Mies jolla pieni penis. Voiko käyttäytyä vihamielisesti naisia kohtaan?
Kommentit (11)
Kompensoi pienuutta rajuilla otteilla ja mm anaalijutuilla. Kokemusta on.
Vierailija kirjoitti:
Ja BMW 316:lla!
Tästä on näyttöä. Minä tunnen vain isokaluisia miehiä ja kaikki he ovat hyvin ystävällisiä ja kuuliaisia sängyssä. Varmistakaa muutkin ensin kalun koko niin ei tarvitse teidänkään pelätä väkivaltaa sängyssä. Otoskokoni on 40 miestä. Ne, jotka olen heivannut antamatta, ovat reagoineet pelottavan tuntuisesti.
Vierailija kirjoitti:
No minä kyllä myönnän tai naiskumppanit ovat näin kommentoineet otteista...Varmaan hiukan alle 11cm lasketaan pieneksi "varustukseksi"...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minä kyllä myönnän tai naiskumppanit ovat näin kommentoineet otteista...Varmaan hiukan alle 11cm lasketaan pieneksi "varustukseksi"...
Ajattelin vähän perustella paremmin miksi tämä on ainakin minun tapauksessa totta. Olen siis 34v mies ja aika paljon ollut seksisuhteita koska muuten olen varmaan ihan miellyttävä ja varmaan siksi naiset ovat kiinnostuneet. Seksissä tosin kiihotun vain noista rajuista otteista esim. anaaliseksistä ja varmaan johtuu juuri siitä että on "pienehkö varustus" eli hiukan alle 11cm ja n.3cm paksu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin vähän perustella paremmin miksi tämä on ainakin minun tapauksessa totta. Olen siis 34v mies ja aika paljon ollut seksisuhteita koska muuten olen varmaan ihan miellyttävä ja varmaan siksi naiset ovat kiinnostuneet. Seksissä tosin kiihotun vain noista rajuista otteista esim. anaaliseksistä ja varmaan johtuu juuri siitä että on "pienehkö varustus" eli hiukan alle 11cm ja n.3cm paksu.
Olisi kiva kuulla naisilta ja miehiltä olenko ainut mies joka käyttäytyy näin seksissä siis pienen varustuksen omaavana? T.34 mies
15cm ukot ei pysty tyydyttämään naista.
Siksi heistä niin moni katkeroituu ja käyttäytyy väkivaltaisesti naisia kohtaan
Johonkin se pienen 15 senttisen ahdistus pitää purkaa.
Ämmät vaan nauraa meille 15cm ukoille 😠
Noin yleisesti ottaen kaikki alle 17 senttiset katkeroituvat elämässään jossain vaiheessa. Alfat vie yli 20 senttisillä kaluillaan heidän naisensa orgasmien maailmaan, sellaiseen jota eivät ole ennen kokeneet.
On yleensä.