Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä tässä syksyssä on vikana

Vierailija
22.09.2015 |

koska tämä ei tunnu siltä miltä syksyt tuntuu, vaan on jotenkin ihan plääh. Sama vaikka sataisi kullankeltaisia lehtiä niskaan ja kaikki olisi just täydellistä, niin mä olen vaan... jotenkin tunnoton. En pääse mihinkään syysfiiliksiin!

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivä kerrallaan

Vierailija
2/15 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas yksi keski-iän saavuttanut. Tervetuloa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 20:53"]

[/quote]

Ei penteles voi olla pysyvää, ei käy! Mä en suostu tällaiseen tasapaksuuteen, en! Mä haluan nauttia tunnehuipuista. Mä hankin sen takaisin sitten vaikka keinolla jos toisella. Ok. Jos ei ala tuntua perjantaihin mennessä syksyltä, niin mä menen punaviinikaupan kautta. Ai mutta nyt mä tajusin... se on tämä mun liian terveellinen nykyelämä, jota olen hampaat irvessä toteuttanut nyt muutaman kuukauden. Joo ei käy, jos tää on hintana. ap

Vierailija
4/15 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 20:57"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 20:53"]

[/quote]

Ei penteles voi olla pysyvää, ei käy! Mä en suostu tällaiseen tasapaksuuteen, en! Mä haluan nauttia tunnehuipuista. Mä hankin sen takaisin sitten vaikka keinolla jos toisella. Ok. Jos ei ala tuntua perjantaihin mennessä syksyltä, niin mä menen punaviinikaupan kautta. Ai mutta nyt mä tajusin... se on tämä mun liian terveellinen nykyelämä, jota olen hampaat irvessä toteuttanut nyt muutaman kuukauden. Joo ei käy, jos tää on hintana. ap
[/quote]

No punaviini kyllä auttaa - pienehköinä annoksina.

Vierailija
5/15 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 20:57"]

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 20:53"]

[/quote]

[/quote]

Nautinnot on paheista ja päihteistä rakennettu.

Vierailija
6/15 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kesää (hellettä) ei ollut. Yleensä mä uuvun siihen helteeseen ja syksy on tervetullut vilposempi aika.
Toisekseen, yhteiskunta on hyvin epävarma. Hallituksen leikkauksia, lakkoa, Syyrian pakolaisia jne päivästä toiseen.

Vierailija
7/15 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis vakavasti puhuen mä luulen että iso osa tästä tunnelmasta on tätä yhteiskunnallistakin tilannetta, mm. maan ilmapiiriä, vaikka parhaani mukaan ignooraankin sellaiset asiat mille en itse mitään voi. Kesä ei minua haitannut, en edes pidä helteistä, ei tämä sitä ole. En tiedä, kaipa täytyy repäistä, enkä nyt tarkoita punaviiniä perjantaille, vaan vähän muuta. Ei tämä näin voi jatkua. Rakastin nuoruudessa erityisesti just sitä kun mikä tahansa toi voimakkaat tunteet pintaan, puhumattakaan isommista asioista että mitä ne toi. ap

Vierailija
8/15 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on just siitä et kunnon kesää ei ollu! Mulla ihan sama.

Vierailija
9/15 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 21:32"]

Se on just siitä et kunnon kesää ei ollu! Mulla ihan sama.

[/quote]

Ei ole mun kohdalla. ap

Vierailija
10/15 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syksy ei tunnu syksyltä, koska tänä vuonna ei ollut kesää ollenkaan. Pää on jotenkin väärässä vuodenajassa.

Vierailija
11/15 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ahdistaa tämä jatkuva riitely, mikä tulee esiin täällä av- palstallakin. Riidellään säästöistä ja riidellään pakolaisista. Ihmiset huutaa omaa mielipidettään ainoana oikeana. Tekisi mieli vetää peitto päälle, kömpiä talviunille ja herätä mukavampaan maailmaan.

Vierailija
12/15 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokuuhan oli tosi lämmin!

Vierailija
13/15 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ihan masentunu kans, en oo yhtään innoissani et jeee ihanaa syksy. Mua pelottaa, et tänne tulee joku sota tyyliin ku tän maan asiat on niin huonosti. En oo onnellinen muutenkaan vaikka mulla on asiat periaatteessa hyvin. Oon alkanu syömään tosi paljon kun siitä tulee mulle hyvä olo... Mut sit ärsyttää kun lihon. Yks mies jätti mut ja opiskelujutut vaan kaatuu niskaan. Ja itkettää. Ei tää oo yhtään niin kiva syksy kun mitä yleensä on ollut. :/

Vierailija
14/15 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syksy ei ole vielä kunnolla alkanut. On ollut niin lämmintä. Samanlaista kun koko kesä.

Vierailija
15/15 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mäkin taidan olla masentunut. Masentunut sellaisella jotenkin tosi oudolla tavalla. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi