Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysymys lääkärintodistuksesta

Vierailija
22.09.2015 |

Käännyn nyt tämän palstan puoleen, koska olen hieman epätietoinen tästä asiasta.

Olen työkokeilussa sellaisen työhönvalmennuksen kautta. Minulla työkokeilun aikana selkä kipeytyy pahasti, että päivän päätteksi koskee kovasti.

Nyt on puhuttu, että pitäisin taukoa tästä työhönvalmennuksesta niin kauan kunnes selkävaivaani tulee jotain selkeyttä. Tarvitsen kuitenkin Kelaa varten lääkärintodistuksen.

Kun soitan terveyskeskukseen, niin kerronko selkäkivustani (minulle on jo sovittu fysioterapeutin aika) vai sanonko vain että tarvitsen tämän kuukauden loppuun asti sairauslomatodistuksen Kelaa varten?

Miten tämän asiani esitän järkevästi? :) Kaikesta saa ongelman, kyllä!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Vierailija
2/5 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän sun pitää kertoa molemmat. Sekä selkäkivustasi, että sairasloman tarpeestasi. Siihen saikkulappuun kun pitää kirjoittaa työkyvyttömyyden syy, eikä oikein "asiakas ilmoitti haluavansa kuun loppuun saikkua" kelpaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Etunimi Sukunimi täällä terve. Soitan sellaisesta asiasta kuin että minulla on selkä ollut jo kauan tosi kipeä, enkä ole sen takia voinut olla työharjoittelussa. Tarvisitsin kelaa varten poissaoloistani myös sairauslomatodistuksen tämän kuukauden loppuun asti".

Vierailija
4/5 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 13:46"]No kyllähän sun pitää kertoa molemmat. Sekä selkäkivustasi, että sairasloman tarpeestasi. Siihen saikkulappuun kun pitää kirjoittaa työkyvyttömyyden syy, eikä oikein "asiakas ilmoitti haluavansa kuun loppuun saikkua" kelpaa.
[/quote]
Kun olin avohoidossa niin tuo kyllä kelpasi, eli riippuu tosiaan tapauksesta.

Vierailija
5/5 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo-o :D