Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä parhaat valokuvakirjat?

Vierailija
04.04.2022 |

Kyselisin kokemuksia valokuvakirjoista... olen etsinyt vanhoja keskusteluja ja ifoloria sekä haukutaan huonoksi että hyväksi. Itselläni on ifolorista jonkin verran kokemuksia ja yhdet kuvat olivat ainakin tosi punaisia. Eli eivät ollenkaan alkuperäisen kuvan värisiä. Kuvassa oli ihminen ja punaisuus todella ikävä.

Mistä parhaat valokuvakirjat?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyykö kokemuksia?

Vierailija
2/4 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen pitänyt Google kuvien valokuvakirjosta. Laadukkaamman oloiset kuin Ifolorin. Värit toistuvat oikein mutta tummat kuvat ovat aavistuksen tummempia kirjassa kuin koneella. Ei kuitenkaan häiritsevästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoista ei ole kokemusta, mutta kuvien teettämisestä on. On ihan totta, että harvoin kuvien värisävyt ja tummuus vastaavat toivottua. Johtuu kalibroinnista vissiin, että ne tulevat printteinä ulos erilaisina kuin laitteiden näytöltä katseltuna.

Itsekin mietin pitkään valokuvakirjan hankkimista, mutta luovuin siitä. Arvostelujen mukaan se harvemmin menee niin, että jokainen kuva onnistuu.

Vierailija
4/4 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Journi Print on ollut se, jossa olen teettänyt. Ifoloria käytin ensin, mutta en ollut tyytyväinen. Jotkin kuvat eivät olleet tarkkoja ja valitin niistä, mutta sanoivat syyn olleen tekijässä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi