En tykkää, jos mies dokaa. Millä perustelen hänelle?
En yhtään tykkää, jos mies dokaa rankasti. Ennen koronaa se tapahtui 2-3 kertaa vuodessa. Mies ihmettelee, miksi en tykkää, ei se liity minuun mitenkään.
Mies ei siis tule tuolloin kotiin yöksi.
Hänellä on sairaan hyvät tulot, saahan hän tehdä rahoillaan mitä haluaa.
Omapa on terveytensä.
Miksi en siitä tykkää? Mitä vastaan?
Kommentit (43)
Miten tyhmä nainen tällaisen dokun ottaa?
miksi viinaa tai mitään päidettä tarvitsee, silloin tällöin kun on aihetta juhlaan niin ihan ok, ei muutoin, pakko olla jotain vikaa korvien välissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ryhdyit suhteeseen henkilön kanssa, jonka toiminnassa on piirre, jota et hyväksy?
Ja enhän tästä tiennyt silloin, kun seurustelimme ja oli omat asunnot.
Miksi sitten et lähtenyt heti huomattuasi, jos se on muka dealbreaker?
Koska hän tienaa sairaan hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ryhdyit suhteeseen henkilön kanssa, jonka toiminnassa on piirre, jota et hyväksy?
No ei tämä dealbreaker ole. Dealbraker olisi pettäminen, epäluotettavuus, lupausten rikkominen tms.
En kysele teiltä, mitä minun pitää tehdä, vaan kysyn, mitä minä voisin sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska hän tienaa sairaan hyvin.
Hän ei tienannut sairaan hyvin silloin, kun tapasimme. Se tienaus tuli vasta monta vuotta myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
miksi viinaa tai mitään päidettä tarvitsee, silloin tällöin kun on aihetta juhlaan niin ihan ok, ei muutoin, pakko olla jotain vikaa korvien välissä?
Hän tekee tätä tyyliin pikkujouluissa tai muissa työpaikan jutuissa.
Vierailija kirjoitti:
Huonot provo
Mikä tässä on provoa? Se että mies juo joskus rankasti vai? Vai se, että minä pidän asiaa junttina?
En ihmettele että miehenne juovat.Kuka tuollaisia kitisiöitä jaksaa selvinpäin kuunnella.
No mikset sano, että se on sinusta junttia? Jos se on mielipiteesi, niin kerro se hänelle, en oikein ymmärrä miksi meidän pitäisi keksiä mitä hänelle sanoisit.
Vierailija kirjoitti:
Perustele näyttämällä ovea.
Sinne menee sekin probleema. That`s it.
Eiköhän hyvätuloinen mies ole se joka jää omaan asuntoonsa, naisen selvittäessä mihin hän muuttaa.
Vierailija kirjoitti:
No mikset sano, että se on sinusta junttia? Jos se on mielipiteesi, niin kerro se hänelle, en oikein ymmärrä miksi meidän pitäisi keksiä mitä hänelle sanoisit.
Olen sanonut, mutta hän vain ihmettelee sitä. " Ai niinkö?".
En siis ymmärrä hänen ajatusmaailmaa. Av on täynnä erilaisia ihmisiä, ehkä joku ymmärtää ja voisi neuvoa.
Kukaan ei ole täydellinen. Joitakin ominaisuuksia on joko siedettävä tai sitten lähdettävä pois, jos ei muutosta tapahdu.
Vierailija kirjoitti:
En ihmettele että miehenne juovat.Kuka tuollaisia kitisiöitä jaksaa selvinpäin kuunnella.
Mikä on kitisiö?
Itselläni on vähän sama tilanne, liika dokaaminen miehellä on aika turn off. On nähty miten alkoholi aiheuttaa ihmisessä mustasukkaisuus kohtauksia, olen nainen ja mielestäni liika alkoholin käyttö on lapsellista 🙃
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perustele näyttämällä ovea.
Sinne menee sekin probleema. That`s it.
Eiköhän hyvätuloinen mies ole se joka jää omaan asuntoonsa, naisen selvittäessä mihin hän muuttaa.
Itse asiassa asumme minun omistamassani asunnossa, mutta en silti ole hänelle ovea näyttämässä. Tämä on harvinaislaatuisen hyvä suhde, en sellaista heitä menemään. Ja en ole mieheltä kieltämässä mitään. Haluan vain tietää, mikä oli the juttu, jolla saisin oman viestini perille.
Toistan itseäni: mies ei ymmärrä, mitä asia minua haittaa, kun ne dokaamiset eivät vaikuta minun elämääni mitenkään. Nyt kun tämän kirjoitan, niin en itsekään enää tiedä, miksi ne minua haittaavat - kun se ei suoranaisesti vaikuta minuun mitenkään.
Miehellä on oma tapansa käyttää alkoholia, sinulla omasi, kun et ole absolutisti itsekään. Live with it.
Vierailija kirjoitti:
Itselläni on vähän sama tilanne, liika dokaaminen miehellä on aika turn off. On nähty miten alkoholi aiheuttaa ihmisessä mustasukkaisuus kohtauksia, olen nainen ja mielestäni liika alkoholin käyttö on lapsellista 🙃
Jotenkin noin itsekin ajattelen. Turn off ja lapsellista. Meillä ei nyt mustasukkaisuutta, mutta typeryyttä yleisellä tasolla. Ja se on se turn off-juttu.
Nyt on Kossu pullo korkattu.
Hyvästi selvä päivä :)