Tein inhimillisen virheen, ja nyt on koko liiton jatko vaakalaudalla.
Mokasin, menetimme unelmatalomme koska tilasin vahingossa ajan lainaneuvotteluihin väärään pankkiin. Nyt mies ei kestä enää minua, sanoo mm. ettei hän jaksa elää ihmisen kanssa, joka ei osaa kantaa vastuuta enempää kuin keskiverto 16-vuotias. Ei ole viikkoon koskenut, eikä katsonut minuun kuin halveksuen, ja eilen pudotti pommin. Olemme kuulemma kasvaneet erillemme, hän haluaa purkaa kihlauksen. Siis mies on muuttunut kypsäksi, vastuuntuntoiseksi ja vakavaksi, minä olen samanlainen rento huithapeli kuin ennen vauvaa (nyt 9kk). En kestä!! Toisaalta hyvä ettei sitä yhteistä lainaa tullut otettua, eiköhän tähän olisi kuitenkin päädytty. Vielä jotain kuukausia sitten mies sanoi että olen ihanan elämäniloinen ja impulsiivinen nainen.. Nyt hän ei halua olla kanssani.
Kommentit (27)
Ei sen tarvitse olla tyhmyyttä. Kysymys voi olla vaikkapa motivaatiosta.
äitiyslomalla tai kotihoidontuella kotona tai palkkaero on suuri vanhempien välillä.
No huh huh.. Meillä on erilliset tilit.. olen äitiyslomalla ja kohta hoitovapaalla.. Ei se tarkoita ettei mies kävisi kaupassa tms.
Haluan pitää oman tilini, toisaalta en ymmärrä miksi ihmeessä meillä pitäisi olla yhteinen tili??
Jos jommalla kummalla on tili miinuksella niin tottakai toisiamme autetaan.
Jos nyt selität minullekin miksi pitää olla sama tili??
Johan oli kummallinen kommentti!!
Ja AP! Kuulostaa että miehesi todellakin hakemalla hakee syytä erota!!
Jos suhde on vahvalla pohjalla ja molemmat toisiaan rakastaa niin ei suhde tuollaiseen mokaan kaadu. Mutta tosiaan minuakin ihmetyttää ettet sen vertaa tiedä mikä pankkinne on..
olisit todennäköisesti katunut asumista " unelmatalossa" miehesi kanssa. Suhteessanne taitaa olla muitakin ongelmia pohjalla kuin vain lainaneuvottelut. Myytäviä taloja tulee ja menee. Muuten meillä mies ei halunnut asuntoa mun " unelmakohteesta" , nyt vuoden kuluttua asutaan melkein tuon kohteen naapurissa, eikä mitenkään harmita.
Kyllähän jokainen sen vaihtoehdon tajuaa, mutta eiköhän tänne kirjoitela siksi, että saataisiin empatiaa, vertaistukea, purkaa pahaa oloaan, tai neuvoja miten jatkaa... Mutta helppohan se toisen puolesta on käskeä eroamaan! Pitäisikö puolisoa vaihdella kuin sukkia? Heti kun tulee vastoinkäymisiä, niin muutetaan eri osoitteisiin?
siltä että tuo pankkimoga oli miehellesi se kuuluisa viimeinen pisara.
Eli varmaankin hän on ollut jo aiemminkin tuskastunut tapaasi hoitaa - tai olla hoitamatta - asioita. Ja tuo moga nyt sitten sai häneltä lopullisesti kupin menemään nurin.
Jos vielä päädytte jatkamaan yhdessä, ja muutenkin, suosittelen ap, että vakavasti mietit, miksi olet tuollainen. Eli miksi et hoida asioita, olet huithapeli, jätät kaiken miehen niskoille jne. Joku syyhän siihen on olemassa? Oletko ehkä laiska? Vai pelkäätkö asioiden hoitamista?
Mutta kuka viitsii edes vaivautua suuttumaan yhden auton takia. Autoja on maailma vääränään.