Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olipas herkullinen ruoka!

Vierailija
04.10.2006 |

Njam!

Söin puoli pussillista Rainbown itämaisia wokkivihanneksia kanasuikalekastikkeen kera. Maustoin kasvikset ranskanperunamaustesuola seoksella. :9

Ajattelin tavallisten perunoiden/riisien sijasta kokeilla jotain uutta...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt on alkanut ruokatunti - ihan mun omaa aikaa, saa syödä rauhassa, jutella aikuisten juttuja, kukaan ei sotke. Jaaha - työkaverit tuolla jo huhuilevat työpaikkaruokalaan.

Vierailija
2/5 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Njam!

Söin puoli pussillista Rainbown itämaisia wokkivihanneksia kanasuikalekastikkeen kera. Maustoin kasvikset ranskanperunamaustesuola seoksella. :9

Ajattelin tavallisten perunoiden/riisien sijasta kokeilla jotain uutta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liemessä lilluvat viikkokausia säilyvät suikaleet inhottavat jo sinänsä.

En myöskään voi kuvitella, miten ranskalaismauste voi sopia wokkivihannesten kanssa.

Itse olisin paistanut vaikka possun tai broilerin fileestä leikkaamiani suikaleita, lisännyt sekaan wokkivihannekset ja haudutellut vaikka kookosmaidossa loppuun.

Mausteiksi inkivääritahnaa, sitruunaruohoa, korianteria, kala/osterikastiketta, currytahnaa ja chiliä.

Vierailija
4/5 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi kauhee, miten jotku viittii pilata ruokansa jollain inkiväärillä. Sitä pitää tukkia nykyään joka ruokaan, kun on niiin in. YÖK sanon minä!

Vierailija
5/5 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ollut in aasialaisessa ruoanlaitossa jo satoja vuosia.

Peittoaa kyllä ranskanperunamausteen mennen tullen, mutta makuja on tosiaan monia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme