Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIES, miten reagoisit

Vierailija
03.04.2022 |

Jos seurustelisit mukavan naisen kanssa jonka kanssa seksi tulisi ajankohtaiseksi, mutta joka haluaisi edetä rauhassa ja joka ei välttämättä pystyisi heti yhdyntään?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katselisin jonkin aikaa. Mikään pakko ei ole hypätä sänkyyn hetimiten. Tämä siis sillä edellytyksellä että nainen olisi mukava, ja vaikuttaisi olevan täysillä pattereilla ladattu, ja että kaikki muumit olisi laaksossa. Kuitenkin, jos  asia ei alkaisi edetä kädestäpitelyä kummemmaksi, ja varsinkin jos neito alkaisi puhelemaan naimisiin menemisestä, tietäisin että "mun aika mennä on". Seksittömässä parisuhteessa olleena tiedän ja olen omakohtaisesti nähnyt että jos seksiä ei ole suhteen alussa, niin sitäkään vähää sitä ei sitten tule olemaan suhteessa, kunhan alkuhuuma on haihtunut. Paljon mielekkäämpää kokea seksinpuutetta sinkkuna, kuin että kokee puutetta parisuhteessa. Tietäisin että kyseinen nainen ei ole oikea minulle. Ehkä jollekulle toiselle, mutta ei minulle.

Tämäkään ei muuten täysin pidä paikkaansa. Yleensä ajatellaan, että paljon seksiä haluavat "testaavat" heti kumppanin. Kuitenkin unohdetetaan ne joilla on korkea libidio mutta jokin vakaumuksellinen/ideologinen syy, ettei halua monia kumppaneita. Esim itse en halua suhteen alussa seksiä, kuitenkin haluan yhdyntää 1-3 krt päivässä.

Ja sekään että sinä haluat yhdyntää 1-3 kertaa päivässä, ei tarkoita sitä että seksiä tosiaankin olisi se 1-3 kertaa päivässä. Näissä keskusteluketjuissa on tullut moneen kertaan tämä esille. Naisilta kysytään että kuinka usein haluavat seksiä.  Joka päivä, tai ainakin 3-5 kertaa viikossa, on vastaus. Kuinkas usein sitä seksiä sitten on, no se 1-2 kertaa kuukaudessa. Ei se, että seksiä haluaa teoriassa joka päivä, tarkoita sitä että sitä seksiä oli käytännössä päivittäin.

Minä TARVITSEN 1-3 krt päivässä. Varmaan ymmärrät, että eri naiset tarvitsevat eri määrän seksiä. Joku muu voi tarvita kerran pari kk.

Vierailija
22/32 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fyysinen ongelma estää osittain yhdynnät! Ei kuulosta oikein kivalta.

No eihän se kivaa olekaan. Itse ainakin tarvitsen yhdyntää ja kärsin, kun en saa tarpeitani tyydytettyä. Ehkä nyt pointtina oli se, että vaikka haluan yhdyntää ja sitä siis suhteessa olisikin, niin tosiaan kun ongelmia on, niin joskus voi olla hetkiä/kausia ettei yhdyntä onnistu. Silti voin tyydyttää miehen muulla tavoin. ap

Moni nainen ei onnistu saamaan yhdynnässä orgasmia ollenkaan, vaikka kokevatkin sen hyvin nautinnolliseksi. Merkitseekö Sinulle mainitsemasi yhdynnän tarve "pakko-orgasmia" , vai penetraation tuottamaa muunlaista mielihyvää, läheisyyttä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eihän se kivaa olekaan. Itse ainakin tarvitsen yhdyntää ja kärsin, kun en saa tarpeitani tyydytettyä. Ehkä nyt pointtina oli se, että vaikka haluan yhdyntää ja sitä siis suhteessa olisikin, niin tosiaan kun ongelmia on, niin joskus voi olla hetkiä/kausia ettei yhdyntä onnistu. Silti voin tyydyttää miehen muulla tavoin. ap

Moni nainen ei onnistu saamaan yhdynnässä orgasmia ollenkaan, vaikka kokevatkin sen hyvin nautinnolliseksi. Merkitseekö Sinulle mainitsemasi yhdynnän tarve "pakko-orgasmia" , vai penetraation tuottamaa muunlaista mielihyvää, läheisyyttä?

Mitä ihmeen pakko-orgasmia? Ei kaikilla naisilla todellakaan ole vaikeuksia laueta yhdynnässä. Yhdynnästä tarvitsen nimenomaan fyysistä nautintoa, ei läheisyyteen tarvita yhdyntää.

Tarvitseeko mies yhdynnästä pakko-orgasmia vai läheisyyttä?

Vierailija
24/32 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmeen pakko-orgasmia? Ei kaikilla naisilla todellakaan ole vaikeuksia laueta yhdynnässä. Yhdynnästä tarvitsen nimenomaan fyysistä nautintoa, ei läheisyyteen tarvita yhdyntää.

Tarvitseeko mies yhdynnästä pakko-orgasmia vai läheisyyttä?

Moni nainen vs. ei kaikki naiset.

Penetraatio ei välttämättä tuo mukanaan orgasmia, mutta se voi tuottaa kylläkin fyysistä nautintoa ja tätä kautta koettua mielihyvää.

Vierailija
25/32 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on kyllä todella paljon muutakin kuin penetraatio, tai ainakin näin naisnäkökulmasta toivoisin, että se olisi jokaiselle ihmiselle selvä asia. Jos yhdyntä ei ole mahdollinen ja se on juuri sitä mitä toivot, on tilanne kinkkinen. Toki tyydyttää ja tyydyttyä voi monella muullakin tavalla..

N44

Vierailija
26/32 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kaikenlaista on tähän ikään tullut nähtyä ja kyllä mä näin vanhemmiten nostan muut seikat jopa seksiä tärkeämmiksi. Tämä tietysti sen takia, että mulla on ollut kausia jolloin en puolison sairauden vuoksi voinut harrastaa hänen kanssaan seksiä (siis en minkäänlaista) ja kaudet kestin hyvin miettien aiempia suhteita joissa seksiä oli runsaasti mutta muuten tökki. Ideaalitilanne tietysti olisi muutenkin hyvä suhde jossa seksiä olisi kovasti ilmassa ja välillä ihan konkreettisestikin. 

Vierailija
27/32 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksi on kyllä todella paljon muutakin kuin penetraatio, tai ainakin näin naisnäkökulmasta toivoisin, että se olisi jokaiselle ihmiselle selvä asia. Jos yhdyntä ei ole mahdollinen ja se on juuri sitä mitä toivot, on tilanne kinkkinen. Toki tyydyttää ja tyydyttyä voi monella muullakin tavalla..

N44

Niin, onhan se minulle kinkkinen, kun sitä tarvitsen. Mutta eihän se miehen vika ole, että en aina pysty yhdyntään ja sitten voi olla muuta seksiä, mikä tyydyttää miehen. ap

Vierailija
28/32 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N44

Itse en kyllä tyydyty muulla tavoin kuin yhdynnällä. Siksi sitä niin kovasti tarvitsenkin. Ihmiset ovat erilaisia. Pitää toivoa, että löydän miehen, joka tykkää yhdynnästä, mutta kausittain selviää ilmankin, suuseksillä + käsillä... ap

Vierailija
29/32 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N44

Itse en kyllä tyydyty muulla tavoin kuin yhdynnällä. Siksi sitä niin kovasti tarvitsenkin. Ihmiset ovat erilaisia. Pitää toivoa, että löydän miehen, joka tykkää yhdynnästä, mutta kausittain selviää ilmankin, suuseksillä + käsillä... ap

Minä olen juuri tuollainen mies, eli selviän kyllä ilman yhdyntääkin kausia ja tyydytyn hyvin muillakin tavoilla. Voisi olla jopa vähän kiihottavakin joutua odottamaan ja sitten kun on yhdynnän aika, niin on jo himosta sekaisin.

Vierailija
30/32 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N44

Itse en kyllä tyydyty muulla tavoin kuin yhdynnällä. Siksi sitä niin kovasti tarvitsenkin. Ihmiset ovat erilaisia. Pitää toivoa, että löydän miehen, joka tykkää yhdynnästä, mutta kausittain selviää ilmankin, suuseksillä

Tulet kyllä löytämään kivan miehen.

Vierailija
31/32 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N44

Kyllä meitä tuollaisia on monia, ei pitäisi olla ongelmia löytää. Älä huoli, löydät kyllä.

Vierailija
32/32 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ihanaa ,kun tuollainen nainen löytyisi ja voisi yhdessä etsiä rauhassa oma tapa osoittaa hellyyttä ja nauttia yhdessä seksistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme