Hetki, joka avasi silmäsi?
Mitä suuren muutoksen tekeminen elämässä vaatii? Täytyykö pohja saavuttaa, jotta silmät lopullisesti aukeaa?
Olen ollut parin kuukauden päästä neljä vuotta toinen nainen. Olen tänä aikana edennyt työssäni, ostanut asunnon, matkustanut maailman ympäri ja "elänyt" elämääni. Todellisuudessa olen kuitenkin kahlittu tähän mieheen enkä pääse irti. Tiedostan tilanteen toivottomuuden, mutta en osaa tehdä viimeistä siirtoa. Mitä muutos vaatii? En voi tuhlata enää vuosia.
Kommentit (9)
Jätä mies, käyttää sua vaan seksin takia , ei aikomusta erota vaimostaan
Vähän luulen, että sinun kohdallasi "se hetki" on se, kun tapaat uuden miehen. Sellaisen joka voi sinuun sitoutua. Ehdotan, että päästät nykyisestä irti ja lähdet etsimään uutta.
En toki tiedä ikääsi yms. mutta jos esim. sinulla on suunnitelmissa perustaa lähitulevaisuudessa (1-7 vuoden sisällä) perhe, niin älä suotta haaskaa aikaa tähän varattuun mieheen.
Tai vastaavasti jos olet jo perheenperustamisvaiheen ohittanut, niin ei kannata jumittaa sellaisen kanssa, joka ei ole valmis kanssasi jakaa elämäänsä vanhuuteen saakka.
Jos sä kuolisit nyt, sun (mielikuva!)hautakivessä lukisi "toinen nainen". Mitä sä haluaisit et siinä lukee?
Kun tulin tänne palstalle. Ennen AV:ta vielä uskoin että naiset voisivat rakastaa miestä ihmisenä, mutta tää palsta aukaisi silmäni ja tajusin että vain miehen rahoilla on merkitystä.
Ei se oikeastaan vaikeaa ole, kun ei tee siitä liian suurta kyyneleineen, viimeisine tapaamisine, jäähyväisineen jne. Lykkäät vaan tapaamisia vaikka haluaisitkin nähdä ja harvennat yhteydenottoja. Lakkaat pikku hiljaa elämästä mulkvististä ja saat uutta sisältöä elämääsi.
Et ole kahlittu tuohon mieheen. Päinvastoin mies on kahlittu sinuun. Saat hänet aina takaisin, jos haluat. Kokeile nyt edes välillä jotain muuta. Ja ennenkaikkea: käytä päätäsi, järkeä joka sinulle on annettu. Näitä juttuja ei ratkaista tunteilla eikä kuuntelemalla nyyhkymusaa. Tunteet nyt pitää sulkea pois, ja parhaiten se onnistuu kun ei tee mitään dramaattista.
Itse taas olen tapaillut toista miestä pian neljä vuotta.. eikä irti vaan pääse vaikka lukuisia yrityksiä.
Varmaan ihan tää meneillään oleva. Olen tajunnut jotain. Etsin syytä miksi ihmiset suhtautuu kuin viholliseen vääristä perusteista. En tajunnut että se johtuu siitä että haisen niin pahalle tietämättäni.
Lopeta suhde, olisi mies jo jättänyt vaimonsa jos rakastaisi sinua ja haluaisi olla kanssasi.