Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Poikaystävä vihjaisi että haluaisi minulle hiustenpidennyksen ja

Vierailija
23.09.2015 |

rakennekynnet. Olimme Virossa ja siellä noita näki naisilla paljon. Hän sanoi "Tuollainen tukka ja kynnet on tosi nätit ja naiselliset, ootko sä miettinyt ottaa?"

En ole miettinyt ottavani kumpaakaan. Hiukseni on lyhyehköt, alle olkapäille. Tavatessamme hän kehui nimenomaan pitävänsä luonnollisista naisista. Ei näköjään sitten.

Ottaisitteko itse, jos poikaystävänne toivoisi?

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 13:02"]Mikset kasvattaisi omia hiuksia jos pitkät haluat?
[/quote]

Ap:n mies haluaa.

Vierailija
22/62 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän ne lyhyet hiukset näyttävät niin poikamaisilta, että takaapäin pannessa tuntuu homolta. Kannattais tulla edes tuossa hiusasiassa vastaan.

-M31

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Må en ymmärrä sitä miksi naiset aina loukkaantuvat, jos mies haluaa jotain muutosta meidän ulkonäössä.
Harva nainenkaan haluaa katsella jotain sohvalla löystynyttä, pierevää, mahakasta äijää.

Vierailija
24/62 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ottaisi. VARSINKAAN sen jälkeen kun mies on aina kehunut mun luonnollisuuttani (ei tarkoita meikittömyyttä, vaan, että en ole feikki,  on omat PITKÄT hiukset ja omat PITKÄT kynnet ym.) ja samalla haukkunut pahasti bimbot, joita näkee telkkarissa esim., kun ovat niin feikkejä..

Pitkät kynnet ja hiukset saa ihan kasvattamalla....

Vierailija
25/62 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 12:54"]Samaa tekopyhyyttä näkee netissä. Miehet kivenkovaan väittävät pitävänsä luonnollisista ja meikittömistä naisista, mutta sitten kun näkevät kuvan meikittömästä naamasta, niin johan ollaan rumaksi haukkumassa.
[/quote]
Et oikein nyt taida ymmärtää: miehet kyllä pitävät luonnollisista naisista, mutta kunhan ne ovat kauniita. Valitettavan harvoin naiset näyttävät luonnollisina kauniilta.

Vierailija
26/62 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kertoa omakohtaisen kokemuksen teini-iästä!

Poikaystäväni oli vähän hippi-intoilija ja arvosti luonnollisuutta. Hän kannusti mua kasvattamaan luonnollisen väriset hiukseni (ne olivatkin kauniit). Kokeilin myös meikittömyyttä ja jopa rintsikoitta olemista. Jossain vaiheessa poikaystävä sanoi, että hän toivoisi mun panostavan enemmän pukeutumiseen ym. ja että jos hän ei tuntisi mua, ei katsoisi mua kadulla "sillä silmällä". Vaikka olin tehnyt kaiken hänen "mieltymystensä" mukaisesti! Pitäkää naiset OMA tyylinne ja kehittäkää itsevarmuuttanne. Tällaisen oppitunnin sain minä aikanaan. -n28

Vierailija
27/62 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle yks luuseri jota pari kertaa tapailin ilmotti että oon ainoo nainen joka näyttää hyvältä ilman tekoripsiäx) klipaipidennykset mulla on joita välillä käyttelen ja vaaleet hiukset joista tykkäs mutta rakennekynnet olis vielä pitäny ottaa ja silikonit olis halunnu ostaa vaikka omaki kuppini on suht iso vartaloon nähden. Sanoin että laita urpo itelles vaa siinähä peilistä ihailet:D Ei jatkoon tollaset tyypit

Vierailija
28/62 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klipsipidennykset siis* 28

Vierailija
29/62 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota geelilakkaus ja semmonen sävy, joka saa näyttää sun kynnet pitkiltä, mutta luonnollisilta. En ottais pidennyksiä, sillä jos oma tukka kasvaa hyvin ja nopeasti, niin ne pidennykset näkyy nopeasti ja se näyttää aika rumalta. Hanki ennemmin klipsit tai kasvata omaa hiusta.

Vierailija
30/62 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei edes erota kenellä on hiustenpidennykset... Rakennekynnet saattaa erottaa jos on tooosi pitkät. Ei se myöskään aina erota että onko mulla meikkiä vai ei, paitsi jos on tosi tumma meikki. Ja kirkkaan tai tumman huulipunan huomaa.

mut jos se maksaisi niin tietysti ottaisin hiukset ja kynnet ja samantien ripsienpidennyksetkin. Vaan eipä ole ehdotellut. Itse olen sanonut että mulle saa ostaa silikonit mutta ei oikein innostunut.

Mulla oli yhdessä vaiheessa ihan poikatukka ja mies piti siitä ihan hulluna. Sitten oli pitkät pidennykset, piti niistäkin ihan hulluna. Jos ajaisin kaljuksi niin en tiedä miten reagoisi... :D

Vierailija
31/62 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaako mies?

Luonnollinen nainen on eri asia miesten ja naisten näkökulmasta. Mies ei huomaa välttämättä jos on meikkiä, hiustenpidennykset, silikonit yms. Miehen mielestä on luonnollinen jos on tosi nätti (meikattu, mutta ei räikeästi).

Naisen mielestä luonnollinen on meikkaamaton, ei ylim. pidennyksiä, kauneusleikkauksia yms. rämemajava alakerrassa...

Vierailija
32/62 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko sellaiset? Jos ajattelet että ne on vaan epämukavat ja tiellä, niin sano miehellesi että "Ei, en ole ajatellut ottaa koska.."
En tiennyt, että miehet tuijottavat naisten kynsiä. Yleensä miehet sanovat vaan "aha" kynsistä ja usein se on naisille tärkeämpi juttu kuin miehille. Minun mieheni ei sanonut juuta eikä jaata minun rakennekynsistäni. Tällä hetkellä minulla on ripsenpidennykset, vyötärölle asti ulottuvat hiukset ja ihan lyhyet kynnet. Eikä mies ole vielä koskaan sanonut "Ihan kivat hiukset ja ripset, mutta kynnet ei tod natsaa tohon tyyliin.."
Mieheni ei edes huomioi koko ripsenpidennyksiä tai rakennekynsiä :D

Vierailija
33/62 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 12:57"]

En ottaisi. Huoh. Munkin mies aina jaksaa jankuttaa

[/quote]

Olet kuitenkin ottanut tuollaisen miehen.

Vierailija
34/62 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ehdottanut miehelle että hän ottaisi naamatatuoinnin ja nenäpidennyksen kun olen joillain sellaiset nähnyt. Ihailen mm pinokkiota. Kumma jos minua rakastaa niin ei halua tehdä minua onnelliseksi...

Vierailija
35/62 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö mies, että niitä pitää myös huoltaa ja kuinka paljon niihin menee rahaa? Ehdota, että otatte pidennykset ja kynnet molemmille, mies maksaa.

Vierailija
36/62 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä vertaat naamatatuointia ja nenän pidennystä hius- ja kynsipidennyksiin??? Tajuatko, että rakennekynnet saa vaivattomasti laitettua ja pois, tatuoinnista jää aina ikuinen jälki.
Taidat olla oikein kunnon mielensäpahoittaja, joka on kyninyt hiuksensa lyhyiksi, kasvattanut pehkon ja töistä tullessa vetäiset pieruverkkarit jalkaan.

Vierailija
37/62 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luovuin molemmista juurikin mieheni takia. Hänestä ne oli niin pinnalliset ja kun niin kovasti itse piti kuulemma luonnollisista naisista. No aika pian kuitenkin huomasin, että silti juurikin noita tekari-naisia se kuitenkin sillä silmällä katselee :D oma rouva piti vaan saada sellaiseksi, ettei ainakaan hänen mallin miehet kiinnostuisi. Käytän nykyään taas silloin tällöin. Vinkuu se yhä, mutta vinkukoon. 

Vierailija
38/62 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät miehet tajua miltä kevyesti meikattu nainen näyttää. Ehkä tajuavat, että kyse on meikistä jos on esim. sinistäluomiväriä ja "luonnottomina bimboina" pitävät sitten niitä överitapauksia täytehuulineen.

Vierailija
39/62 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä sitä ottamaan penisken pidennys ja hankkimaan salikortti.

Vierailija
40/62 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 13:22"]

[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 12:57"]

En ottaisi. Huoh. Munkin mies aina jaksaa jankuttaa

[/quote]

Olet kuitenkin ottanut tuollaisen miehen.

[/quote]

Kyllä, enkä vaihtaisi pois. Kaikki muut hyvät ominaisuudet menevät pienien ärsyttävien seikkojen ohitse.