Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen vasta hiljattain alkanut juomaan kahvia, enkä voi käsittääyhtä juttua

Vierailija
23.09.2015 |

Olen jo 40 vuotias, enkä koskaan juonut kahvia, paitsi nyt. Otin sitä aluksi "lääkkeeksi" kun lääkäri ehdotti kahvin juontia turvotukseen. Huomasin kuitenkin että vaikka saakin nesteet liikkeelle, niin ennen kaikkea se saa suolen toimimaan. Siis en ehdi juoda edes kupillista loppuun kun jo pitää kiiruhtaa vessaan kakalle ja voi hertsileijaa kun tekeekin olon kevyeksi. Nyt on menny kuukausi kun olen juonut kahvia muutaman kerran viikossa ja paino on pudonnut 4kg, vaikka syön samaa kuin ennenkin. Ihana tuote, siis kertakaikkiaan rakastan. Vielä kun sais sitä makua vähän paremmaksi.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä se sun kysymys on?

Vierailija
2/32 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 19:43"]

Olen jo 40 vuotias, enkä koskaan juonut kahvia, paitsi nyt. Otin sitä aluksi "lääkkeeksi" kun lääkäri ehdotti kahvin juontia turvotukseen. Huomasin kuitenkin että vaikka saakin nesteet liikkeelle, niin ennen kaikkea se saa suolen toimimaan. Siis en ehdi juoda edes kupillista loppuun kun jo pitää kiiruhtaa vessaan kakalle ja voi hertsileijaa kun tekeekin olon kevyeksi. Nyt on menny kuukausi kun olen juonut kahvia muutaman kerran viikossa ja paino on pudonnut 4kg, vaikka syön samaa kuin ennenkin. Ihana tuote, siis kertakaikkiaan rakastan. Vielä kun sais sitä makua vähän paremmaksi.

[/quote]

Kokeile laittaa sekaan kanelia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää tilkka maitoa, pehmentää kahvin makua.

Vierailija
4/32 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 19:47"]

Siis mikä se sun kysymys on?

[/quote]Joo sori, siis en voi käsittää mikä siinä kahvissa saa sen suolen toimimaan niin salamana? Diureetti ymmärtääksi toimii nesteenpoistona, mut toimiiko sama myös suoleen tyhjentävästi?

Ap

Vierailija
5/32 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama efekti itsellä enkä myöskään käsitä. Eihän se kahvin kofeiini niin nopeasti imeydy vai imeytyykö? Osallahan samalla tavalla toimii tupakka.

Vierailija
6/32 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 19:48"]

Lisää tilkka maitoa, pehmentää kahvin makua.

[/quote]Juu maidon kanssa otan ilman sokeria. Mulla saattaa olla mittasuhteet vähän hakusessa kun kahvinkeitintä lataan, mut kyllä se alas menee ihan kevyesti. 

Ap

Vierailija
7/32 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon joskus lukenut että kahvi (en muista mikä ainesosa siinä) rentouttaa peräsuolen lihakset ja siksi tulee nopeasti kakkahätä.

Vierailija
8/32 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, sama täällä, siksi juon vasta vessan lähettyvillä.

Vierailija
9/32 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks mullei oo tota efektiä.. Harmittaa

Vierailija
10/32 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 20:24"]

[/quote]

Joo, ei minullakaan, onneksi! Juon nimittäin kaksi litraa kahvia päivässä :D

Vierailija
11/32 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 20:24"]

[/quote]

Ole tyytyväinen vaan :D Jos kahvi aiheuttaa tätä ongelmaa, niin kaikille kodin ulkopuolella tapahtuville kahvihetkille saa sanoa hyvästit. 

Vierailija
12/32 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu juttu! Aamukahvin jälkeen on aina kiire vessaan :D Samoin jos ruuan päälle juon kahvit (niinkuin monesti esim juhlissa on tapana tehdä) on tukalat paikat. 

Vierailija
13/32 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän vuoksi minä juon aamukahvit vasta töissä. Tulee nimittäin toosi kiire vessaan ja kotona en viitsi aamulla tuhlata kallisarvoista aikaani. Lisäksi säästän tällä tavoin paljon vessapaperia. Ainoa haitta vaan on, että työpaikan vessapaperi on niin kovaa.

Vierailija
14/32 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 20:49"]Tämän vuoksi minä juon aamukahvit vasta töissä. Tulee nimittäin toosi kiire vessaan ja kotona en viitsi aamulla tuhlata kallisarvoista aikaani. Lisäksi säästän tällä tavoin paljon vessapaperia. Ainoa haitta vaan on, että työpaikan vessapaperi on niin kovaa.
[/quote]

Lol, meillä lambia töissä..

Vierailija
15/32 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 20:51"]

[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 20:49"]Tämän vuoksi minä juon aamukahvit vasta töissä. Tulee nimittäin toosi kiire vessaan ja kotona en viitsi aamulla tuhlata kallisarvoista aikaani. Lisäksi säästän tällä tavoin paljon vessapaperia. Ainoa haitta vaan on, että työpaikan vessapaperi on niin kovaa. [/quote] Lol, meillä lambia töissä..

[/quote]

Kyllä käy kateeksi! Meillä tosiaan sitä halvinta laatua. 

Vierailija
16/32 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä, ei tarvi kuin yksi-kaksi kulausta ottaa aamukahvista ja jo täytyy juosta vessaan. Jännä ettei mulle tule iltapäiväkahvin jälkeen samaa reaktiota.. Ainoastaan aamulla. Ehkä ihan hyvä vaan :D

Vierailija
17/32 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin myös että saisi suolen toimimaan, en juo normaalisti lainkaan kahvia. Karmean makuista litkua! Raskausaikana tuli karmea ummetus ulkomailla. En tiennyt mitä lääkettä voisin ottaa ja join kahvia. Ei sillä mitään vaikutusta ollut. Maha oli kipeä - ennen ja jälkeen - ja kahvi pahaa.

Vierailija
18/32 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
19/32 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 20:59"]

http://en.ilovecoffee.jp/posts/view/175

[/quote]Hahaha... Ihana :D

Ap