Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vilauttelu kiihottaa - muilla sama?

Vierailija
03.04.2022 |

Istun usein vain kylpytakki päälläni sohvalla ja tietoisesti vilauttelen, koska se kiihottaa. Kerran nuorempana esimerkiksi nostin polvet puolihuolimattomasti rintoja vasten kun pikkuveli istu vastapäätä nojatuolissa. Häpyhuuletkin vähän siinä asennossa aukeavat ja näkymä taisi kyllä olla ihan peppuun asti. Veli oli aika levoton eikä osannut lähteä eikä olla katselemattakaan ja sille tuli täysi seisokki shortseihin. Itselleni nousi samalla aivan tajuton kiima ja kastuin litimäräksi varmaan minuutissa. Pikapyrähdys vessaan ja 10 sekunnin sormetus siinä ihme kiimassa sai aikaan aivan veret seisauttavan ihanan laukeamisen.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kiihotun siitä kaikissa muodoissa. Siis katsojana ja vilauttajana. T: m 24v

Vierailija
2/8 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minä olisin nainen en käyttäisi kesäisin ollenkaan alushousuja enkä ikinä istuisi jalat ristissä.

En tiedä mikä olen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on trolli

Vierailija
4/8 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos minä olisin nainen en käyttäisi kesäisin ollenkaan alushousuja enkä ikinä istuisi jalat ristissä.

En tiedä mikä olen.

Muinoin näitä oli kesällä toripöydillä istumassa.

Vierailija
5/8 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsi pystyyn, kuka nainen kiihottuu kun oma veli on kyyläämässä pimppiäsi?

Vierailija
6/8 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarinassa pikkuveli olisi pitänyt vaihtaa appiukoksi. Sitten olisi ollut hyvä ja uskottava.

Vierailija
7/8 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarinassa pikkuveli olisi pitänyt vaihtaa appiukoksi. Sitten olisi ollut hyvä ja uskottava.

Kertojan olisi pitänyt olla pääministeri joka vilauttelee runsaita häppäreitään Petteri Orpolle.

Vierailija
8/8 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin vilauttelu on kiihottavaa, jos se pysyy ns. hyvän mauan rajoissa, eli on hyvin hienovaraista. Katsoja saa siis vahingossa nähdä vähän ja itse päättää haluaako nähdä enemmänkin. Itse ole tällä tavalla saanut monenkin naisen vilkuilemaan pidemmänkin aikaa esim. kullin hienovaraista pullotusta, joka ajan myötä muuttui katseiden myötä hyvinkin näkyväksi…

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi