Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystävä vihjaisi että haluaisi minulle hiustenpidennyksen ja

Vierailija
23.09.2015 |

rakennekynnet. Olimme Virossa ja siellä noita näki naisilla paljon. Hän sanoi "Tuollainen tukka ja kynnet on tosi nätit ja naiselliset, ootko sä miettinyt ottaa?"

En ole miettinyt ottavani kumpaakaan. Hiukseni on lyhyehköt, alle olkapäille. Tavatessamme hän kehui nimenomaan pitävänsä luonnollisista naisista. Ei näköjään sitten.

Ottaisitteko itse, jos poikaystävänne toivoisi?

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

61, tuo nyt oli vähän kärjistetty esimerkki, on mulla hanskat ja patapataa :D Tarkoitin että hankaloittaa näin yleisesti lemmikeiden hoitoa.

Ap

Vierailija
62/62 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minunkin mielestäni pitkät hiukset ja maltillisen pituiset, kauniisti lakatut kynnet ovat naisellisen näköisiä, oli ne sitten aitoja tai siististi laitettuja feikkejä. Kyllä mies varmaan rakastaa omaa kultaa vaikkei koskaan laittautuisikaan, mutta ymmärrän kyllä ihan naisenakin miksi monen miehen mielestä em. jutut on viehättävän näköisiä.

Eri asia toki se että tarviiko tällaista tälläytymistä naisella tehdä kenenkään muun kuin itsensä vuoksi, jos ei koe sitä omaan persoonaansa sopivaksi. Mun mielestä todellista tasa-arvoa on se, että nainen saa näyttää juuri siltä miltä itse haluaa, oli tyyli sitten naisellisuutta äärimmäisesti korostava tai täysin luomu kaiken suhteen. Hirveää on musta se, että naiset haukkuu toisiaan jos jonkun toisen naisen ulkomuoto poikkeaa omista esteettisistä mieltymyksistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän