MIES, miten reagoisit
Jos seurustelisit mukavan naisen kanssa jonka kanssa seksi tulisi ajankohtaiseksi, mutta joka haluaisi edetä rauhassa ja joka ei välttämättä pystyisi heti yhdyntään?
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fyysinen ongelma estää osittain yhdynnät! Ei kuulosta oikein kivalta.
No eihän se kivaa olekaan. Itse ainakin tarvitsen yhdyntää ja kärsin, kun en saa tarpeitani tyydytettyä. Ehkä nyt pointtina oli se, että vaikka haluan yhdyntää ja sitä siis suhteessa olisikin, niin tosiaan kun ongelmia on, niin joskus voi olla hetkiä/kausia ettei yhdyntä onnistu. Silti voin tyydyttää miehen muulla tavoin. ap
Moni nainen ei onnistu saamaan yhdynnässä orgasmia ollenkaan, vaikka kokevatkin sen hyvin nautinnolliseksi. Merkitseekö Sinulle mainitsemasi yhdynnän tarve "pakko-orgasmia" , vai penetraation tuottamaa muunlaista mielihyvää, läheisyyttä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eihän se kivaa olekaan. Itse ainakin tarvitsen yhdyntää ja kärsin, kun en saa tarpeitani tyydytettyä. Ehkä nyt pointtina oli se, että vaikka haluan yhdyntää ja sitä siis suhteessa olisikin, niin tosiaan kun ongelmia on, niin joskus voi olla hetkiä/kausia ettei yhdyntä onnistu. Silti voin tyydyttää miehen muulla tavoin. ap
Moni nainen ei onnistu saamaan yhdynnässä orgasmia ollenkaan, vaikka kokevatkin sen hyvin nautinnolliseksi. Merkitseekö Sinulle mainitsemasi yhdynnän tarve "pakko-orgasmia" , vai penetraation tuottamaa muunlaista mielihyvää, läheisyyttä?
Mitä ihmeen pakko-orgasmia? Ei kaikilla naisilla todellakaan ole vaikeuksia laueta yhdynnässä. Yhdynnästä tarvitsen nimenomaan fyysistä nautintoa, ei läheisyyteen tarvita yhdyntää.
Tarvitseeko mies yhdynnästä pakko-orgasmia vai läheisyyttä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeen pakko-orgasmia? Ei kaikilla naisilla todellakaan ole vaikeuksia laueta yhdynnässä. Yhdynnästä tarvitsen nimenomaan fyysistä nautintoa, ei läheisyyteen tarvita yhdyntää.
Tarvitseeko mies yhdynnästä pakko-orgasmia vai läheisyyttä?
Moni nainen vs. ei kaikki naiset.
Penetraatio ei välttämättä tuo mukanaan orgasmia, mutta se voi tuottaa kylläkin fyysistä nautintoa ja tätä kautta koettua mielihyvää.
Seksi on kyllä todella paljon muutakin kuin penetraatio, tai ainakin näin naisnäkökulmasta toivoisin, että se olisi jokaiselle ihmiselle selvä asia. Jos yhdyntä ei ole mahdollinen ja se on juuri sitä mitä toivot, on tilanne kinkkinen. Toki tyydyttää ja tyydyttyä voi monella muullakin tavalla..
N44
No kaikenlaista on tähän ikään tullut nähtyä ja kyllä mä näin vanhemmiten nostan muut seikat jopa seksiä tärkeämmiksi. Tämä tietysti sen takia, että mulla on ollut kausia jolloin en puolison sairauden vuoksi voinut harrastaa hänen kanssaan seksiä (siis en minkäänlaista) ja kaudet kestin hyvin miettien aiempia suhteita joissa seksiä oli runsaasti mutta muuten tökki. Ideaalitilanne tietysti olisi muutenkin hyvä suhde jossa seksiä olisi kovasti ilmassa ja välillä ihan konkreettisestikin.
Vierailija kirjoitti:
Seksi on kyllä todella paljon muutakin kuin penetraatio, tai ainakin näin naisnäkökulmasta toivoisin, että se olisi jokaiselle ihmiselle selvä asia. Jos yhdyntä ei ole mahdollinen ja se on juuri sitä mitä toivot, on tilanne kinkkinen. Toki tyydyttää ja tyydyttyä voi monella muullakin tavalla..
N44
Niin, onhan se minulle kinkkinen, kun sitä tarvitsen. Mutta eihän se miehen vika ole, että en aina pysty yhdyntään ja sitten voi olla muuta seksiä, mikä tyydyttää miehen. ap
Vierailija kirjoitti:
N44
Itse en kyllä tyydyty muulla tavoin kuin yhdynnällä. Siksi sitä niin kovasti tarvitsenkin. Ihmiset ovat erilaisia. Pitää toivoa, että löydän miehen, joka tykkää yhdynnästä, mutta kausittain selviää ilmankin, suuseksillä + käsillä... ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N44
Itse en kyllä tyydyty muulla tavoin kuin yhdynnällä. Siksi sitä niin kovasti tarvitsenkin. Ihmiset ovat erilaisia. Pitää toivoa, että löydän miehen, joka tykkää yhdynnästä, mutta kausittain selviää ilmankin, suuseksillä + käsillä... ap
Minä olen juuri tuollainen mies, eli selviän kyllä ilman yhdyntääkin kausia ja tyydytyn hyvin muillakin tavoilla. Voisi olla jopa vähän kiihottavakin joutua odottamaan ja sitten kun on yhdynnän aika, niin on jo himosta sekaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N44
Itse en kyllä tyydyty muulla tavoin kuin yhdynnällä. Siksi sitä niin kovasti tarvitsenkin. Ihmiset ovat erilaisia. Pitää toivoa, että löydän miehen, joka tykkää yhdynnästä, mutta kausittain selviää ilmankin, suuseksillä
Tulet kyllä löytämään kivan miehen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N44
Kyllä meitä tuollaisia on monia, ei pitäisi olla ongelmia löytää. Älä huoli, löydät kyllä.
Olisi ihanaa ,kun tuollainen nainen löytyisi ja voisi yhdessä etsiä rauhassa oma tapa osoittaa hellyyttä ja nauttia yhdessä seksistä.
Minä TARVITSEN 1-3 krt päivässä. Varmaan ymmärrät, että eri naiset tarvitsevat eri määrän seksiä. Joku muu voi tarvita kerran pari kk.