Sämpylät jäivät raaoiksi, voiko laittaa uudestaan uuniin
Kommentit (20)
Tietenkin voi! Sehän vain vastaa sitä, että olisit paistanut pidempään.
voipi, itse laskisin asteita vaikka 25 pinnaa jos ovat jo päältä ja pohjasta ruskeita.
Et missään nimessä voi laittaa niitä takaisin uuniin. Sänpylät vittuuntuvat tuollaisesta pompottelusta ja kostavat sen sitten sämpylän syöjälle karmealla tavalla.
Ei missään nimessä..laita roskiin..sulla ei ole oikeuksia paistaa niitä enää
Ei voi, itse uuni sekä sämpylät räjähtävät hirmuisella voimalla, ja joudut ostamaan uuden uunin sekä siivoamaan rajusti siitä syntyvän sotkun.
Hekoti hekoti!!!Uusavuttomuus virittää ihmiset aivan mahtavalle vittuilun tasolle..
Ajattelin ettei voi uudestaan laittaa kun hetken olivat poissa. Meinasin jos kuivuvat
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 15:07"]
Hekoti hekoti!!!Uusavuttomuus virittää ihmiset aivan mahtavalle vittuilun tasolle..
[/quote]
Aina sanotaan ettei tyhmiä kysymyksiä ole, mutta silloin tällöin olen kyllä eri mieltä...
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 15:10"]
Ajattelin ettei voi uudestaan laittaa kun hetken olivat poissa. Meinasin jos kuivuvat
[/quote]
No voi jestas!!Mitä sää sitten niille olisit tehny??Syöny raakana vai heittäny pois??Kumpi??:)
Mietin itsekin joskus kun keitin pastaa ja se jäikin raa'aksi, että MITÄS NYT SITTEN, että voiko tätä enää keittää lisää... Sit ihan itse keksin, että voi, mieluummin kuin syö raakana tai heittää suoraan roskiin.
Mutta olinkin 14.
Mikä hemmetti saa ihmiset kettuilemaan toisilleen? Jokaikisellä on oikeus kysyä, jos jokin mietityttää. Ja todellakin: tyhmiä kysymyksiä ei ole, jos joku haluaa jotain tietää.
Antakaa ihmisten elää ja olla uteliaita ja tiedonhaluisia!
Mutta siitä olen varma et on myös tyhmiä vastauksia kuten tässä esimerkkinä hyvin huomaa.
Ei kannata jäähtyneenä laittaa..just kokeilin ja kuivuivat vaan pinnalta eivätkä kypsyneet enää sisältä.
Ne voi kostuttaa pinnasta, ja laittaa alumiinifolion alle, niin kypsyvät ilman kuivumista ja kärtsäämistä. Samaan tapaan kuin kuivuneen leivänkin voi pelastaa, tai noi puoliraa'at sämpylät, joita myydään niissä muovipakkauksissa (onko ne jotain paistovalmiita?) jotka on tarkoitettu laitettavaksi vain 5min uuniin.
No mitä kamalaa voi tapahtua, jos laitat? Ylöstempaus?