Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palsta lääkärit apua!

Vierailija
23.09.2015 |

oon 25v ja mulla oli perusverenkuvassa kaikki muut ok paitsi leukosyytit olivat 3.2 vaikka viitearvot ovat 3.4 ... Pelkään siis, että mulla on syöpä, kun eikö myös syövässä leukkarit voi laskea? Mulla on ollut 6 viikkoa kestänyt lievä yskä, joka on nyt alkanut helpottaa hieman. Oon tupakoitsija ja mietin, että joko mulla on keuhkosyöpä, yskä. Ja keuhkosyövän takia leukkarit laskeneet tai sitten leukemia. Uusinta koe on tästä 3 viikon päästä. Pelkään, ettrivät ole silloinkaan vielä nousseet .

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tällä palstalla useita, jotka eivät osaa yhdyssanoja, vai onko kirjloittaja aina sama?

t. palstalääkäri, joka ei tiedä, mikä on palsta lääkäri

Vierailija
2/6 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niissä voi kellä tahansa olla pieniä heittoja ja se on ihan normaalia. Mutta jos olisivat reilusti alhaalla esim jotain yhtä tms. Niin sitten kannattaisi hieman alkaa miettiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 16:32"]

oon 25v ja mulla oli perusverenkuvassa kaikki muut ok paitsi leukosyytit olivat 3.2 vaikka viitearvot ovat 3.4 ... Pelkään siis, että mulla on syöpä, kun eikö myös syövässä leukkarit voi laskea? Mulla on ollut 6 viikkoa kestänyt lievä yskä, joka on nyt alkanut helpottaa hieman. Oon tupakoitsija ja mietin, että joko mulla on keuhkosyöpä, yskä. Ja keuhkosyövän takia leukkarit laskeneet tai sitten leukemia. Uusinta koe on tästä 3 viikon päästä. Pelkään, ettrivät ole silloinkaan vielä nousseet .

[/quote]Virusinfektioissa on hyvin tavallista, että leukosyyttien määrä on tavanomaista alhaisempi. Kannattaisi varmaan lopettaa se tupakointi, jottet myöhemmin sairastu keuhkoahtaumatautiin tai siihen keuhkosyöpään. 

Vierailija
4/6 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin sulla mitään hätää on, heitto on niin pieni. Mutta lopeta ihmeessä tupakanpoltto!

Vierailija
5/6 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vihaksi pistää tuo ap! Minä olen nähnyt työssäni oikeasti sairata ihmisiä. Heillä on tosissaan arvot päin honkia.

Ja mitä tuohon ap:n leukemiaan tulee niin siinä on leukosyytit korkealla. Ainoastaan joissain harvinaisissa luuydinsairauksissa leukkarit laskee tosi alas ja myös muissa arvoissa on heittoa.

Vierailija
6/6 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöpää sinun ei tarvitse pelätä. Eikä kyllä mitään muutakaan tuon hieman viitearvoja alhaisemman leukkariarvon takia. Virustauti selittää asian oikein hyvin.

Syöpäänhän ei yleensä liity alentunutta leukkariarvoa edes suoranaisesti, mutta syövän sytostaattihoito kyllä voi sitä laskea. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme