En voisi tyytyä rumaan naiseen.
Monet pakit olen antanut naisille treffeillä koska eivät olleet tarpeeksi kauniita ja liian pienet rinnat. Harva nainen pystyy täyttämään mun ulkonäkö kriteerit joten siitä syystä olenkin vielä sinkku. Haluan täydellisen naisen ja jos sitä en saa olen mielummin loppuelämän yksin.
M23
Kommentit (30)
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 19:16"]
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 19:13"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 19:12"] [quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 19:11"]En minäkään tyytynyt rumaan mieheen. Niin, mitä ajat takaa? [/quote] eli olet valmis itse käymään kauneusleikkauksissa vaikka joka vuosi ettet itse " rumene"?! [/quote] No en ainakaan vielä ole rumentunut. :-) eiköhän tuo mies sitten rupsahda mun kanssa yhtä aikaa. Tottakai ulkonäkökin vaikuttaa parinvalinnassa. [/quote] pintaliitäjillä kyllä. Itse halusin turvallisen ja rakkaudellisen suhteen, sen sain ja mieheni on 175/95. Eli moni olisi vaan naureskellen työntänyt luotaan.....
[/quote]
On pelkkää biologiaa että ihminen hakee mahdollisimman hyvännäköisen kumppanin tulevia lapsia ajatellen.
Toi on ihan ok. Jos meinaan on varaa. Minun unelmien nainen on kaunis ja seksipeto, mutta realistina uskon etten tälläistä naista tule omaksi saamaan . En kuitenkaan haluaisi tyytyä vähempään tai laskea tasoa ja siksi uskon että tulen olemaan sinkku vielä hyvin pitkään. t: Mies 32v
Meillä oli mieheni kanssa ihan samanlaiset kriteerit kumppanin suhteen. Olemme molemmat melko pinnallisia ihmisiä ja uskallamme sen toisillemme myöntää. Onneksi löydettiin toisemme. Miellytetään toisiamme sekä ulkoisesti että sisäisesti :) Eiköhän sullekin vielä se sopiva löydy.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 19:13"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 19:12"]
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 19:11"]En minäkään tyytynyt rumaan mieheen. Niin, mitä ajat takaa? [/quote] eli olet valmis itse käymään kauneusleikkauksissa vaikka joka vuosi ettet itse " rumene"?!
[/quote]
No en ainakaan vielä ole rumentunut. :-) eiköhän tuo mies sitten rupsahda mun kanssa yhtä aikaa. Tottakai ulkonäkökin vaikuttaa parinvalinnassa.
[/quote]
Väärin. Nainen rupsahtaa miestä aikaisemmin. Se on tieteellinen fakta.
Minä en voisi ikinä seurustella miehen kanssa joka on niin elämäm koulu ettei osaa yhdyssanoja.
Luojan kiitos, että et ole osunut tielleni. En varmaankaan olisi jaksanut olla kohtelias ja sivistynyt, jos noin tyhjäpäinen ja pinnallinen kloppi olisi tullut tyrkyttämään itseään voidakseen sitten antaa pakit, kun olen hänen mittapuunsa mukaan liian ruma. No mitäpä väliä sillä on, mitä ajatuksissa liikkuu, kunhan on vain kaunis kasvoiltaan, nainen siis. Varo vaan ap, ettei jää tyhjä vetävän käteen.
Ei helvetti, joko se "bile-danin" kammotus tännekin eksynyt?!
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 19:17"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 19:13"]En minäkään huolisi itseäni lyhyempää miestä tai miestä jolla olisi mikropenis. Ei tarvitse tyytyä.
[/quote]
Ja minä en huoli naista jos ei ole viivapillu.
[/quote]
Luitko edellisen viestin, ei sun tarvitse huolia. Kaikilla on oma mies/naismaku ja siitä saa pitää kiinni.