkin, kyllä tuossa ainakin 15 kg liikaa normaalipainoon.
Ei pidä paikkaansa.
Jos menee painoindeksin mukaan, niin 71,9kg painossa AP on jo normaalipainon puolella.
No et hirveän läski. Itse olen kokoa 46 😥 ja aloitin laihduttamisen. Vihdoinkin sain motivaatiota, ja olen tähän asti noudattanut ruokavaliota retkahtamatta. 💪 Uskon pystyväni tähän.
Mä olen pari senttiä lyhyempi ja painan jotain 68 kg. Kyllä tästä ainakin 5 kiloa voisi pudottaa, vaikka en näytäkään super isolta enkä ole virallisesti ylipainoinen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi en tunne itseäni hillittömäksi läskiksi? t. Ap
Siksi, että et ole "hillitön" läski; olet vain tukevahko.
Voisit pudottaa 5-10 kg. On helpompi liikkua.
Olen 168 cm ja 80 kg. En aio tiputtaa yhtään painoa, koska sitten vaatteet alkavat roikkua. Isolla vaivalla olen hankkinut kivoja vaatteita.
Vierailija kirjoitti:
No et hirveän läski. Itse olen kokoa 46 😥 ja aloitin laihduttamisen. Vihdoinkin sain motivaatiota, ja olen tähän asti noudattanut ruokavaliota retkahtamatta. 💪 Uskon pystyväni tähän.
Paljon tsemppiä! Onnistut varmasti! :)
Vierailija kirjoitti:
Olen 168 cm ja 80 kg. En aio tiputtaa yhtään painoa, koska sitten vaatteet alkavat roikkua. Isolla vaivalla olen hankkinut kivoja vaatteita.
Minulla paino on jakautunut sopusuhtaisesti koko kehoon. Jos laihdun 10 kg, pitää ostaa vaatteet uusiksi alusvaatteita myöten. Ei hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla paino on jakautunut sopusuhtaisesti koko kehoon. Jos laihdun 10 kg, pitää ostaa vaatteet uusiksi alusvaatteita myöten. Ei hyvä.
Aika sama tuo kymmenen kiloa sen mukaan, miltä näytän. Laihdun jokapuolelta hiukan samassa suhteessa.
Sanotaan nyt vielä kerran: jokaisen ruumiinrakenne ja ihannepaino on erilainen.
Itse olen kokoa 40/42 mutta tämä johtuu lähinnä kurvikkuudestani. Hoikka vyötärö mutta suuret rinnat ja leveä lantio. Sisareni taas on 44/46 - mutta on 30kg ylipainoinen ja omenavartaloinen. Meillä saattaa silti olla vain yhden koon ero samassa vaatteessa (jos on esim. väljän mallinen kesä/viskoosimekko). Minun ei kuitenkaan tarvi laihduttaa kun taas siskoni kamppailee parhaillaan asian kanssa.
Eli pelkän pituuden, painon tai vaatekoon perusteella ei vielä voi sanoa onko henkilö henkilökohtaisessa ihannepainossaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika sama tuo kymmenen kiloa sen mukaan, miltä näytän. Laihdun jokapuolelta hiukan samassa suhteessa.
Minä laihdutin 17kg ja en yhtään tiedä mistä se lähti. Hauiksen ympäryksestä lähti lihasta 4.5cm, mutta ei grammaakaan läskiä. 4cm läskikerros on ja pysyy. Kuvia kun katsoo niin näytän vartaloltani ihan samanlaiselta kuin 17kg sitten paitsi siitä puuttuu se lähes 3kg lihasta mikä dieetille menetettiin. Ihan samat vaatteetkin sopii päälle kuin ennenkin. Vieläkin täytyy tiputtaa 7kg näköjään jos mielii, että missään näkyy mitään. Tämäkin on ihan spekulaatiota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä laihdutin 17kg ja en yhtään tiedä mistä se lähti. Hauiksen ympäryksestä lähti lihasta 4.5cm, mutta ei grammaakaan läskiä. 4cm läskikerros on ja pysyy. Kuvia kun katsoo niin näytän vartaloltani ihan samanlaiselta kuin 17kg sitten paitsi siitä puuttuu se lähes 3kg lihasta mikä dieetille menetettiin. Ihan samat vaatteetkin sopii päälle kuin ennenkin. Vieläkin täytyy tiputtaa 7kg näköjään jos mielii, että missään näkyy mitään. Tämäkin on ihan spekulaatiota.
Painoin pitkään alle 70 kg ja kun kuvista katsoo, niin olin ”pienempi” joka puolelta. Tietty luusto tulee kauniimmin esille, solisluut näkyvät ja ei ole kaksoisleukaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et tiedä mistä 17kg lähti, mutta heti perään toteat, että lihaksista se lähti kun läskit ovat jäljellä =D =D
Suosittelisin todella vahvasti kiinnittämään jatkossa paljon enemmän huomiota ruokavalioosi ja liikuntaan, jotta kehosi lähtisi polttamaan rasvaa eikä noin massiivisesti lihasta.
Vierailija kirjoitti:
koot ovat muuttuneet. Mä käytän 34-36 mutta mulla on vintagevaatteita koossa 42. Ovat niin kireitä, että hyvä kun päälle mahtuvat. Marilyn ei todellakaan ollut nykykokoa 42.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et tiedä mistä 17kg lähti, mutta heti perään toteat, että lihaksista se lähti kun läskit ovat jäljellä =D =D
Suosittelisin todella vahvasti kiinnittämään jatkossa paljon enemmän huomiota ruokavalioosi ja liikuntaan, jotta kehosi lähtisi polttamaan rasvaa eikä noin massiivisesti lihasta.
Ilmaisinko asian epäselvästi? Siis 3kg lihasta lähti ja hieman yli 14kg rasvaa, mutta ei se päällepäin näy. Ruokavaliossa ei ole mitään vikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
koot ovat muuttuneet. Mä käytän 34-36 mutta mulla on vintagevaatteita koossa 42. Ovat niin kireitä, että hyvä kun päälle mahtuvat. Marilyn ei todellakaan ollut nykykokoa 42.
Tämä on totta. Äidiltäni on jäänyt 70-luvulta ihana vihreä "housupuku" farkkutakki ja housut kokoa 38. Eivät mene minulle lähellekään vaikka pidän 38/M-koon vaatteita.
Itse en käyttäisi sanaa läski, kuulostaa jotenkin halveeraavalta. Mutta selkeästi ylipainoinen kuitenkin, kyllä tuossa ainakin 15 kg liikaa normaalipainoon.