Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kissani vihaa uutta poikaystävää

Vierailija
23.09.2015 |

Eli tää varmaan kuulostaa tosi hassulta, mutta mun yleensä kaikkia rakastava kissa vihaa mun uutta poikaystävää. Sähisee, rätkii kynsillä ja hyökkii puremaan vaikka ei IKINÄ ketään muuta kohtaan käyttäydy näin. Mistähän johtuu? Ei ole mitään mustasukkaisuutta entisten poikayatävien kohdalla näyttänyt ja hoitolapsienkin kanssa nujuaa rakastavasti. Olenko ihan hullu kun epäilykset heräsi että tämä mies on jotenkin paha?

Kommentit (72)

Vierailija
41/72 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma lapsuudenperheen koirani rakasti kaikkia tasapuolisesti, kunnes tutustui uuteen poikaystävääni. Tämän perässä koira kulki jatkuvasti haukahdellen kimeästi ja yritti minun ja tyypin väliin sohvalla istuessa jne. Kuinka kävikään, tämä poikaystävä paljastui väkivaltaiseksi ja persoonallisuushäiriöiseksi. Stalkkasi vielä vuosia eron jälkeen! Kyllä koira jotain siis tiesi ja vaistosi. Nykyisen mieheni koira kelpuutti ensinäkemältä ilman mitään ongelmia. Sinuna pitäisin tarkkaan silmät auki miehen suhteen.

Vierailija
42/72 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, millainen mies on muuten? Mitä hän ajattelee kissastasi ja sen käytöksestä? Jos ukko on yhtään vihamielinen kissaa kohtaan, niin ulos ja äkkiä!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/72 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 14:05"]

[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 14:04"]Se mies on tehnyt jotain pahaa kisullesi. [/quote] En tiedä missä välissä olisi ehtinyt, mutta jos on niin heitän sen ukon parvekkeelta kun näen seuraavan kerran.

[/quote]

Ei kovin tasapainoisen ihmisen tekstiä. Heittäisit parvekkeelta? Normaalit ihmiset osaavat lopettaa suhteen muuten kuin väkivaltaan.

Vierailija
44/72 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 14:32"]

kissat varmaan inhoaa sua Mies77?

[/quote]

Hehehehehehe :D :D Pelottaa ajatella millanen toi Mies77 on oikeassa elämässä oikealta luonteeltaan kun nähtävästi saanut noin monelta kissanomistajalta pakit kissojen vaistotessa pahat aikeet!

Vierailija
45/72 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko oikea Ap paikalla jo? :)

Vierailija
46/72 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 13:55"]

Eli tää varmaan kuulostaa tosi hassulta, mutta mun yleensä kaikkia rakastava kissa vihaa mun uutta poikaystävää. Sähisee, rätkii kynsillä ja hyökkii puremaan vaikka ei IKINÄ ketään muuta kohtaan käyttäydy näin. Mistähän johtuu? Ei ole mitään mustasukkaisuutta entisten poikayatävien kohdalla näyttänyt ja hoitolapsienkin kanssa nujuaa rakastavasti. Olenko ihan hullu kun epäilykset heräsi että tämä mies on jotenkin paha?

[/quote]

Poikaystävä vaihtoon vaan.Jotain epäilyttävää siinä on.

Vierailija
47/72 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 12:45"]Olisiko oikea Ap paikalla jo? :)
[/quote]

Täällä ollaan, ei tosiaan ollut mun tekstiä tuo aikaisempi viesti :D Kissa oli tosiaan kovin vihamielinen tuota miestä kohtaan, ja mies vaikutti kissaa kohtaan ynseältä. Jotenkin meni maku koko mieheen :S

Vierailija
48/72 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 12:52"][quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 12:45"]Olisiko oikea Ap paikalla jo? :)
[/quote]

Täällä ollaan, ei tosiaan ollut mun tekstiä tuo aikaisempi viesti :D Kissa oli tosiaan kovin vihamielinen tuota miestä kohtaan, ja mies vaikutti kissaa kohtaan ynseältä. Jotenkin meni maku koko mieheen :S
[/quote]
No siinähän se. Jos mies on ynseä kissaa kohtaan, niin kyllä kissa sen huomaa. En minäkään huolisi miestä, joka ei pidä kissoista. :D I feel for you, sis!

Vierailija
49/72 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 14:36"]

kissat varmaan inhoaa sua Mies77?

[/quote]

Enpä ole elämässäni tavannut kuin yhden joka on karttanut. Se oli täysin villi eikä päästänyt ketään lähelleen.

Mies 77 

[/quote]

Minä ainakin inhoan jo tätä tyyppiä enkä ole edes kissa.

Vierailija
50/72 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
51/72 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä eläimen vaistoon kannattaa luottaa, mun kissat inhosi exää ja se sitten paljastuikin väkivaltaiseksi kusipääksi.

Vierailija
52/72 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystävä on sähköinen tai on silittänyt kissaa vastakarvaan tms. Käyttääkö se jotain keinokuituvaatteita? Kehota siirtymään puuvillavaatteisiin...

Vierailija
53/72 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa. Kissat pitävät minusta, en siis ole paha ihminen!

Mutta joo, en kyllä rupeaisi seurustelemaan sellaisen ihmisen kanssa, joka minun takiani olisi valmis luopumaan lemmikeistään. Osoittaisi, että kohtelee eläviä olentoja esineinä, en tykkää sellaisesta. Jos lemmikki on seurustelun este niin tosirakkaus jaksaa odottaa lemmikin elämän loppuun, vaikka se veisi vuosia.

Vierailija
54/72 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!
Kyllä kissat vaistoaa miten asiat on.

Vierailija
55/72 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on pelissä nyt se kissan kuudes aisti: kolli kokee kilpailijakseen sen, joten anna sille (siis poikkikselle) hoi.. lämpöä!

Vierailija
56/72 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 14:16"]

[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 14:14"][quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 14:08"] [quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 14:07"][quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 14:05"] [quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 14:04"]Se mies on tehnyt jotain pahaa kisullesi. [/quote] En tiedä missä välissä olisi ehtinyt, mutta jos on niin heitän sen ukon parvekkeelta kun näen seuraavan kerran. [/quote] Jos sinun pitäisi tehdä valinta nyt heti niin kumpi lähtisi mies vai kissa? Mies 77 [/quote] Mies, kissa on ollut elämässäni 14vuotta, mies 3kk. [/quote] Ei kannata odottaa kovin suuren luottamuksen rakentumista teidän välillä. Missä vaiheessa meinasit että osat vaihtuu vai vaihtuuko ollenkaan? Kokemukseni mukaan jos eläin on tärkeämpi kuin ihminen niin se ei ole ohimenevä olotila.. Mies 77 [/quote] Varmaan niin, lapsi menisi kissan edelle. :) Mieluummin hyvä kissa kuin paska mies.

[/quote]

Jotenkin minusta tuntuu että kissa menee sinulla myös hyvien miesten edelle. Vaikutat hyvin katkeralle ihmiselle.

Mies 77

[/quote]

Näin sivusta seuraajana täytyy todeta, että jos joku tässä ketjussa vaikuttaa katkeralta niin sinä.

Vierailija
57/72 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kissa! Nirhaa se!

Vierailija
58/72 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

suosittelen jatkamaan rakastelua sen kissan kanssa ja laita se poikaystävä pellolle..

Vierailija
59/72 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan ensinnäkin:

Tuskin ne sun muut vieraat sua LÄÄPPII ja HUOMIOI samoin kuin tuo mies!!!

Kissa ei oo tottunu siihen, et sinua kosketellaan, ollaan lähekkäin jne?

= Kissa kokee miehen uhkaksi sinun ja SEN (kissan) suhteelle!

Miehessä tuskin on vikaa, kissa vaan ei pidä hänestä koska pelkää että mies tekee sulle pahaa (koska ei ole tottunut siihen lähekkäin oloon ja siihen että mies onkin sinulle läheisempi ja tärkeämpi kuin kissa itse).

Vierailija
60/72 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä eläimet tietää. Oma koirani vaistoaa jos joku on sairas, esimerkiksi viimeksi sairasta isoisääni tavatessaan tervehti mummoani pikaisesti ja sen jälkeen istui terapiakoirana ukkini vieressä koko tapaamisen ajan. Ihana koira muuten, mutta eräästä äitini ystävistä ei perusta lainkaan, pysyy poissa hänen jaloistaan. Tällä henkilöllä eläin- ja lapsenrääkkäystaustaa ja koira vaistoaa vaikka tämä ystävä ei ole ikinä koiralle mitään tehnyt.