Mitä väki aikoo tehdä niillä viime kesänä hankituilla Diesel-asuntoautoilla?
Lippu korkealle vaan, lomabudjetti kannattaa tuplata.
Kommentit (15)
On silti halpaa lomailua, jos rahaa ei kulu muuhun kuin asuntoauton polttoaineeseen. Mitä sitä suotta syömään ja huvipuistoihin menemään.
Varmaankin aikovat matkailla niillä.
Jos on varaa ostaa asuntoauto, niin on varaa myös dieseliin.
5-10v pääsyä todetaan, että ympäristön kannalta kestävin ratkaisu onkin panostaa biodieselin kehittämiseen. Mutta itsekään en asuntoautoa ole nyt ostanut, vaikka pari vuotta olen sellaista jo havitellut ja rahatkin olisi säästössä. Koska en osta mitään autoa ennen kuin varmistuu, mikä on se moottoriteknologia, joka tulevaisuudessa on käytössä.
Diesel on halpaa niin kauan kun sitä rahalla saa.
T:Karavaanari vuodesta 1979
Vierailija kirjoitti:
5-10v pääsyä todetaan, että ympäristön kannalta kestävin ratkaisu onkin panostaa biodieselin kehittämiseen. Mutta itsekään en asuntoautoa ole nyt ostanut, vaikka pari vuotta olen sellaista jo havitellut ja rahatkin olisi säästössä. Koska en osta mitään autoa ennen kuin varmistuu, mikä on se moottoriteknologia, joka tulevaisuudessa on käytössä.
Taitaa jäädä ajelut vähiin sulta. Tekniikka kehittyy sitä vauhtia ettei sun kannata ostaa mitään. Asut varmaan vuokralla koska kohta rommaa…
Kuka hölmöläinen nyt suomessa matkustelisi?
Jos on varaa hankkia tuollaisia niin tuskin joku dieselin litrahinta tuntuu missään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa jäädä ajelut vähiin sulta. Tekniikka kehittyy sitä vauhtia ettei sun kannata ostaa mitään. Asut varmaan vuokralla koska kohta rommaa…
Taitaa jäädä ajelut vähiin!
Ei sillä ole pakko ajella koko lomansa ajan. Sen voi ajaa vaikka 100 km päähän ja leiriytyä kahdeksi viikoksi mukavalle paikalle.
Monet tekisivät niin vaikka diesel olisi ilmaista.
Outo kysymys. Auto on yleensä kookas joten jos sellainen on bensakoneella niin kulutus tuplat diiseliin verrattuna. Diiselissä toki käyttövoimavero mutta on se silti halvempaa ku bensalla. Muita vaihtoehtoja sitten vielä olekkaan tuossa kokoluokassa.
Ajan. Ymmärrän toki, että köyhää asia harmittaa.
Polttoaineiden hinta ei ole noussut niin paljon, että sillä olisi oikeasti merkitystä ajamiseen autolla.
Minun tuttavista ainakin nämä kovimmat valittajat ovat juoneet, tupakoineet tai pelanneet rahansa. Sitten syytetään kallista sitä ja tätä. Yleensä heidän autoissaan on tankki auna tyhjä, koska säästävät rahansa noihin turhuuksiin. Minä ajan kaikki ajot v8 jenkkiautolla edelleen ja kyllähän se hämmästyttää ja kummastuttaa. Mitään noista edellä mainituista turhuuksista en harrasta.
Tässä juuri katsomassa uutta mallia, halpaa on!
Toivottavasti pitävät pihallaan ja leikkivät lomailevansa.