Tatuoitu nainen ei KOSKAAN ole viehättävämpi kuin tatuoimaton!
Tatuoitu nainen voi olla todella viehättävä, mutta ilman tatuointia olisi vielä viehättävämpi. Tatuoidut miehet usein naureskelevat myös selän takana tatuoiduille naisille. Joo joo tiedetään, itsellehän ne aina otetaan ja mies joka ei näe tatuointeja syvemmälle on sika jne jne. Totta. Tämäaloitus sen vuoksi, että asiasta usein kysytään ja olen keskustellut asiasta lukemattomien miesten kanssa vuosikymmenien saatossa. T: Tatuoitu mies
Kommentit (36)
Sen takia esim. Megan Foxia, Scarlett Johanssonia ja Hayden Panetterieta pidetään niin rumina. Eikun.
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 16:24"]
Sen takia esim. Megan Foxia, Scarlett Johanssonia ja Hayden Panetterieta pidetään niin rumina. Eikun.
[/quote]
Heitä pidettäisiin huomattavasti rumempina tatuoimattomina.. Luitko aloitusta pälli?
Ovathan tatuoinnit kieltämättä yleisempiä matalasti koulutetuilla henkilöillä. Mutta tuskinpa viehättävyys siitä on kiinni onko tatska vai ei.
Kakolan Christalle sopii, muille ei!
No naisetkin naureskelee miehille usein takanapäin milloin mistäkin syystä. Se vaan täytyy kestää että ollaan nauravaisia olentoja.
Pitäisikö tämän nyt sitten liikuttaa jotenkin?
-tatskattu nainen-
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 15:41"]Tatuoitu nainen voi olla todella viehättävä, mutta ilman tatuointia olisi vielä viehättävämpi. Tatuoidut miehet usein naureskelevat myös selän takana tatuoiduille naisille. Joo joo tiedetään, itsellehän ne aina otetaan ja mies joka ei näe tatuointeja syvemmälle on sika jne jne. Totta. Tämäaloitus sen vuoksi, että asiasta usein kysytään ja olen keskustellut asiasta lukemattomien miesten kanssa vuosikymmenien saatossa. T: Tatuoitu mies
[/quote]
Sama pätee miehiin. T. Tatuoimaton nainen
Haistan kaksinaismoralismia. ;)
Kovinpa ihmisiä jaksaa kiinnostaa, millaisia leimoja kukakin ihollaan kantaa.
Terv. tatuoimaton, joka pitää taitavasti tehdyistä, isoista tatuoinneista
Tatuoitu nainen ei PASKAAKAAN PIITTAA siitä, onko hän jonkun mielestä "viehättävä" vai ei. Mitä helvettiä se viehättävyys edes on, ja miksi siitä pitäisi välittää? Mä en HALUA olla viehättävä, haluan olla oma itseni ja värittää vaikka perseeni vihreäksi jos se huvittaa minua.
Ei hirveästi kiinosta tatuoidun miehen mielipide vauvapaltalla:)
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 15:45"]Tatuoitu nainen ei PASKAAKAAN PIITTAA siitä, onko hän jonkun mielestä "viehättävä" vai ei. Mitä helvettiä se viehättävyys edes on, ja miksi siitä pitäisi välittää? Mä en HALUA olla viehättävä, haluan olla oma itseni ja värittää vaikka perseeni vihreäksi jos se huvittaa minua.
[/quote]
Sulla jotain mt-ongelmia?
Miksi miehet kuvittelee, että kaikki naiset haluavat olla VIEHÄTTÄVIÄ? Kuule ihan tiedoksi: ei todellakaan halua. Joitain naisia ei sellainen lajittelu voisi vähempää kiinnostaa.
Mo voi hitsi. Just tulin ottamasta tatuointia.
Njoo, no ei ne tatuoidut miehetkään monia viehätä. Minusta (huom. oma mielipiteeni) on ällöttävän likaisen näköistä, jos käsivarret on peitetty monenkirjavilla kuvioilla - tyyliin Tomi Björck.
Aina käy mielessä, että ties mikä hepatiitti tai hiv tuolla ihmisellä on. Sama juttu toki naisella. Joku kovis-syndrooma, ongelmatausta tai valtavirran perusjuntti yleensä ensivaikutelmana minulla näissä. Ehkä ne hääohjelmat ovat jotenkin vaikuttaneet mielipiteeseeni.
Mutta kaikki kukat kukkikoon jne.
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 15:47"]
Miksi miehet kuvittelee, että kaikki naiset haluavat olla VIEHÄTTÄVIÄ? Kuule ihan tiedoksi: ei todellakaan halua. Joitain naisia ei sellainen lajittelu voisi vähempää kiinnostaa.
[/quote]
Miehillä on vissiin joku kuvitelma siitä, että naiset elävät vain heitä varten. Että naisten elämäntehtävä on näyttää viehkeiltä miesten silmissä. Pieleen menee. En silti epäile, etteikö tuollaisiakin naisia löydy.
Oman ulkonäköni olen"luonut" itseäni miellyttäväksi, tietenkin. Ja kyllä, siihen kuuluvat myös tatuoinnit. En piittaa paskaakaan, mitä miehet (tai naiset) ulkonäöstäni ajattelevat.
Samat provot aina vaan hoh hoijaa. Mieltymyksiä on monenlaisia. En mäkään tatskaamaton nätti nainen tykkää tatuoiduista miehistä. Ja mulla on pari tatskattua miespuolista kaveria joilla on suurinpiirtein fetissi raskaasti tatuoituja naisia kohtaan. Että ei tää provo nyt oikeen lähe...
Kaikkia ei tarvitse miellyttää ja normaali ihminen pärjää hyvin kun on sinut itsensä kanssa. Silloin muiden mielipiteillä ei ole suurta merkitystä jos ollenkaan. En ole tatuoitu, mutta en silti tee mitään mielipiteellä, että olen näin ehkä viehättävämpi. Myös yleinen "miesten mielestä" tms. kommentointi on turhaa.
Onhan ne tatuoinnit vähän wt:tä Koska suurimmallaosalla kellä niitä on ovat tietyntyyppisiä ihmisiä.
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 16:02"]
Kuka enää nykyään edes ottaa tatuointia?
[/quote]
Itse kanssa miellän tuonne 2010-luvun alkuvuosiin hiipuneeksi ilmiöksi. Hämmästyin kuin Hottisten Martalla oli tatuointi. Voinut ottaa tietysti jo vuosia sitten. Elämänkoululaiset jne. sitten erikseen.