Olen kokoa 42...olenko läski?
Pituus 170 cm, 76 kg. yleensä menee L-koko, ei tarvi XL:ää
Kommentit (43)
näiden tietojen perusteella et. mut onko sillä asialla väliä et onko läski vai ei muutenkaan?
Et ole. Olen kokoa 46-48 ja en pidä itseäni läskinä.
170 senttiset 60 kiloset on rimpuloita.
Vierailija kirjoitti:
170 senttiset 60 kiloset on rimpuloita.
Tämmöisiä miehiä on paljon
Ihan hillitön läski, kyllä. Minä olen kokoa 38-40 ja olen myös hillitön läski. Kaikki yli koon 32-34 on hillitön läski masdontti.
Höpöhöpö, olet ihana juuri tuollaisena, ihanan pehmeä naisellinen nainen, rakastan sinua juuri omana itsenäsi.
...kai sä annat ilman kumia?
T. Jännnnämies39
Itse 169 ja ympäri 70 kg. Aika siisti kroppa tykkään. Treenaan ja yritän pudottaa pari kolme kiloa.
Luuli taas eräs minua 58 vuotiaaksi.
Marilyn Monroe käytti vaatekokoa 42.
Vierailija kirjoitti:
Höpöhöpö, olet ihana juuri tuollaisena, ihanan pehmeä naisellinen nainen, rakastan sinua juuri omana itsenäsi.
T. Jännnnämies39
Tässä tulikin vahvistus. Läskejä bongaava j ä n n i s liittyi keskusteluun.
Et, mutta et laihakaan. Riippuu myös kuinka paljon on lihasta.
Miksi en tunne itseäni hillittömäksi läskiksi? t. Ap
Jos olet lihaksikas, niin et ole. (lihas painaa enemmän kuin rasva)
Jos taas lihaksia sinulla ei ole, ja tuo ylimääräinen on rasvaa, olet hieman isohko.
Pelkkä paino ei kerro kehosi koostumuksesta mitään.
Olet kyllä melko tukeva, läskin määrästä ei voi tietää. Ihmisten käsitys normaalista ja hoikasta on muuttunut paljon parissakymmenessä vuodessa. Eli nykypäivän normien mukaan olet varmaan melko keskiverto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Jännnnämies39
Tässä tulikin vahvistus. Läskejä bongaava j ä n n i s liittyi keskusteluun.
Oot vaan kateellinen kun et itse tajua sitä, että se ei tartte kuin pari kaunista sanaa niin paksun pöksyt on lattialla.
Vaikeinta tässä hommassa on pitää homma salassa niin ettei kaverit saa tietää.
T. Jännnnämies39
Jos olet nainen niin et ole läski, just täydellinen. Jos olet mies niin aivan liian lyhyt, paino ei ole ongelmasi.
Vierailija kirjoitti:
Jos olet lihaksikas, niin et ole. (lihas painaa enemmän kuin rasva)
Jos taas lihaksia sinulla ei ole, ja tuo ylimääräinen on rasvaa, olet hieman isohko.
Pelkkä paino ei kerro kehosi koostumuksesta mitään.
Hieman isohko?
Tuon pituisen naisen ei tulisi painaa yli 60kg, ellei ole joku voimanostaja tai venäläinen kuulantyöntäjä
Kyllä