Törkeää, " Olli Saarela olisi halunnut " täräyttää nokkaan" vaimonsa ministeritoveria Eero Heinäluomaa (sd)."
Tanja Saarelan mies haukkui Heinäluoman 4. 10. 2006 08:34
Ilta-Sanomista poimittua
Ministeri Tanja Saarelan (kesk) aviomies Olli Saarela olisi halunnut " täräyttää nokkaan" vaimonsa ministeritoveria Eero Heinäluomaa (sd).
Tällä viikolla ilmestyvän Image-lehden haastattelussa Olli Saarela luonnehtii Sdp:n puheenjohtajaa, valtiovarainministeri Heinäluomaa " onnettomaksi, isoksi, kaljupäiseksi ja akkamaiseksi jätkäksi" .
" Että iso mies kehtaa" , Saarela ihmettelee.
" Olisin täräyttänyt sitä nokkaan, niin törkeällä tavalla se veti pisteet himaan. Pelkkää politikointia."
Väkivaltaisia mielihalujaan Saarela perustelee vaimonsa Vanhasen hallituksen elokuisessa budjettiriihessä saamalla huonolla kohtelulla.
Elokuvaohjaaja Saarela tietää, mistä puhuu, sillä hän on entinen juniorinyrkkeilijä.
Kommentit (35)
En minäkään haluaisi mieheni puuttuvan työasioihini.
Mutta miettikääpä tätä tasa-arvokysymyksenä. Mitä se kertoo suomalaisen naisen asemasta, jos miehen pitää edelleen puolustaa vaimoaan julkisesti (tuollaisilla ilmauksilla vielä)?
mielipiteen suustaan. Sellainen ei kertakaikkiaan ministeritasolla (sentään) ole mahdollista.
Minusta se vain lisäisi ahdinkoa, kun saisin lisäksi vielä vahtia lapsellista aviomiestäkin.
Ja olen tosi kilpaillulla alalla kuralla olevassa yrityksessä irtisanomisuhan alla, joten paskaa tulee minullakin niskaan ihan joka päivä.
33
Oma mieheni sanoo usein, etten anna kenenkään tehdä sulle pahaa. Se on ehkä lapsellista mutta tuntuu musta tosi ihanalta.
Eikö teidän miehenne ole valmiita puolustamaan teitä?
Onhan se tietty " söpöä" , että mies puolustaa naistaan. Toisaalta se " söpöys" kyllä karisee nopeasti jos mies toteuttaa uhkauksensa tai jos uhkaus koskee työasioita.
Eli jotenkin vanhanaikaista machomeininkiä, josta ei haluaisi joutua lukemaan nykyajan Suomessa. Jossain Etelä-Amerikassa tuo olisi ihan normaalia.
jutuista, että " tartteeko tulla selventämään sinne asioita" . Ja tulisi satavarmasti, jos antaisin luvan.
Niinhän pitääkin, mutta julkisesti? Enpä tiedä ja tuo tapa. Mä en ainakaan haluaisi, että mieheni uhkailisi " vetää jotain nokkaan" , jos tuo joku sattuu olemaan pahastikin eri mieltä kanssani. Jos on pakko kommentoida julkisesti jotain niin sen voi tehdä niin paljon paremminkin. Tämä vaan lisää entisestään kuranheittoa T.Saarelaa kohtaan, niinkuin täälläkin on nähty. Eipä tainnut Olli tulla ajatelleeksi, että voikin pahentaa vaimonsa tilannetta?
Niinhän se on ollut kautta aikojen. Puolisot tietävät paljon, mutta eivät saa puhua.
Taas asiasta voidaan olla montaa mieltä. Kerrankin jollain miehellä on munaa sanoa noille itseään tärkeinä pitäville eduskunnan mätäpesäkkeille asiat suoraan. Tuli ehkä kärjistetysti sanottua, mutta luulempa Heinäluoman nähneen vain tilaisuutensa vetää pisteet kotiin.
Sikäli kannatettavaa, että joku avaa suunsa, mutta se on ministerin puolison sanomana vahingollista itse ministerille. Lisää tulevaisuuden vaikeuskerrointa tanjalle.
Tanjalla on ollut vaihtoehtoja, mutta hän on tehnyt näin. Kai silloin pitää ministerinkin tajuta, että omilla teoilla on aina seurauksia ?
Vierailija:
" itse kyllä vaimona häpeäisin, jos minun mieheni puuttuisi tuolla lailla minun työasioihini." kommentistasiTotta varmasti, mutta mietipä monta kertaa Tanja on saanut niitä iskuja itseään kohtaan? Voisit alkaa sinäkin haluta tukea jos paskaa sataa niskaa jatkuvasti.
Tanjan pitäisi välittömästi pistää miehensä suu suppuun silloin kun asia koskee kansanedustaja tai ministeri Saarelaa ja hänen työtään.
Tietysti on hyvä jos puoliso tukee toista, mutta se ei saa olla mielestäni julkista ainakaan tässä mittakaavassa ja tällä tasolla. Hiljainen tuki on ok, tämä tekee molemmat Saarelat lähinnä naurettaviksi.
Mielestäni Tanja Saarela on ok tyyppi, mutta nuo miehensä jutut menee vähän liian pitkälle.
ja sopimatonta kielenkäyttöä. Puhuu miehelleen asiasta.
On tiennyt asiasta silloin kun oli Imagesta lukenut.
Just tuli paikallisradiosta.
Saareloilla perhekriisi ?????????????????
Tanja on antanut STT:lle lausunnon jossa pahoittelee miehensä puheita
ja sopimatonta kielenkäyttöä. Puhuu miehelleen asiasta.
On tiennyt asiasta silloin kun oli Imagesta lukenut.
Just tuli paikallisradiosta.
Saareloilla perhekriisi ?????????????????
" itse kyllä vaimona häpeäisin, jos minun mieheni puuttuisi tuolla lailla minun työasioihini." kommentistasi
Totta varmasti, mutta mietipä monta kertaa Tanja on saanut niitä iskuja itseään kohtaan? Voisit alkaa sinäkin haluta tukea jos paskaa sataa niskaa jatkuvasti.