Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä astianpesuaine on tehokasta kuin Fairy mutta ei haise yhtä pahalta?

Vierailija
04.04.2022 |

Tuosta Fairyn hajusta tulee mieleen joku huonosti kuivunut pyykki

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fairy tehokasta?? Ihan päinvastaisia kokemuksia mulla.

Mikä sitten sinusta on tehokasta?

No suoraan sanoen en tiedä mikä on tehokasta, Fairya vain mainostetaan aivan ylivertaisena rasvan ja lian poistajana eikä se kyllä sitä ole. Itse käytän Eco tiskiainetta ja oon siihen tyytyväinen.

No millä tavalla se ei sitten ole? Jos sulla on ihan päinvastaiset kokemukset, niin kai sitten jonkun aineen pitäisi olla tehokastakin?

Mä oon käyttänyt paljonkin erilaisia ekoaineita (mm. noita Ole hyvä -tuotteita), ja niitä pitää saman lopputuloksen saamiseksi käyttää huomattavasti enemmän kuin Fairya.

No sillätavalla että Fairylla ei lähde lika ja rasva yhtään senkummemmin pois kuin esim. tuolla Ecoverillä. Ja kokemukseni Fairysta on myös se että sitä pitää laittaa tiskiveteen aika paljon ennenkuin toimii. Ecoa ei tarvi käyttää yhtään sen enempää kuin muitakaan tiskiaineita.

Ja juu, olen ollut vähän ihmeissäni Fairysta, joskus ennenvanhaan se oikeasti oli paljon parempaa.

Mulla taas on ihan päinvastaiset kokemukset, siksi vaihdoinkin monen vuoden jälkeen Fairyyn. Satuin joskus ulkomailla reissunpäällä ostamaan Fairy-pullon, ja sen jälkeen olen käyttänyt vain sitä.

Vierailija
22/28 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fairyllä ei nykyisin lähde rasva käsistäkään. Ovat huonontaneet tuotetta huimasti. Sitä voi pistää vaikka desilitran altaaseen, niin ei pese eikä vaahtoa. Käsintiskauksessa kädet jäävät öljyisiksi. Pesun jälkeen astiat eivät enää narise, vaan ovat liukkaat, jostain rasvasta, jota Fairy sisältää. Nyt menee Fairy vaihtoon

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rainbow sensitive on mun suosikki.

Vierailija
24/28 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan esim. Pyykkiaineiden hajuja, mutta Fairy on vain niin hyvää, että siedän sen hajun. Muut aineet eivät puhdista.

Vierailija
25/28 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saksalainen Frosch-sarja. Saa mm. Hobby Hallista, joskus on melkein 1l purkki Normalissa hintaan 1,5€ sitä ihan tavallista käsitiskiainetta.

https://hobbyhall.fi/fi/search?q=frosch

Vierailija
26/28 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsot tuoteselosteesta missä on eniten tehoaineita. Takavuosina vahvinta tavaraa oli jokin niistä mitä sai ekoliikkeistä omaan pulloon isosta kanisterista. Samalla tavalla puhdasta tulee kyllä millä tahansa marketin miniriskillä tai vastaavalla.

Vierailija
27/28 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ecover sitruuna-aloe vera, ihana raikas tuoksu ja on tehokas.

Vierailija
28/28 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fairyssa on aika monta eri tuoksuvaihtoehtoa.

Mutta itse käytän Rainbown lemon-käsitiskiainetta.

https://www.prisma.fi/fi/prisma/rainbow-500ml-astianpesuaine-lemon

Minäkin käytän. Todella hyvää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan