En halua erästä ihmistä elämääni
Tapasin viime vuoden kesällä ulkomaan lomalla erään mukavan miehen, jonka kanssa olemme siitä asti olleet yhteydessä ja nähneet muutaman kerran. Meidän välillä on kipinää, mutta ei millään lailla vakavaa. Ollaan puhuttu siitä, että josko ehkä tulevaisuudessa meistä voisi tulla jotakin muutakin kuin ystäviä. Mun on siis tarkoitus muuttaa kyseiseen maahan, jossa tämä mies asuu noin 2 vuoden sisällä.
Viime kuukausina on kuitenkin alkanut tuntumaan, että en enää halua tätä ihmistä elämääni, sillä olen huomannut, että kyseinen ihminen ei arvosta minua naisena tai edes kaverina paljoakaan. Viestien vastaamisessa menee toisinaan melkein vuorokausi, vaikka mies olisi kiiretön. Viestit on yleensä luettu, mutta vastaaminen siis kestää. Toki mulla on oma elämä, mutta jos menossa on rakentava keskustelu aiheesta kuin aiheesta, niin mielestäni olisi kohtelias vastata ihmisten aikoina eikä useiden tuntien tai päivien kuluttua. Mulla on aivan liikaa kokemuksia tällaisista ihmisistä, ja nykyisin nämä ihmiset eivät ole enää edes mukana elämässäni. Miten päästä eroon ihmisestä, joka vain tuhlaa sun aikaa ja vie sun turhan energian?
Kommentit (4)
Me keskustellaan pääsääntöisesti vain Facessa. Täytyy siis vähentää yhteydenpitoa siellä.
-ap
En ymmärtä mikä tässä on ongelma. Et halua miestä elämääsi, eikä hän ole kovin kiinnostunut vastaamaan viesteihisi. Molemminpuolinen tunne kyseessä varmaankin.
No jos teillä on sähköpostittelua niin vähennä sitä roimasti. Anna miehen ottaa yhteyttä ja silloinkin pidä kunnon tauko ennenkuin vastaat.