Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kissani vihaa uutta poikaystävää

Vierailija
23.09.2015 |

Eli tää varmaan kuulostaa tosi hassulta, mutta mun yleensä kaikkia rakastava kissa vihaa mun uutta poikaystävää. Sähisee, rätkii kynsillä ja hyökkii puremaan vaikka ei IKINÄ ketään muuta kohtaan käyttäydy näin. Mistähän johtuu? Ei ole mitään mustasukkaisuutta entisten poikayatävien kohdalla näyttänyt ja hoitolapsienkin kanssa nujuaa rakastavasti. Olenko ihan hullu kun epäilykset heräsi että tämä mies on jotenkin paha?

Kommentit (72)

Vierailija
1/72 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko oikeasti joku on laittamassa kissansa "ihmistuntemusta" omansa edelle? Ja kyse on aikuisesta ihmisestä?

Ei hemmetti.

Vierailija
2/72 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 19:17"]Ihanko oikeasti joku on laittamassa kissansa "ihmistuntemusta" omansa edelle? Ja kyse on aikuisesta ihmisestä?

Ei hemmetti.
[/quote]

No eläimet sattuu vaistoamaan asioita paremmin kuin ihmiset, ja olemme muuten eläimiä mekin. Miksi kaikista pitävä kissa vihaa yhtä ihmistä silmittömästi? Koska siinä ihmisessä on jotain mitä kissa ei siedä, jos kissa ei siedä niin ei kannata tutustua. Tärkein kriteeri miehissäni on että tulevat koirieni ja kissojeni kanssa toimeen. Exä ei tullut, paljastui väkivaltaiseksi paskaksi, nyxä tulee, onnellisia jo monta vuotta yhdessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/72 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No omg! Jätä se sika! (Mies siis, kyllä kissa tietää!)

Vierailija
4/72 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään ap:n kissan puolesta... Tuuthan ap sit kertomaan, kun oot dumpannut miehen, että kisu on kunnossa?

Vierailija
5/72 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt Jackson Galaxyn opit käyttöön! Aina kun mies tulee kylään, antakoon heti jo ovella kisulle herkkupalan. Ei yritä heti silitellä eikä tuijota silmiin. Yrittää leikittää onkilelulla.

Voiko kissalla olla aiempi paha kokemus miehen näköisestä ihmisestä?

Vierailija
6/72 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kissa tietää :3

Vierailija
7/72 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 21:29"]Nyt Jackson Galaxyn opit käyttöön! Aina kun mies tulee kylään, antakoon heti jo ovella kisulle herkkupalan. Ei yritä heti silitellä eikä tuijota silmiin. Yrittää leikittää onkilelulla.

Voiko kissalla olla aiempi paha kokemus miehen näköisestä ihmisestä?
[/quote]

Ei voi olla. Kissa on ollut minulla pennusta saakka, ollaan yritetty mutta ei ota mieheltä leluja, ei nameja, sähisee ja luikkii pois/hyökkii. Muita kohtaan ei hyöki.

Vierailija
8/72 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 15:45"]

[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 15:27"]

[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 15:12"]

[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 14:32"]

[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 14:16"]

[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 14:14"][quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 14:08"] [quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 14:07"][quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 14:05"] [quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 14:04"]Se mies on tehnyt jotain pahaa kisullesi. [/quote] En tiedä missä välissä olisi ehtinyt, mutta jos on niin heitän sen ukon parvekkeelta kun näen seuraavan kerran. [/quote] Jos sinun pitäisi tehdä valinta nyt heti niin kumpi lähtisi mies vai kissa? Mies 77 [/quote] Mies, kissa on ollut elämässäni 14vuotta, mies 3kk. [/quote] Ei kannata odottaa kovin suuren luottamuksen rakentumista teidän välillä. Missä vaiheessa meinasit että osat vaihtuu vai vaihtuuko ollenkaan? Kokemukseni mukaan jos eläin on tärkeämpi kuin ihminen niin se ei ole ohimenevä olotila.. Mies 77 [/quote] Varmaan niin, lapsi menisi kissan edelle. :) Mieluummin hyvä kissa kuin paska mies.

[/quote]

Jotenkin minusta tuntuu että kissa menee sinulla myös hyvien miesten edelle. Vaikutat hyvin katkeralle ihmiselle.

Mies 77

[/quote]

Näin sivusta seuraajana täytyy todeta, että jos joku tässä ketjussa vaikuttaa katkeralta niin sinä.

[/quote]

En suinkaan ole katkera. En vain mitenkään saata ymmärtää sitä että parisuhteessa eläin laitetaan tärkeämmäksi kuin ihminen. Siinä on jotain sellaista mikä ei mene minun arvomaailmaan. Minun mielestäni ihminen on aina tärkeämpi kuin eläin. Olen itse koiranomistaja ja vaikka koirat tärkeitä minulle ovatkin niin kyllä ne koirat lähtee pois kaikissa tilanteissa ennen puolisoa. Olisi kamala ajatus laittaa eläin etusijalle kumppaniin nähden. Minun mielestäni ei enää juuri törkeämmin voi "räkiä" kumppanin naamalle kuin laittamalla eläin häntä tärkeämmäksi.

Mies 77

[/quote]

Niin että 14 vuotta samassa kodissa elänyt kissa pitäisi antaa uuteen kotiin jonkun 3kk vanhan tuttavuuden takia? Miksi otit koiran jos et ole valmis pitämään siitä huolta koko loppuiän vaan olisit valmis hylkäämään jos sun naisystäväsi sitä vaatisi? Tai jos jotain susta voi noiden tekstien perusteella päätellä, niin noin kylmä ihminen on varmasti loppuikänsä sinkku.

[/quote]

No mutta.. Missäs kohtaa olen kirjoittanut että en pidä koirastani huolta sen loppuiän? Eikä eläintä turhan takia pois laiteta, mutta mikäli valinta ihmisen ja eläimen välillä tulee niin tälläisessä valinnassa eläin häviää ihmiselle. Se vasta kylmyyttä onkin omaa kumppania kohtaan että eläintä pitää häntä tärkeämpänä. Uskon että tälläinen kylmyys pitää helpommin sinkkuna kun ihmisestä välittäminen ja ihmisen laittaminen eläintä tärkeämmäksi.

Kysymys on ihmisen arvojärjestyksestä. Minulle ihminen menee eläimen edelle. Ei mitään kylmää, tunteetonta tai muutakaan vastaavaa. Ei varmasti ole kovin hieno tunne elää parisuhteessa jossa omalle kumppanille on elukka tärkeämpi kuin puoliso. Täällä tuntuvat vain monet toimivan kyseisellä tavalla. Samalla täällä niin usein valitetaan huonosta suhteesta. Niinpä niin, jäljet johtavat sylttytehtaalle...

Mies 77

Vierailija
9/72 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kissa ei pidä miehestä, ei miehen pidä missään tapauksessa lähestyä kissaa! Kissat ovat hyvin arvaamattomia, jos tuntevat olonsa uhatuksi. Kissa ei selvästi voi sietää miestä... Onko miehellä omia lemmikkejä? Haiseeko hän muille eläimille? Tai jollekin muulle, mikä olisi kissan mielestä paha haju? (Esim sitrus on tällainen haju.)
Miehen kannattaa välttää katsomasta kissaa, ja hän voi jättää jonkin päällään olleen vaatteen (vaikka t-paidan) luoksesi sohvalle, jolloin kissa voi käydä haistelemassa paitaa, tutustumassa miehen hajuun. Antaa kissan tulla miehen luokse, jos on tullakseen. Jos ei nämä neuvot auta, niin itse ainakin näyttäisin miehelle ovea. :/

Vierailija
10/72 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa huomaa miehessä jotain, mitä sinä et vielä huomaa.

Vierailija
11/72 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä taas, pienellä selkkauksella ja stalkkauksella selvitin miehen eksän ja kysyin heidän suhteestaan, mies ollut hyvin väkivaltainen eksäänsä kohtaan ja heillä on lapsi!! josta ei ole minulle kertonut. Nyt menee mies vaihtoon. Onneksi on kissa <3

Vierailija
12/72 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 09:08"]

Ap täällä taas, pienellä selkkauksella ja stalkkauksella selvitin miehen eksän ja kysyin heidän suhteestaan, mies ollut hyvin väkivaltainen eksäänsä kohtaan ja heillä on lapsi!! josta ei ole minulle kertonut. Nyt menee mies vaihtoon. Onneksi on kissa <3

[/quote]

No nyt meni niin oudoksi, että provoksi tätä ap:ta on pakko väittää. Joku kysyy miehen eksältä millainen mies on?? Ei voi olla tuollaista tosielämässä. 

Vierailija
13/72 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 09:12"][quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 09:08"]

[/quote]

No nyt meni niin oudoksi, että provoksi tätä ap:ta on pakko väittää. Joku kysyy miehen eksältä millainen mies on?? Ei voi olla tuollaista tosielämässä. 
[/quote]
Minäpä veikkaan, ettei tuo "Ap" ollut Ap laisinkaan. Ihan eri kirjoitustyyli yms, liian provosoiva viesti jne. Ihan selvä trolli :D odotellaanpa oikeaa Ap:tä!

Vierailija
14/72 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se ole selvä merkki sulle että mies pihalle. Kyllä kissa tietää millainen henkilö on pohjimmiltaan

Vierailija
15/72 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vaistoaa, että sen tunteet ovat vain ihossa, iholta, ihoon! Heivaa se!

Vierailija
16/72 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä sun killillä on mustat tassut. Kateus. Killin mielestä sinä hemmoittelet tuota miestä enemmän kuin häntä.

Ihka normaalia mustasukkaisuutta. Ei halua kilpailijaa taloon.

Vierailija
17/72 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehessä on jotain mätää. Laita nettiin ilmoitus että mies etsii uutta, hyvää kotia. :-)

Vierailija
18/72 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläimet aina vaistoo paskat kusipäiset ihmiset.

Vierailija
19/72 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaisin jotain hajua, jos noin on käyttäytynyt heti ensi näkemältä.

Vierailija
20/72 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exän kissa ois mielummin ottanut minut isännäkseen ja hylännyt entisen mammansa.