Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsetonkin voi olla empaattinen!

Vierailija
22.09.2015 |

Joidenkin tutkimusten mukaan lapselliset ovat empaattisempia kuin lapsettomat. Usein näin on ja lapsettomat ovat minä, minä ja minä-ihmisiä. Tiedän yhden lapsettoman ihmisen, joka ei ole itsekeskeinen, vaan empaattinen

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapselliset ovat munlapsi munlapsi munlapsi -ihmisiä. Kaikki muut ovat näille arvottomia.

Vierailija
2/7 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen itsekeskeinen ja empaattinen lapseton. Tarkoittikohan aloittaa sympaattista? Sellainen en ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tosi kumma juttu. Olen aina luullut, että empaattisuus on vain lapsellisten etuoikeus. Hah.. joka päivä oppii jotain uutta, what a crazy world we living.

Vierailija
4/7 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä tutkimuksessa on löydetty viitteitä tällaisesta?

Vierailija
5/7 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ihmiset ovat epäempaattisia kunnes heistä tulee vanhempia ja kuin taikaiskusta he ovat täynnä empatiaa muita kohtaan, aiemman käsityksen mukaan. Just.

Vierailija
6/7 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 22:57"]

Joidenkin tutkimusten mukaan lapselliset ovat empaattisempia kuin lapsettomat. Usein näin on ja lapsettomat ovat minä, minä ja minä-ihmisiä. Tiedän yhden lapsettoman ihmisen, joka ei ole itsekeskeinen, vaan empaattinen

Yhden :D[/quote]

Vierailija
7/7 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se empatiakyky/kyvyttömyys johdu ihan muista tekijöistä kuin jälkeläisten olemassaolosta tai nooden puutteesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä