Arttu Wiskarin keikkabussi vaihtui ambulanssiin – julkaisi itsestään dramaattisen kuvan: ”Nyt kävi näin”
Kommentit (22)
Ei muuta ku lisää piikkejä hihaan.
Siis täh? Sanottiinko jutussa edes mikä hänellä oli hätänä?
Vierailija kirjoitti:
Siis täh? Sanottiinko jutussa edes mikä hänellä oli hätänä?
Ei mainittu.
Kun skrollasin juttua alaspäin hänen postaukseensa, missä ensimmäisenä näkyy otsaryppy kuvan yläreunasta, luulin sitä persvaoksi :D
Ei vissiin kunto kestä keikkailua. Varmaan pitäisi liikkua ja laihduttaa.
Arttuhan lopetti alkoholinkäytön paitsi ettei lopettanut vaan piti vaan taukoa (artun omat sanat), eli liekö sitten aloittanut sen uudelleen ja nyt loppui kunto kesken kiertueen?
Pidän Iltalehden artikkelia outona siksi, että heti sairaalaanjoutumisuutisen jälkeen toimittaja on päättänyt kertoa hänen itsekertomasta alkoholinkäyttöstatuksestaan. Ikäänkuin IL vihjailisi hänellä olevan alkoholihaimatulehduksen.
Arttu itse taas ei ole kertonut syytä sairaalaanjoutumiselle, niin eiköhän IL voisi jättää spekulaatiot tekemättä.
Nyt itse kertoo Instastoryssa, että syynä on ärhäkkä influenssa.
Vierailija kirjoitti:
Jassoo. No hän on sitten suunnilleen Euroopan ainoa ihminen joka on onnistunut saamaan itselleen influenssan, se kun ei liiku nyt juuri ollenkaan.
Uskoo ken tahtoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jassoo. No hän on sitten suunnilleen Euroopan ainoa ihminen joka on onnistunut saamaan itselleen influenssan, se kun ei liiku nyt juuri ollenkaan.
Uskoo ken tahtoo.
No samaa mietin itsekin. Ääni kyllä oli selvästi flunssainen, eli joku hengitystieinfektio/muu hengitystiejuttu varmasti on.
Mun mielestä on tosi erikoista, että itse kertoo julkisuudessa sairaalakäynnistään, mutta ei mitään sen syystä. Aiheuttaa hurjia spekulaatioita, ehkä huoltakin. Ajattelen niin, että julkaisisivat kunnolla jos kerran julkaista pitää, ja muuten riittäisi sen verran infoa kuin ulkopuoliset tarvitsevat, esim. x&y keikat peruuntuvat sairastapauksen vuoksi.
Mitä tapahtui?