Miten hävitätte vanhentuneet lääkkeet?
Viedäänkö ne apteekkiin? Siivoilin juuri lääkekaapin kaikista vanhentuneista lääkkeistä.
Kommentit (25)
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 15:46"]
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 14:42"]
Heitän roskiin. Ei saisi, tiedän kyllä. Teen näin joka tapauksessa.
[/quote]Lääkkeet voi heittää roskiin, jos jätteet menevät poltettavaksi. On aivan sama, poltetaanko lääkkeet jätteidenpolttolaitoksen masuunissa vai apteekissa. Masuunissa se on itse asiassa turvallisempaa. -16
[/quote]
Apteekkikin vie ne samaan laitokseen;) Ei ne takapihalla niitä kärryytä!
Tiedättekö, mitä apteekkiin palautetuille injektioruiskuille tapahtuu. Käytän 2/päivä, niissä on lasia, muovia ja metallia (piikki). Vein ne ennen apteekkiin, nyt olen laiskana laittanut roskiin, koska täälläkin jätteet poltetaan. Teenkö väärin?
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 15:54"]Tiedättekö, mitä apteekkiin palautetuille injektioruiskuille tapahtuu. Käytän 2/päivä, niissä on lasia, muovia ja metallia (piikki). Vein ne ennen apteekkiin, nyt olen laiskana laittanut roskiin, koska täälläkin jätteet poltetaan. Teenkö väärin?
[/quote]
Ja ei ole huumeista kyse, pysyvä verenohennuslääkitys.
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 14:42"]
Heitän roskiin. Ei saisi, tiedän kyllä. Teen näin joka tapauksessa.
[/quote]Lääkkeet voi heittää roskiin, jos jätteet menevät poltettavaksi. On aivan sama, poltetaanko lääkkeet jätteidenpolttolaitoksen masuunissa vai apteekissa. Masuunissa se on itse asiassa turvallisempaa. -16