Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt se on ohi, heitin varatun miehen pihalle!

Vierailija
22.09.2015 |

7v!! jaksoin, mutta päädyin siihen, että hoitakoot vaimonsa loput. Kyllä on helpottunut olo vaikka tietysti haikea, rakkaus tuskin mihinkään häviää, mutta loppuelämän riesaksi en miestä halua.

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 15:01"]

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:47"]

27. tässä tapauksessa minä olin se joka määräsin kaapin paikan, mies taas määräsi kotona. Siellä oli nainen joka jumaloi miestään yli kaiken, mutta oli itsestään niin epävarma jo avioliiton alkuaikoina, että meni panettamaan itseään vähän siellä sun täällä ja niinpä keskimmäinen lapsista onkin eteläntuliaisen värinen. Että on tuossa vaimossakin ollut aikalailla syytä ja tietää että kun on itse sikaillut niin nyt on otettava vastaan se mitä mies tarjoaa, sillä omalla palkallaan hän ei vastaavaa elintasoa saa ja raha näyttää merkkaavan vaimolle enemmän kuin itsekunnioitus tai onnellisuus. Kaikki ei ole aina niin mustavalkoista.

ap

[/quote]

Hmmm. Nyt en ymmärrä. Haukut tässä vaimoa, vaikka heillä varmaan on keskinäinen sopimus, että vieraissa saa käydä. Jos mies ei jättänyt vaimoaan sinun takia, niin se on heidän asiansa, miksi ovat yhdessä. Vaikka se syy olisi raha.

Toisissa naisissa en ole ikinä ymmärtänyt sitä, miksi he syyttävät vaimoa, kun se ei heitä miestä mäkeen ja sitten mies tulisi lopullisesti heidän luo. Tätä sain kuulla itsekin nuoruuden avoliitossa. Avokkini "tyttis" kävi haukkumassa minut, kun en päästänyt miestä vapaaksi. Olin kyllä vähän ihmeissäni. Toki mies olisi saanut mennä, jos tyttiksen kanssa olisi halunnut olla yhdessä. En viitsinyt edes kertoa, miksi asuimme vielä yhdessä, vaikka avokillani oli tyttis ja minulla muita suhteita. Se järjestely oli meidän juttu ja mies kyllä osasi itse päättää, halusiko tyttiksen kanssa muuttaa yhteen. Minä en pidätellyt, vaan mies ei halunnut lähteä.

[/quote]

ai niin ja se syy, miksi asuimme yhdessä. Laskimme, että meille on edullisempaa asua yhdessä ja maksaa asunto pois ja sitten myydä se, saimme siitä paremmat rahat. Jos olisimme panneet asunnon myyntiin siinä vaiheessa, kun oli vielä lainaa, olisimme hävinneet rahallisesti. Ja kun myimme asunnon ja erosimme, mies ei muuttanut tyttiksen kanssa yhteen vaan ihan yksin asumaan ja avioitui ihan muun naisen kanssa myöhemmin.

Vierailija
42/52 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro nyt kiireesti, kenen pihalle sen heitit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:46"]

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:37"]Juuri näin, olen itsekin ollut avioliitossa (yli 20v) ja tiedän mitä se on, vaikka ex-miestä edelleenkin arvostan ja olemme hyvissä väleissä. Tarvitsen paljon omaa aikaa ja minulle sopii, että ei koko aika joku pyöri siinä "jaloissa". Joku muu saa pestä ne paskaset kalsarit, minä nautin hellyydestä, laitoin miehelle mielelläni hyvää ruokaa kotona saatavan makaronilaatikon ja kalapuikkojen sijaan, matkustelimme paljon niin Euroopassa kuin Amerikassakin ( pari-kolme kertaa vuodessa ja ennen kuin lyttäätte ihan täysin niin vaikka mies olisi halunnut aina maksaa matkani, pidin huolen siitä että vähintään puolet maksoin aina itse!) ja olihan se ihailu mukavaa, mutta en vain jaksanut noita kaikkia huonoja puolia ja ennenkaikkea lähesiriippuvaista vaimoa (molemmat ovat läheisriippuvaisia ihan terapeutinkin mukaan, ennen kuin joku alkaa nimitellä keittiöpsykologiksi) joka jatkuvasti vinkui ja soitteli miehensä perään.   ap [/quote] Sun touhusi on ihan yhtä moraalitonta riippumatta siitä, kuka maksoi mitäkin reissuistanne. Ja jos ei arki saman katon alla pyykinpesuineen päuvineen napaa, niin ainahan sitä voi seukkailla vapaan miehen kanssa niin, että asutte omissa kodeissanne. Varsinkin kun ilmeisesti olet jo vanha, eikä mitään perheenperustamistarpeita ole. Selitä mitä haluat, mutta tekojanne ei oikeuta mikään.

[/quote]

En ymmärrä, miksi jaksat jankata moraalista, mitä sillä ap tässä kuviossa tekee? Saarnaa sitä ihan vain sille miehelle. Jos ap on saanut suhteesta sen minkä on halunnutkin, niin millä lailla ap:tä pitäisi jokin moraali kiinnostaa? Kerro nyt, ja muutkin saa kertoa. Selitykseksi ei riitä se, että "jos ap haluaa koskaan uskollisen miehen, niin parasta olla itsekin uskollinen tai ei-aiheuttaa kolmiodraamaa", koska mikään taehan se ei ole sille, etteikö tulisi petetyksi, vaikkei itse ole koskaan pettänyt tai siinä mukana ollut. 

Tämä näin ihan järjellä sanottuna asiaan. Minusta haukutte aloittajaa ihan vain koska teihin sattuu syystä tai kolmannesta.

Vierailija
44/52 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 15:01"]Kyllä minä enemmän sitä vessapaperia arvostan. :D Kyllä nämä miehen naiset soittelee minullekin, että tiedänkö mitä mieheni touhuaa. Mitaliko heille pitäisi tästä lähettää?! Touhukoon mitä touhuaa minulla on oma vapauteni keskittyä itseäni kehittäviin asioihin. Ei avioliitossakaan tarvitse käsikädessä kulkea. Sukat pesee sitten siivooja, jonka mies maksaa.

[/quote]

Huh, aika jäätävä olet.

[/quote]

Niinpä. Mutta minkäs teet, kun talous sitoo meitä yhteen enemmän kuin raamatun korulauseet. 

Vierailija
45/52 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 15:05"]avioitui ihan muun naisen kanssa myöhemmin.

[/quote]

Eli mitään olennaista ei mies tälläkään kertaa oppinut.

Vierailija
46/52 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivusta olen seurannut naisen elämää joka on vuosia ollut "toinen nainen". Mies asuu vaimonsa kanssa toisella paikkakunnalla.
Minusta näyttää, että tämä "toinen nainen" on vaan yksinkertaisesti tyhmä. Kuinka jaksaa vuosia kuunnella "sitten kun otan eron"? Ja ne syyt miksi ei ole jo eroa ottanut, ovat utopistisia.
Loppujen lopuksi minä kuvittelen, että miehellä on jollakin tapaa vainon lupa. Kenties vaimollakin on oma leikkikaveri.

Vierailija
47/52 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 15:15"]

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 15:05"]avioitui ihan muun naisen kanssa myöhemmin.

[/quote]

Eli mitään olennaista ei mies tälläkään kertaa oppinut.

[/quote]

No en minäkään avioitunut kenenkään niiden miesten kanssa, kenen kanssa vehtasin asuessamme yhdessä :D

Eli sinun logiikkasi mukaan en minäkään mitään oppinut

Vierailija
48/52 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 15:26"]

Sivusta olen seurannut naisen elämää joka on vuosia ollut "toinen nainen". Mies asuu vaimonsa kanssa toisella paikkakunnalla. Minusta näyttää, että tämä "toinen nainen" on vaan yksinkertaisesti tyhmä. Kuinka jaksaa vuosia kuunnella "sitten kun otan eron"? Ja ne syyt miksi ei ole jo eroa ottanut, ovat utopistisia. Loppujen lopuksi minä kuvittelen, että miehellä on jollakin tapaa vainon lupa. Kenties vaimollakin on oma leikkikaveri.

[/quote]

Miksi oletat auttamatta, että toiset naiset odottavat sitä eroa?!

On liittoja, joissa on näistä asioista ihan sovittu. Perheitä sitoo yhteen niin monet asiat, että ei se eroaminen niin yksikertaista ole. On helpompaa hyväksyä sivushteet.

Vierailija
49/52 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:49"]

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:43"]Nämä vässykät pettää vaimojaan just niin kauna kun voivat. Jos kukaan ei ylennä miestä suostumalla seksileluksi varatulle, muuttuu meininki. Usein mies ei tarvitse edes seksiä vaan jonkun nuijan muijan joka kohottaa sen itsetuntoa kuuntelemalla näitä idioottijuttuja ja kehumalla, kun vaimonsa on jo korvia myöten täynnä. Toinen nainen usein on se miehenpalvoja. Mä en tykkää miehenpalvojista, ne on just niitä naisia joiden ääni ja jutut muuttuu heti kun huoneeseen astuu mies.  [/quote] Et olis enempää voinut osua naulsn kantaan. Lisättäköön vielä, että nämä toiset naiset yleensä vielä kuvittelevat olevansa jotenkin muita naisia parempia, kun ovat onnistuneet varastamaan toisen naisen miehen. Niin säälittävää.

[/quote]

Ja kuten ap, niin monet toiset naiset kokkaavat herttaisesti miehille ja ylpeänä kertovat kuinka tekevät perusruokia parempaa muonaa :D

Vierailija
50/52 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ap, monta vuotta olet suotta tuota miestä tapaillut. Onneksi vihdoin pääsit irti. Kiinnostaisi tietää, miten päädyit tapailemaan häntä? Miten tapasitte? Eihän vain netissä? Siellä niitä varattuja pyörii vaivoiksi asti.

Vaimot voisivat silloin tällöin tarkistaa, ettei heidän miehensä ole esim. suomi24-treffeillä. Kannattaa ottaa tarkistuksissa huomioon se, että miehet usein valehtelevat ikänsä alaspäin, samoin pituus ja paino heittää, ehkä myös asuinpaikka ja status on yleisimmin eronnut. Mutta kun oman miehensä tuntee, niin kyllä sen kaiken valheen keskeltä kuitenkin tunnistaa. 

Vierailija
51/52 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 15:38"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 15:26"]

Sivusta olen seurannut naisen elämää joka on vuosia ollut "toinen nainen". Mies asuu vaimonsa kanssa toisella paikkakunnalla. Minusta näyttää, että tämä "toinen nainen" on vaan yksinkertaisesti tyhmä. Kuinka jaksaa vuosia kuunnella "sitten kun otan eron"? Ja ne syyt miksi ei ole jo eroa ottanut, ovat utopistisia. Loppujen lopuksi minä kuvittelen, että miehellä on jollakin tapaa vainon lupa. Kenties vaimollakin on oma leikkikaveri.

[/quote]

Miksi oletat auttamatta, että toiset naiset odottavat sitä eroa?!

On liittoja, joissa on näistä asioista ihan sovittu. Perheitä sitoo yhteen niin monet asiat, että ei se eroaminen niin yksikertaista ole. On helpompaa hyväksyä sivushteet.
[/quote]

Tässä tiedän "toisen naisen" odottaneen eroa jo vuosia. Tästä syystä ei sitoudu omaan asuntolainaan, kun muutto on ensi kesänä, talvena jne. On suunnitellut jo miehen omakotitaloon verhot, kukkapenkit ja miten saunatilat uusitaan. Kaikki tapahtuu heti kun mies eroaa...

Vierailija
52/52 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 22:20"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:46"]

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:37"]Juuri näin, olen itsekin ollut avioliitossa (yli 20v) ja tiedän mitä se on, vaikka ex-miestä edelleenkin arvostan ja olemme hyvissä väleissä. Tarvitsen paljon omaa aikaa ja minulle sopii, että ei koko aika joku pyöri siinä "jaloissa". Joku muu saa pestä ne paskaset kalsarit, minä nautin hellyydestä, laitoin miehelle mielelläni hyvää ruokaa kotona saatavan makaronilaatikon ja kalapuikkojen sijaan, matkustelimme paljon niin Euroopassa kuin Amerikassakin ( pari-kolme kertaa vuodessa ja ennen kuin lyttäätte ihan täysin niin vaikka mies olisi halunnut aina maksaa matkani, pidin huolen siitä että vähintään puolet maksoin aina itse!) ja olihan se ihailu mukavaa, mutta en vain jaksanut noita kaikkia huonoja puolia ja ennenkaikkea lähesiriippuvaista vaimoa (molemmat ovat läheisriippuvaisia ihan terapeutinkin mukaan, ennen kuin joku alkaa nimitellä keittiöpsykologiksi) joka jatkuvasti vinkui ja soitteli miehensä perään.   ap [/quote] Sun touhusi on ihan yhtä moraalitonta riippumatta siitä, kuka maksoi mitäkin reissuistanne. Ja jos ei arki saman katon alla pyykinpesuineen päuvineen napaa, niin ainahan sitä voi seukkailla vapaan miehen kanssa niin, että asutte omissa kodeissanne. Varsinkin kun ilmeisesti olet jo vanha, eikä mitään perheenperustamistarpeita ole. Selitä mitä haluat, mutta tekojanne ei oikeuta mikään.

[/quote]

En ymmärrä, miksi jaksat jankata moraalista, mitä sillä ap tässä kuviossa tekee? Saarnaa sitä ihan vain sille miehelle. Jos ap on saanut suhteesta sen minkä on halunnutkin, niin millä lailla ap:tä pitäisi jokin moraali kiinnostaa? Kerro nyt, ja muutkin saa kertoa. Selitykseksi ei riitä se, että "jos ap haluaa koskaan uskollisen miehen, niin parasta olla itsekin uskollinen tai ei-aiheuttaa kolmiodraamaa", koska mikään taehan se ei ole sille, etteikö tulisi petetyksi, vaikkei itse ole koskaan pettänyt tai siinä mukana ollut. 

Tämä näin ihan järjellä sanottuna asiaan. Minusta haukutte aloittajaa ihan vain koska teihin sattuu syystä tai kolmannesta.
[/quote]

Mä en ainakaan aikonut tähän sanoa mitään ap:sta ja uskollisen miehen löytämisestä. Ja sulle tai ap:lle mun ei varmaan kannattaisi sanoa yhtään mitään muutakaan, koska meillä on mitä ilmeisimmin hyvin erilaiset moraalikäsitykset, eikä ne keskustelemalla muuksi muutu.
.
Minulle toisen omaan kajoaminen on aina moraalisesti väärin. Oli se toisen oma sitten 2 euron kolikko, auto tai puoliso. Ja vaikka parisuhteessa ei puolisoa omistetakaan samalla tavalla kuin vaikkapa tavaraa, parisuhteen ideaan kuluu kuitenkin sitoutuminen ja se, että tietty osa itsestä (esim. seksuaslisuus) annetaan vain ja ainoastaan puolisolle. Siinä mielessä kolmas pyörä kajoaa johonkin, mikä on toisen omaa.
.
Ja tämä on minusta aivan käsittämätön peruste yhtään millekään: "Jos ap on saanut suhteesta sen minkä on halunnutkin, niin millä lailla ap:tä pitäisi jokin moraali kiinnostaa?" Siis häh? Samalla logiikalla on ihan ok vaikkapa varastaa kaupasta, koska miksi pitäisi jokin moraali kiinnostaa, kunhan saa mitä haluaa.
.
Voi aikoja, voi tapoja. :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi