Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Poikaystävä vihjaisi että haluaisi minulle hiustenpidennyksen ja

Vierailija
23.09.2015 |

rakennekynnet. Olimme Virossa ja siellä noita näki naisilla paljon. Hän sanoi "Tuollainen tukka ja kynnet on tosi nätit ja naiselliset, ootko sä miettinyt ottaa?"

En ole miettinyt ottavani kumpaakaan. Hiukseni on lyhyehköt, alle olkapäille. Tavatessamme hän kehui nimenomaan pitävänsä luonnollisista naisista. Ei näköjään sitten.

Ottaisitteko itse, jos poikaystävänne toivoisi?

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 13:14"]

Mulla oli yhdessä vaiheessa ihan poikatukka ja mies piti siitä ihan hulluna. Sitten oli pitkät pidennykset, piti niistäkin ihan hulluna. Jos ajaisin kaljuksi niin en tiedä miten reagoisi... :D

[/quote]

No minä olen ajanut kaljuksikin (tai mies oikeastaan sen ajelun suoritti), ja se piti siitäkin ihan hulluna. Se pitää MINUSTA ihan hulluna, ja siksi se pitää myös mun ulkonäöstä, teen sille sitten mitä tahansa haluan.

Vierailija
42/62 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan ottaisi :D Kynsiä ei voi työn puolesta olla tai laittaa ja minulla on jo nyt suht pitkät hiukset mihin olen tyytyväinen :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile pari kuukautta, niin että mies maksaa. Sen jälkeen se ei enää ehdottele moisia.

Vierailija
44/62 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 12:54"]Samaa tekopyhyyttä näkee netissä. Miehet kivenkovaan väittävät pitävänsä luonnollisista ja meikittömistä naisista, mutta sitten kun näkevät kuvan meikittömästä naamasta, niin johan ollaan rumaksi haukkumassa.
[/quote]

Jep! Oikein huvittaa koko asia :D Minunkin mieheni kaveri joskus haukkui silikonirintaiset naiset alinpaan helvettiin, mutta minut nähtyään vahingossa alasti totesi miehelleni, että kyllä minulle silikonit olisi hyvä hankkia :D Olen siis itse pienirintainen ja ymmärtäisin kommentin jotenkin, ellei aikaisemmin olisi tosiaan haukkunut niitä silikonirintaisia.

Vierailija
45/62 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et todellakaan poikaystäväs takia muuta itteäs. Eri asia, jos olisitte menneet yhteen ja olisit seurustelun aikana lihonut vaikka 20 kg, sillon ehkä olisi ymmärrettävää. Mut jos oot ollut ton näkönen millanen nytki oot aina, niin et rupee muuttaa ittees. Tai jos sä haluat niin muuta, mutta vaadi poikaystävää treenaamaan isot lihakset ja käyttämään vaikka isoja hattuja että näyttäis pidemmältä. :)) "Ootko sä aatellu ruveta treenaamaan tollaseks kehonrakentajaks? Tykkäisitkö jos oisit pidempi, jos käyttäisit hattuja voisit näyttää vähän pidemmältä?" :)

Vierailija
46/62 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 12:58"]Pitäisikö sitä näyttää naiselliselta vai olla naisellinen?

Jos mä laitatan kynnet, niin loppuu siivous, ruuanlaitto ja tiskaaminen siihen. Alan toteuttaa naiseuttani ulkonäkökin kautta.

Mutta huokaus, tämmöisenä yh-äitinä toteutan naiseuttani juurikin sen kautta, että ruokin lapset, siivoan huushollin ja vapaa-ajalla sitten kunnostan kirpparilta hankittuja kalusteita.
[/quote]

Tsiisus... Tule takaisin 2010-luvulle. Siivous ja kokkaus ei ole NAISEUDEN MERKKI. Ne ovat NORMAALIN AIKUISEN MERKKI. Ja itse kysymykseen/aiheeseen/mitä ikinä; [quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 12:54"]En ottaisi, enkä ottaisi enää sitä poikaystävääkään. En ole kiinnostunut miehistä, joille tuollainen on tärkeää.
[/quote]

Vierailija
47/62 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottaisi koska tekohiukset on karseen näköisiä ja kynnet tulee työn vuoksi pitää lyhyinä

Vierailija
48/62 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse voisin tuossa tilanteessa hetkeksi ottaa jos mies maksaisi (tietenkin kalleimmat mahdolliset) ja rupeaisin kunnon diivaksi. Niin pitkät kynnet ettei voisi tiskata/siivota/tehdä mitään normaalia ja ukko hoitais kaikki hommat, viilaisisin vaan kynsiä vieressä. Miehen pitäis pitää sateenvarjoa mulle ulkona kulkiessa ettei kalliilla tehty kaunis kampaus menisi pilalle. Sänkyhommat latistuisi kun ei niiden kynsien kanssa voi ottaa vehkeestä kiinni tai muutenkaan koskea ja muutenkin seksiasennot vähenisi koska tukka saattaa mennä sekaisin jos pää hankautuu patjaa vasten.

Vierailija
49/62 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 12:50"]

rakennekynnet. Olimme Virossa ja siellä noita näki naisilla paljon. Hän sanoi "Tuollainen tukka ja kynnet on tosi nätit ja naiselliset, ootko sä miettinyt ottaa?"

En ole miettinyt ottavani kumpaakaan. Hiukseni on lyhyehköt, alle olkapäille. Tavatessamme hän kehui nimenomaan pitävänsä luonnollisista naisista. Ei näköjään sitten.

Ottaisitteko itse, jos poikaystävänne toivoisi?

[/quote]

En ottaisi vain poikaystävän takia,jos en itse koe tarvitsevani feikkiosia.En luultavasti edes seurustelisi tyypin kanssa,jolle en kelpaa omana itsenäni.

Vierailija
50/62 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 13:05"]

No kyllähän ne lyhyet hiukset näyttävät niin poikamaisilta, että takaapäin pannessa tuntuu homolta. Kannattais tulla edes tuossa hiusasiassa vastaan.

-M31

[/quote]

Millaisia naisia oikein panet,jos vain hiusten pituudesta huomaat onko partneri mies vai nainen? :D 

Vierailija
51/62 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 13:08"]Må en ymmärrä sitä miksi naiset aina loukkaantuvat, jos mies haluaa jotain muutosta meidän ulkonäössä.
Harva nainenkaan haluaa katsella jotain sohvalla löystynyttä, pierevää, mahakasta äijää.
[/quote]
No niimpä. Itse naisena oikein painotan miehelleni, että pitää sanoa jos tahtoo jotain "muutosta" tai jos joku ei ole hyvä. Tällaisena olen kuitenkin riittänyt nyt 8-vuotta. Olisiko kerran sanonut, ettei joku paita ollut minun tyyliseni joten vein sen kirpparille. :) Olen myös pyytänyt kertomaan heti jos alkaa tulla painoa liikaa tms. Vielä ei ole valittanut vaikka 10kg enemmän painan kuin tavatessamme. Normaalipainoinen olen kuitenkin.

Vierailija
52/62 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 13:10"]

Itse en ottaisi. VARSINKAAN sen jälkeen kun mies on aina kehunut mun luonnollisuuttani (ei tarkoita meikittömyyttä, vaan, että en ole feikki,  on omat PITKÄT hiukset ja omat PITKÄT kynnet ym.) ja samalla haukkunut pahasti bimbot, joita näkee telkkarissa esim., kun ovat niin feikkejä..

Pitkät kynnet ja hiukset saa ihan kasvattamalla....

[/quote]

Kertokaa miks alapeukutatte? Oletteko kenties vain kärsimättömiä, ettekä osaa huoltaa omaa hiustanne tai kynsiänne? En nyt ymmärrä, mitä pahaa sanoin? :D

Vierailija
53/62 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 14:18"]

Pyydä sitä ottamaan penisken pidennys ja hankkimaan salikortti.

[/quote]

Jos peniksen pidennys olisi yhtä riskitöntä ja tuloksekasta kuin vaikkapa silikonitissien ottaminen, pienimunaisia miehiä olii lähinnä rutiköyhien miesten keskuudessa.

Vierailija
54/62 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 13:08"]

Må en ymmärrä sitä miksi naiset aina loukkaantuvat, jos mies haluaa jotain muutosta meidän ulkonäössä. Harva nainenkaan haluaa katsella jotain sohvalla löystynyttä, pierevää, mahakasta äijää.

[/quote]

Moniko mies alkaa muuttaa ulkonäköään vain miellyttääkseen naistaan? Saahan sitä haluta kaikenlaista,mutta eri asia möläytellä ääneen.Oli sitten kyse hiusten pituudesta tai siitä kaljamahasta.

Vierailija
55/62 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vihjaa säkin sille jotain mistä sekin sais paineita itselleen.... "ai ai, kyllä tuollaista sixpackia ois vaan kiva hiplailla" samalla siis kun vilkuilet mainosten nuoria paidattomia miehiä.

Vierailija
56/62 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 12:57"]Osta vaikka klipsipidennykset, ne on helppo laittaa ja ottaa pois. Sama homma rakennekynsillä, kokeile laadukkaita tekokynsiä. MIKÄLI siis tahdot poikaystävää miellyttää. Kestopidennyksellä vaurioitat vain hiuksiasi eikä sitä kannata tehdä äijän tähden. Lidäksi pidennykset ja rakennekynnet maksavat paljon (laitto plus ylläpito) jollet joltain tutulta saa\ ulkomailla laitata. Poikaystäväsi saattaa kaivata vaihtelua tai sitten on huijannut sua.
[/quote]

Mutta käy ensin leikkauttamassa hiuksesi kerrostetuiksi, että pidennykset sopivat joukkoon ilman rumaa rajaa. Klipsipidennykset on kivempi (ja paljon, paljon halvempi) vaihtoehto, kuin kampaajalla kiinnitettävät. Teippejä, dinettejä, yms. Joudut kuitenkin vähintään 2 kk välein käydä nostattamassa ja rakennekynnet maksaa helposti neljän viikon välein sen 70 - yli 100 e huolto. Tietysti jos mies maksaa niin...

Vierailija
57/62 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan ottaisi. Hiustenpidennykset ja rakennekynnet saavat näyttämään tyylittömältä bimbolta.

Vierailija
58/62 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiustenpidennyksen voisin ottaa ja vielä Virossa poikaystävä oli sillä fiiliksellä että voisi jopa maksaa sen. Kun valaisin hieman Suomen hinnoista ja huollot siihen päälle niin meni aika hiljaiseksi :D Rakennekynsiä en missään nimessä ota, omatkin kynnet tuntuu hankalilta ja kömpelöiltä jos kasvaa liian pitkiksi.

Minulla lemmikkejä myös ja kuivuneen kakan raaputtaminen terraarion pohjasta yms ei oikein hoituisi...

Kyllä hän mut silti ihan näinkin huolii, eikä tulisi mieleenkään tuollaisen takia alkaa haukkumaan rakkaan ihmisen sukupuolielimiä. Enkä loukkaantunut niinkun joku tuolla mainitsi. Kunhan kyselen mitäs muut av:lla :)

Ap

Ap

Vierailija
59/62 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda miestä. Johonkin maanläheisempään.

Vierailija
60/62 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 15:12"]Hiustenpidennyksen voisin ottaa ja vielä Virossa poikaystävä oli sillä fiiliksellä että voisi jopa maksaa sen. Kun valaisin hieman Suomen hinnoista ja huollot siihen päälle niin meni aika hiljaiseksi :D Rakennekynsiä en missään nimessä ota, omatkin kynnet tuntuu hankalilta ja kömpelöiltä jos kasvaa liian pitkiksi.

Minulla lemmikkejä myös ja kuivuneen kakan raaputtaminen terraarion pohjasta yms ei oikein hoituisi...

Kyllä hän mut silti ihan näinkin huolii, eikä tulisi mieleenkään tuollaisen takia alkaa haukkumaan rakkaan ihmisen sukupuolielimiä. Enkä loukkaantunut niinkun joku tuolla mainitsi. Kunhan kyselen mitäs muut av:lla :)

Ap

Ap
[/quote]

Sä raaputat kuivunutta kakkaa terraarion pohjalta KYNSILLÄ??

Mutta itse asiaan. Mun mielestä on väärin asettaa toiselle jotain paineita ja standardeja ulkonäön suhteen. Hiustenpidennykset ja rakennekynnet ovat jotain aivan uskomattoman pinnallista turhuutta. Mun mielestä se pitäis riittää, että pitää kroppansa kunnossa liikunnalla, pitää hygieniasta huolta, pukeutuu nätisti, laittaa NE OMAT hiukset niik kivasti kuin pystyy ja ehkä ehostaa itseään vähän meikeillä. Mun täytyy sanoa, että olisin erittäin pettynyt mun mieheen jos se vihjailis, että mun pitäis laittaa tekotukkaa päähäni ja vielä jotkut muoviset raatokynnet, että viehättäisin häntä. O_o