Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Libressen Roll.Press.Go -side, mitä hittoa??

Vierailija
22.09.2015 |

Telkkarissa pyörii Libressen sidemainos, jossa mainostetaan uutta ja mullistavaa, kätevää tapaa hävittää käytetty side. Side siis rullataan kääreessä, painetaan sivut kiinni ja heitetään roskakoriin. Uuu, vapisen, miten olen ikinä tullut toimeen ilman tätä mullistavaa sidettä. :-D

http://www.libresserollpressgo.com/fi/?gclid=CMKcs9iEi8gCFeULcwodmswHjA

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä taas jonkun miehen älynväläys. Tuon pakkaamiseen tarvitsee kaksi kättä niin mihin laitat sen avatun, puhtaan siteen siksi aikaa kun kiskaiset vanhan irti ja rullailet?

Vierailija
2/6 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vanha jossa oli pelkästään yksi teippipala, oli paljon kätevämpi. Tuo tarttuu käsitellessä joka paikkaan eikä se muutenkaan tule rullatuksi niin hienosti ja siististi kuin mainos esittelee... Täysin turha!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aina käärinyt siteen rullalle ja heittänyt roskiin niin, että side on siististi rullassa ja se teippi, jolla side alunperin avataan, kiinnittää rullan. Oonkohan jotenkin nero?

Hassuja noi mainossedät ja ns. "uutuudet". Jokuhan näitäkin keksii ja joku toinen taas maksaa näille neropateille palkkaa näistä huikeista keksinnöistä.

Vierailija
4/6 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tolla tavalla oon aina ennenkin ne siteet hävittäny, sillä erolla, et niitä sivuja ei muissa siteissä saa painettua kiinni. Eli laitan käytetyn siteen uuden siteen kääreeseen, rullaan kiinni ja roskiin. En siis tajua, mikä tossa on niin mullistavaa. :-D Ja mä pidän uutta sidettä reiden päällä, kun rullailen vanhaa.

Vierailija
5/6 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 19:24"]Tässä taas jonkun miehen älynväläys. Tuon pakkaamiseen tarvitsee kaksi kättä niin mihin laitat sen avatun, puhtaan siteen siksi aikaa kun kiskaiset vanhan irti ja rullailet?
[/quote]

Avaat sen uuden kun olet ensin rullaillut vanhan?
Näin mä ainakin teen. Alwayssin siteissä on ollut rullankiinnitysteippi niin kauan kun niitä oon käyttänyt.

Vierailija
6/6 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 19:24"]

Tässä taas jonkun miehen älynväläys. Tuon pakkaamiseen tarvitsee kaksi kättä niin mihin laitat sen avatun, puhtaan siteen siksi aikaa kun kiskaiset vanhan irti ja rullailet?

[/quote]Länttäät sen seinään tai lattiaan... ja unohdat siihen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä