Oletteko huomanneet että miehet eivät käytä sanaa "Ihana"
Kommentit (33)
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 15:49"]
Minä käytän. Mielestäni vaimoni pinppi on todella ihana. M45
[/quote]
Ei saatana. Tämän on pakko olla naisen kirjoittama. Ensinnäkin se on pimppi, tai oikeastaan pillu näin miesten kesken. Ja toisekseen pillulle on paljon muitakin adjektiiveja kuvamaan kuin ihana. Vaimo nauraisi ja pitkään jos sanoisin että hänen "pinppi on ihana". No ei muuta kuin pikkurilli pystyy ja menoksi ;)
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 16:23"]
Käyttää eri yhteyksissä kuin naiset.
[/quote]
Sanoisitko jonkun esimerkin, jossa "ihana" kuulostaisi luontevalta miehen suusta.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 15:42"]
Miksei käyttäisi? Vaikka ihanat rinnat. Ei mikään muu adjektiivi kuvaa niitä paremmin. M27
[/quote]
No vaikka täydelliset, jumalaiset,...
Mutta ei ihana.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 15:37"]
Tai tämä ainakin oma mielipiteeni.
[/quote]Kyllä käytän silloin kun kehun naista.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 16:29"]
Ihana vittu.
[/quote]
Kyllä tuostakin tulee mieleen homopojat. Ei voi mitään.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 15:38"]
Mieheni käyttää. Aika paljonkin. Ehkä olen vain niin ihana :3
[/quote]
Tai sitten sinulla on erittäin neitimäine mies. Tai se on kaappihomo.
Mun mies on ulkoisesti tosi mörkö. Kalju, iso, tatuoitu ja perusilme aika tuima. Puhuu kuitenkin ihmisistä ja eläimistä tosi hempeästi. Ihmisiä aina naurattaa kun sanoo esim ystäviään (miespuolisia) ihanaksi :D
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 16:27"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 16:23"]
Käyttää eri yhteyksissä kuin naiset.
[/quote]
Sanoisitko jonkun esimerkin, jossa "ihana" kuulostaisi luontevalta miehen suusta.
[/quote]
"On toi meidän tyttö kyllä ihana."
Kun katsellaan yhdessä nukkuvaa 2-vuotiasta.
Minun tuntemat miehet eivät käytä, ei käyttänyt ex-mies, eikä aikuiset poikani. Yleensä jos kehuvat jotain, niin se on mukava, kiva, kunnon.
Homoksihan siinä leimaantuu jos raavas mies sanoo notta ihana. Ihan niinkuin se sisustuspuppeli telkussa.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 15:40"]
Mä ainakin käytän.
[/quote]
Homo.