Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kiusaat jotain henkilöä?

Vierailija
03.04.2022 |

Mitä saat siitä vai "ansaitseeko" se ihminen sen kiusaamisen ja pahanpuhumisen jonkun tai joidenkin ominaisuuksiensa vuoksi? Mitkä ominaisuudet aiheuttavat sen inhosi?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kysymys. Itselläni ei tulisi mieleenikään kiusata ketään ikinä. Ihmettelen näitä, jotka kaikessa surkeudessaan laittavat itsensä muiden yläpuolelle. Kuvittelevatko he, että heillä on vara? Kaikki tuntemani kiusaajat ovat olleet aika säälittäviä tapauksia.

Vierailija
2/7 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrittele kiusaaminen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lähes 50-vuotias ja tiedän miksi minua kiusataan yhä vain. Olisin varmaan lapsena tehnyt itse###han, jos olisin tajunnut ettei se lopu lapsuuteen. Syyt on; kateus. Kiusaajat on kateellisia mm. siitä, että joku mies on ihastunut minuun (tämä oikeuttaa minun vainoamiseeni), siihen, että minusta kiusatusta ei tullutkaan ahdistunut köyhälistö, vaan elän ilman mielialalääkkeitä ja olen ihan tarpeeksi varakas. Kiusaajat on kateellisia minun onnestani. Kiusaajistani löytyy yli 60-vuotiaskin. Enkä jaa tietojani missään ja mistään, mutta kiusaajat kyllä kaivavat tiedot ja tekevät niiden perusteella oletuksia. Ei siis ole sometilejä, enkä ole kertonut missään elämästäni saatikka omaisuudestani, mutta niin vaan ovat onkineet nämä asiat tietoonsa ja v%%tuuntuneet niistä. Vainoaminen ei rajoitua vain sanalliseen, vaan on myös tuhotöitä. 

Tämä vaan ihan kiusatun näkökulmasta. 

Vierailija
4/7 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lähes 50-vuotias ja tiedän miksi minua kiusataan yhä vain. Olisin varmaan lapsena tehnyt itse###han, jos olisin tajunnut ettei se lopu lapsuuteen. Syyt on; kateus. Kiusaajat on kateellisia mm. siitä, että joku mies on ihastunut minuun (tämä oikeuttaa minun vainoamiseeni), siihen, että minusta kiusatusta ei tullutkaan ahdistunut köyhälistö, vaan elän ilman mielialalääkkeitä ja olen ihan tarpeeksi varakas. Kiusaajat on kateellisia minun onnestani. Kiusaajistani löytyy yli 60-vuotiaskin. Enkä jaa tietojani missään ja mistään, mutta kiusaajat kyllä kaivavat tiedot ja tekevät niiden perusteella oletuksia. Ei siis ole sometilejä, enkä ole kertonut missään elämästäni saatikka omaisuudestani, mutta niin vaan ovat onkineet nämä asiat tietoonsa ja v%%tuuntuneet niistä. Vainoaminen ei rajoitua vain sanalliseen, vaan on myös tuhotöitä. 

Tässä esimerkki kiusaajasta joka puhuu kiusatun identiteetillä. Kukaan ei jaa itsestään noin yksityiskohtaisia tietoja. Hyi sinua!

Vierailija
5/7 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että moni kiusaaja pystyy sisäisten motiiviensa kovin laajaan tarkasteluun. Kiusaaminen on varmaan monella keino kostaa omia koettuja vääryyksiä ja paikata omaa alemmuuden tunnetta. Kiusaajat ovat varmasti usein vakuuttuneita siitä, että uhri on ansainnut kiusaamisensa tai eivät yksinkertaisesti piittaa ovatko vai eivätkö.

Vierailija
6/7 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä esimerkki kiusaajasta joka puhuu kiusatun identiteetillä. Kukaan ei jaa itsestään noin yksityiskohtaisia tietoja. Hyi sinua!

😝

Vierailija
7/7 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Määrittele kiusaaminen?

Googlaa netistä, jos et tiedä mitä se tarkoittaa.