Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten hävitätte vanhentuneet lääkkeet?

Vierailija
23.09.2015 |

Viedäänkö ne apteekkiin? Siivoilin juuri lääkekaapin kaikista vanhentuneista lääkkeistä.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 14:42"]

Heitän roskiin. Ei saisi, tiedän kyllä. Teen näin joka tapauksessa.

[/quote]Lääkkeet voi heittää roskiin, jos jätteet menevät poltettavaksi. On aivan sama, poltetaanko lääkkeet jätteidenpolttolaitoksen masuunissa vai apteekissa. Masuunissa se on itse asiassa turvallisempaa. -16

Vierailija
22/25 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 15:46"]

[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 14:42"]

Heitän roskiin. Ei saisi, tiedän kyllä. Teen näin joka tapauksessa.

[/quote]Lääkkeet voi heittää roskiin, jos jätteet menevät poltettavaksi. On aivan sama, poltetaanko lääkkeet jätteidenpolttolaitoksen masuunissa vai apteekissa. Masuunissa se on itse asiassa turvallisempaa. -16

[/quote]

Apteekkikin vie ne samaan laitokseen;) Ei ne takapihalla niitä kärryytä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roskiin tietty :DDFF

Vierailija
24/25 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedättekö, mitä apteekkiin palautetuille injektioruiskuille tapahtuu. Käytän 2/päivä, niissä on lasia, muovia ja metallia (piikki). Vein ne ennen apteekkiin, nyt olen laiskana laittanut roskiin, koska täälläkin jätteet poltetaan. Teenkö väärin?

Vierailija
25/25 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 15:54"]Tiedättekö, mitä apteekkiin palautetuille injektioruiskuille tapahtuu. Käytän 2/päivä, niissä on lasia, muovia ja metallia (piikki). Vein ne ennen apteekkiin, nyt olen laiskana laittanut roskiin, koska täälläkin jätteet poltetaan. Teenkö väärin?
[/quote]
Ja ei ole huumeista kyse, pysyvä verenohennuslääkitys.