Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka päästä yli katkeruudesta exää kohtaan?

Vierailija
04.04.2022 |

En kaipaa exääni ja olen ainoastaan kiitollinen ja onnellinen että emme ole enää yhdessä. Suhteessamme oli paljon pielessä ja tunnen vihaa ja katkeruutta siitä kaikesta mitä suhteessa koin. Turhauttaa se, miten sokea olin. Olen puhunut suhteessa tapahtuneista asioista ystävilleni kyllästymiseen asti, ja silti suututtaa. Haluaisin unohtaa koko tyypin ja siirtyä elämässä eteenpäin, mutta tämä viha vaikeuttaa sitä. Miten tästä voisi päästä yli?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos se oli narsisti niin märehtiminen on yleistä ja toipuminen kestää normaalia pidempään. Etsi asiasta tietoa ja vertaistukea. 

Mitä jos aloittaja on narsisti joka tuli ujon torjumaksi? Omnipotentti ei voinutkaan saada kaikkea haluamaansa elämässään ja siksi raivon vallassa 🤔

Menisist nyt vaan ulos leikkimään. Nämä on aikuisten juttuja. 

Vierailija
22/24 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun eksä haluaisi olla edelleen jossain väleissä ja ystävä. Mua ei kiinnosta, koska suhde oli lyhyt ja paska eikä hän halunnut olla ystäväni silloinkaan. Ollaan kuitenkin samassa tuttavapiirissä löyhästi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistien on vaikea päästä yli kun toinen jättää.

Vierailija
24/24 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narsistien on vaikea päästä yli kun toinen jättää.

No ei todellakaan ole. Yksi narsistieksä oli naimisissa jo saman vuoden puolella seuraavan kanssa ja toinenkin narsistieksä aloitti seuraavien kanssa heti. Itse on joutunut toipumaan rauhassa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi