Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Synttärijuhlat halloween-teemalla? Mielipiteitä?

Vierailija
22.09.2015 |

Ajattelin ohittaa tasavuotispäiväni ilman sen suurempia hulinoita. Nyt tuli mieleeni, että ehkä ois kiva jotenkin juhlia, muttei mitään turhan juhlavaa. Mietinkin, olisko ihan tyhmä idea kutsua muutama ystäväpariskunta /-perhe halloweenjuhliin synttäreiden kunniaksi?

siis tyyliin... Tasavuosia täyttäessäni musta tulee oikea noita .... Tervetuloa halloween-juhliin? Vai kuulostaako ihan lapselliselta?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up. Kyseessä siis aikuisen tasavuotisjuhla. Menisitkö?

Vierailija
2/6 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin tietysti.
Mä olen vuosia järkännyt lapsille halloweeneja ja miettinyt, että olisi kiva järkätä lapsillekin.
Meillä koristellaan aina osa talosta kokonaan ja kaikki syötävät on halloweenmaisia. Mitään tavallista ei pöydästä löydy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin ja tultaisi koko perhe jos kutsu kävisi ja aikuisetkin vaan...  Saako kaikki pukeutua? Halloween teema on mahtava!

Mä rakastan juhlista Halloweenia vaikkei se niin suomalainen olekaan. Kutsutuille voisi vinkata, että jos et niin lahjoja vaadi, niin satsais asuihin. ;)

Just tänään tyttären 12 v suunniteltiin, että pidetään Halloweenina bileet muuten vaan, tuolla on mustia ja oransseja kynttilöitä vaikka kuinka paljon ja ne edellisvuosien Tiimarikoristeet ovat vielä voimissaan.. Ideoita rupes popahtelemaan puolintoisin ja kyllä! perheiden kesken kekkerit pidetään.

Menu vielä pitää miettiä puhki.

Vierailija
4/6 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestä ihmeessä! Oi että, mulla jo pää tulvii ideoita. En ole itse koskaan ollut missään teemajuhlissa. Tuo on mahtava idea! :)

Vierailija
5/6 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisin heti, jos kutsu kävisi! Myös adults only -juhliin, miten vain. Hauska ahatus, kunhan kutsu tulisi ajoissa, että ehtisin hommata asut.

Vierailija
6/6 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti, ois mahtavaa, rakastan halloweenia!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän