Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä tuntuu yli 40 vuotiaana, kun elämä on jo eletty?

Vierailija
23.09.2015 |

Olisi kiva tietää, kun itse olen vasta 19v

Kommentit (120)

Vierailija
1/120 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakointi pitää lopettaa nelikymppisenä ja alkoholin käyttö.

Kannabista onneksi voi vielä käyttää.

Yleisesti ottaen kaikki nautinnot alkavat ottaa oikeasti voimille kun pitää samalla käydä töissä ja sitä rataa. Muistan hyvin miten parikymppisenä vielä jaksoi juosta töiden jälkeen kaupungin kolmeen eri osoitteeseen rakastelemaan naisia ilman suojia ja vielä illalla kerkesi vetämän kunnon kännit ennen seuraavaa työpäivää.

Aamulla tuntui että krapulassa oli jotenkin pirteämpi ja autoilukin sujui virkeämmin puhumattakaan työnteosta. Sama ralli jatkui joka päivä. Nykyään voin vain muistella noita aikoja kaihoisasti. Vartalosta on tullut niin vanha ja heikko ettei se kestä jatkuvaa nautintojen pumppausta. Sitä vain väsyy entisestään mitä enemmän ottaa hermostosta nautintoja. Viiden minuutin rakastelukin ottaa voimille ja pelkkä ajatus on parempi kuin itse akti.

45v Kari

Vierailija
2/120 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässähän tämä menee nussiessa ikäisiäsi neitoja viikoittain. ;) m42

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/120 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 10:04"]

Olisi kiva tietää, kun itse olen vasta 19v

[/quote]

Elinajanodote pyörii tuolla 80 korvilla joten puolet hyvinkin vielä jäljellä. Huono provo.

Vierailija
4/120 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

40-vuotiaana se, että oli 19-vuotias tuntuu olevan paljon lähempänä kuin se, että 19-vuotiaana muistelee aikoja kun oli 10 vuotta. Eli vanhemenesi kiihtyy tästä eteenpäin kovaa vauhtia ja ei siihen mene kuin hetki, kun olet viisikymppinen itse, ellet sitten kuole. Yleensä kaltaisistasi tulee juuri niitä kärttyisiä kurppia keski-ikäisenä, niistä, joilla on nuorena tuollainen asenne. Sinäkään kun et vanhenemista kestä. 13-vuotiaan mielestä sinäkin muuten olet kamalan vanha. 

Vierailija
5/120 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, ei ole sellaista tunnetta vielä tullut eteen. Odotan kovasti vaihdevuosia ja eläkeelle pääsyä.

t: 46v.

Vierailija
6/120 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole kuin yksi hujaus ja sä tiedät.

Vierailija
7/120 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen asti on vasta harjoiteltu :)

Vierailija
8/120 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin elämä on jo eletty? Todennäköisesti aikaa on vielä 40 vuotta. Millä perusteella ihminen elää vain sen ensimmäiset 40 vuotta, mutta ei jälkimmäistä satsia? 

Vierailija
9/120 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta 45 lasissa ja elämä hymyilee. Voisin jopa sanoa että elämä vaan paranee vuosien myötä.

Vierailija
10/120 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanalta. Ei tarvitse enää kärsiä nuoruuden typeryydestä, huutavista kakaroista ja angstaavista teineistä. Nyt on omaa aikaa ja uskallusta kokeilla kaikkia juttuja, mitä ei nuorena uskaltanut. Eikä kiinnosta enää niin paljon, mitä muut minusta, ulkonäöstäni tai tekemisistäni ajattelee. Todella hieno fiilis. :-)

Vierailija
11/120 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä pointti ikärasismilla, ap? Mummini on 68-vuotias ja muutti juuri vuodeksi vuokra-asuntoon Italiaan, vain koska oli aina haaveillut asuvansa Toscanassa ja opiskellut harrastuksena italiaa vuosikausia. On tosi aktiivinen ja energinen tyyppi ja positiivinen, en muista hänen tuhlanneen aikaansa muiden pilkkaamiseen. 

Vierailija
12/120 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntuu kivalta ja elämä ihanalta, olen reilu nelikymppinen, varmaan äitisi ikäinen, mummohan toki olen vaikka ei sitä moni usko! Nautin elämästä, lapset kasvatettu, talot maksettu, olen kotirouvana ja teen ihan mitä huvittaa, matkustelen, pidän juhlia..joissa muuten käy myös sinun ikäisiä, toki myös itseänikin vanhempia. Tapaan ystäviä ja joskus hoitelen lapsenlapsia. Olen onnellinen, parasta aikaa elämässä ja avioliittokin kukoistaa. Onko sinun äidilläsi jotenkin huonosti asiat, eikö hänellä ole elämää?

Vierailija
13/120 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvänen aika, minä olen yli 60 ja ei ole elämä vielä eletty:D

Hullujahan sinä puhut!

Vierailija
14/120 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh, enpä meinannut elämistä nelikymppisiin lopettaa :D Jossain vaiheessa on hyväksyttävä, että elämää on todennäköisesti enemmän takana kuin edessä, mutta turha siihenkään on pysähtyä. Sisältö elämässä vaihtuu ajan kuluessa, ja hyvä niin. Aion kuitenkin elää ja nauttia jokaisessa vaiheessa. -18v

Vierailija
15/120 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin eletty?? 40v jälkeen mun elämässä on tapahtunut mm seuraavaa:

- sain 4. lapsen

- rakensin 2. talon

- matkustettu yli 30 matkaa

- vaihtanut työtä 3 kertaa

- perustanut yrityksen

- aloittanut opiskelun

- lasten kasvettua saanut keskittyä parisuhteeseen ihan uudella tavalla

- tullut isoäidiksi

- yms yms yms

Tarkoitus olisi vielä kokea ainakin nämä:

- lisää lapsenlapsia

- 3. talon rakentaminen

- muutto ainakin osa-aikaisesti ulkomaille

- 2-10 matkaa vuodessa (työ ja hupi)

- lukea 2 kirjaa viikossa

- leivon ja laitan ruokaa perheelle ja ystäville, meillä on usein vieraita

- valmistun koulutuksestani ja aloitan ihan uuden ammatin nykyisen lisäksi

- työvuosia jäljellä n 10

- nautin elämästä mieheni kanssa päivä päivältä enemmän

Tuossa nyt jotain mitä ajattelin seuraavan 35-40 vuoden aikana tehdä jos elän yhtä vanhaksi kuin isoäitini (95v)

Vierailija
16/120 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on varmaan sama , joka tuossa toisessa ketjussa väittää vanhojen eli yli 30v haisevan oudolle...

Mikä sinulla on aikuista ikää vastaan?

Odota nyt edes, että itse kasvat vähän, niin huomaat että siinä ei ole mitään pelätävää katkaista napanuoraa lapsuudenkotiin:)

Vierailija
17/120 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan vitsin murjaisit.

t. 40+

Vierailija
18/120 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 10:07"]Miten niin elämä on jo eletty? Todennäköisesti aikaa on vielä 40 vuotta. Millä perusteella ihminen elää vain sen ensimmäiset 40 vuotta, mutta ei jälkimmäistä satsia? 

[/quote]
vahingossa alapeukutin, piti yläpeukuttaa. Samaa tulin kirjoittamaan. Olen 41 enkä haluaisi ikinä enää olla 19 :-)

Vierailija
19/120 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

47 v nautti elämästään enemmän kuin koskaan. Seksi on parempaa kuin nuorempana. Mulla on varaa ostaa mitä haluan, matkustella, viettää aikaa ystävien kanssa. Tehdä ylipäätään asioita, joista tykkään. Lapsetkin ovat sen verran isoja, ettei heitä tarvitse koko ajan paimentaa. Ja tosiaan, olen paljon varmempi itsestäni kuin aiemmin, olen varma tyylistäni ja tunnen itseni. Kaikkiin hötkyilyihin ei tarvitse lähtä mukaan. Elämässä on edessä vielä vaikka mitä.

Vierailija
20/120 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin vapauttavalta. Voi keskittyä olennaiseeen eli minuun, minuun ja minuun. DDD 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän