Tatuoitu nainen ei KOSKAAN ole viehättävämpi kuin tatuoimaton!
Tatuoitu nainen voi olla todella viehättävä, mutta ilman tatuointia olisi vielä viehättävämpi. Tatuoidut miehet usein naureskelevat myös selän takana tatuoiduille naisille. Joo joo tiedetään, itsellehän ne aina otetaan ja mies joka ei näe tatuointeja syvemmälle on sika jne jne. Totta. Tämäaloitus sen vuoksi, että asiasta usein kysytään ja olen keskustellut asiasta lukemattomien miesten kanssa vuosikymmenien saatossa. T: Tatuoitu mies
Kommentit (36)
Vai että ihan tatuoidut miehet naureskelee. Yleensä ne tuppaavat pitämään tatuoiduista naisista, mutta mitäpä sinä Henry niistä tatuoimattomana tietäisit.
No jo nyt on monta ketä ei taas kiinnosta asia lainkaan, mutta silti on ketju avattu, luettu ja vielä kommentoitu! :D
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 15:48"]Njoo, no ei ne tatuoidut miehetkään monia viehätä. Minusta (huom. oma mielipiteeni) on ällöttävän likaisen näköistä, jos käsivarret on peitetty monenkirjavilla kuvioilla - tyyliin Tomi Björck.
Aina käy mielessä, että ties mikä hepatiitti tai hiv tuolla ihmisellä on. Sama juttu toki naisella. Joku kovis-syndrooma, ongelmatausta tai valtavirran perusjuntti yleensä ensivaikutelmana minulla näissä. Ehkä ne hääohjelmat ovat jotenkin vaikuttaneet mielipiteeseeni.
Mutta kaikki kukat kukkikoon jne.
[/quote]
Heh mun mielipide on tälläisten kirjoittajista että kukkahattu on todella syvällä päässä:))
No ei kyllä pidä paikkaansa! Kaunis nainen on kaunis nainen tatskoilla tai ilman.
t: tatskaton mies
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 15:50"]
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 15:47"]
Miksi miehet kuvittelee, että kaikki naiset haluavat olla VIEHÄTTÄVIÄ? Kuule ihan tiedoksi: ei todellakaan halua. Joitain naisia ei sellainen lajittelu voisi vähempää kiinnostaa.
[/quote]
Miehillä on vissiin joku kuvitelma siitä, että naiset elävät vain heitä varten. Että naisten elämäntehtävä on näyttää viehkeiltä miesten silmissä. Pieleen menee. En silti epäile, etteikö tuollaisiakin naisia löydy.
Oman ulkonäköni olen"luonut" itseäni miellyttäväksi, tietenkin. Ja kyllä, siihen kuuluvat myös tatuoinnit. En piittaa paskaakaan, mitä miehet (tai naiset) ulkonäöstäni ajattelevat.
[/quote]
Puhut täyttä puppua!
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 15:50"][quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 15:47"]
Miksi miehet kuvittelee, että kaikki naiset haluavat olla VIEHÄTTÄVIÄ? Kuule ihan tiedoksi: ei todellakaan halua. Joitain naisia ei sellainen lajittelu voisi vähempää kiinnostaa.
[/quote]
Miehillä on vissiin joku kuvitelma siitä, että naiset elävät vain heitä varten. Että naisten elämäntehtävä on näyttää viehkeiltä miesten silmissä. Pieleen menee. En silti epäile, etteikö tuollaisiakin naisia löydy.
Oman ulkonäköni olen"luonut" itseäni miellyttäväksi, tietenkin. Ja kyllä, siihen kuuluvat myös tatuoinnit. En piittaa paskaakaan, mitä miehet (tai naiset) ulkonäöstäni ajattelevat.
[/quote]
No nimenomaan!
Tää on samaa luokkaa kun mammanpojan uhma äidilleen; kaverin äiti tekee parempia lihapullia!
Pitäskö hajota vai?
Olen huomannut, että tatuoidut naiset ovat enemmän miesten mieleen. Useimmat tatuoinnin ottavat naiset ovat pinnallisia (en tarkoita pahalla) ja pitävät paljon huolta ulkonäöstään. Siksi ottavat tatuoinninkin. Haluavat myös erottua ja hakevat huomiota, mistä miehet pitävät, jos nainen on hyvännäköinen.
Tatuoinnit ovat kyllä rumia, mutta niitä kannattaa ottaa, koska ovat symboli hurjapäisyydestä, oman polun kulkemisesta ja seksuaalisesta vapaudesta.. :D T: Ääni vuosikymmenten takaa
Näyttäväthän tatuoinnit seksikkäiltäkin useimpien miesten mielestä.
Kuka enää nykyään edes ottaa tatuointia?
No jaa. Itse en tiedä haluanko tatuointeja, mutta poikaystäväni mielestä ovat hyvännäköisiä naisilla ja haluaisi nähdä minulla tatuointeja.
Kyllä minun mielestäni voi tatuoitu nainen olla paremman näköinen kun ilman. Riippuu kyllä ihan kuvasta ja paikasta. Esim vatsan seudulla olevat on aika seksikkäitä :)
T. Mies 25
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 15:41"]
Tatuoitu nainen voi olla todella viehättävä, mutta ilman tatuointia olisi vielä viehättävämpi. Tatuoidut miehet usein naureskelevat myös selän takana tatuoiduille naisille. Joo joo tiedetään, itsellehän ne aina otetaan ja mies joka ei näe tatuointeja syvemmälle on sika jne jne. Totta. Tämäaloitus sen vuoksi, että asiasta usein kysytään ja olen keskustellut asiasta lukemattomien miesten kanssa vuosikymmenien saatossa. T: Tatuoitu mies
[/quote]
Ok. Minä en mielelläni koskisi tatuoituun mieheen. Eikä itselleni ole tullut ikinä mieleen ottaa mokomaa ihon rumentajaa.
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 15:41"]
[/quote]
Amen!
Hei haloo... Millä vuosisadalla te elätte??? Jollain on tatskoja, jollain ei, tämä Suomi on kyllä sellainen junttikylä että huh huh.. Keskieuroopassa naisilla Paljon tatskoja, käykää Turkua kauempana. Ja pitäkää suunne kiinni jokainen tehköön omalle keholleen just mitä huvittaa! Laittaa vihaksi juntit
Ahaa, tatuointi toimii siis kuin lajitteluhattu ja jakaa porukan niihin jotka keskittyvät ihmiseen eli sisimpään, ja niihin jotka keskittyvät ulkokuoreen ja tuomitsevat toiset sen mukaan.