Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut tekevät kymmeniä kertoja saman aloituksen palstalle? Kun vanhat poistetaan

Vierailija
03.04.2022 |

Mielestäni kertoo siitä, että kaikki ei ole ok.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on heistä hauskaa. 

Joidenkin mielestä on, mutta mulla ei ole oikein ketään ihmistä, jonka kanssa puhuisin. Siksi tulee pakokauhu, kun keskustelu poistetaan.

Toisaalta mulle on parempi puhua jonkun ammattiauttajan kanssa, kun siis he suhtautuvat empaattisemmin ja auttavaisemmin kuin nämä anonyymit kommentoijat. Ei olisi tarvetta ammattiapuun, jos mulla olisi yksikin ystävä/kaveri tai osallistuva sukulainen, jonka kanssa saisi edes joskus keskustella.

Mutta kun olen totaalisen yksinäinen. Säälittävää, että joudun käymään juttelemassa jonkun ammattiauttajan kanssa, mutta ainoa syy on se kaiken tukahduttava yksinäisyys. Ei vain ole ketään ihmistä elämässäni. Edes kadulla/kaupassa kukaan ei puhu mulle muuten paitsi ihan satunnaisesti joku mummeli jotain kommentoi. Harvemmin nykyään tapahtuu sellaistakaan.

Häpeän, että Kanta-merkintäni saastuvat vain siksi (siis terapian vuoksi), että olen yksinäinen. Nyt saattaa jäädä uudet työpaikat tai vakuutukset saamatta, kun olen "merkitty nainen" eli psyykenasioita löytyy Kannasta. Ja syy on yksinäisyys ja se, että olen päätynyt kiusatuksi sekä olen niin herkkä, että murehdin pieniäkin asioita, puhumattakaan isommista. Pohdin niitä yksinäisyydessäni illat pitkät.

Jos mulla olisi kumppani tai kavereita, ei olisi mitään tarvetta maksaa jostain terapiasta tai käyttää sellaiseen aikaa. Ainoa pakokeino on muuttaa Suomesta pois ja aloittaa puhtaalta pohjalta.

Ajatteletko siis, että mahdollisilla uusilla työnantajillasi on pääsy terveystietoihisi?

Vierailija
22/31 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niitä viattomia aloituksia täytyy yleensäkin poistaa? Mitä ihmeen vahinkoa on siitä, että joku kirjoittelee Holvikirkosta tai kyselee Hillervolle toista nimeä? Niiden poistojen vuoksihan niitä uusia aloituksia tehdään. Vähemmän 'sairaita' minusta nämä aloitusten tekijät ovat kuin ne, joita nuo aloitukset kovasti vaivaavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi kympin maana ylpeilee avoimmuudella ja sananvapaudella, joka on nykyään vitisi. Kaksi isoa mediaa vaahtoaa nytkin parista aiheesta, eikä eriäviä, siis vääriä  mielipiteitä sallita.

Ja eiku poistoon :D

Vierailija
24/31 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri siksi pitää tehdä uusi

Mutta onhan se nyt megavihje, jos edellinen POISTETAAN. Miten joku voi sen jälkeen laittaa saman aloituksen uudestaan!!

Jos nyt haluaisi puhua politiikasta, uskonnosta, seksuaalisista suuntautumisista tai omista parisuhde- tai itsetunto-ongelmistaan, niin se aloitus poistetaan meko pian.

Ja jos ongelma ei ratkennut tai juttu jäi kesken, niin totta hitossa sitä keskustelua haluaa jatkaa. Monilla ihmisillä ei ole muita keskustelukumppaneita elämässään kuin tämä palsta. Yksinäistä ihmistä ahdistaa, jos yritys keskustella tukahdutetaan. Silloin on pakko tehdä uusi keskustelualoitus.

No, oisko syy siihen, että olet yksin, että juttusi ovat sitä tasoa, että nomiporukka lähtis kävelemään ja loput jää jankkaamaan?

Vierailija
25/31 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi niitä viattomia aloituksia täytyy yleensäkin poistaa? Mitä ihmeen vahinkoa on siitä, että joku kirjoittelee Holvikirkosta tai kyselee Hillervolle toista nimeä? Niiden poistojen vuoksihan niitä uusia aloituksia tehdään. Vähemmän 'sairaita' minusta nämä aloitusten tekijät ovat kuin ne, joita nuo aloitukset kovasti vaivaavat.

Spämmääminen on palstan säännöissä kielletty. Holvikaarihullu postaa välillä myös pedofilisia avauksia, ja sellaisia, joissa fantasioidaan väkivallalla.

Vierailija
26/31 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huoh, jankkaaminen ja toisten tahallinen ärsyttäminen ei ole mikään osoitus sosiaalisista taidoista

Vierailija
27/31 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tulin ajatelleeksi, kun päivästä toiseen niistä aloituksista tulee identtisiä uusia aloituksia niin miten kukaan jaksaa kuluttaa aikaansa sellaiseen kopioimiseen?

Mä oon vahvasti sitä mieltä, että botit ovat löytäneet porsaan reiän tästä palstasta.

Ei, kyllä se on pakkomielteisen ihmisen käytöstä. Botit tekevät kaupallisia avauksia. Kyllä niitäkin on täällä ollut. Enemmän kylläkin viestejä kuin avauksia.

Varmasti on pakkomielteisiä ihmisiä, mutta joukossa taitaa myös olla samanlaisia botteja minkälaisia olen nähnyt youtubessa.

Vierailija
28/31 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tulin ajatelleeksi, kun päivästä toiseen niistä aloituksista tulee identtisiä uusia aloituksia niin miten kukaan jaksaa kuluttaa aikaansa sellaiseen kopioimiseen?

Mä oon vahvasti sitä mieltä, että botit ovat löytäneet porsaan reiän tästä palstasta.

Ei, kyllä se on pakkomielteisen ihmisen käytöstä. Botit tekevät kaupallisia avauksia. Kyllä niitäkin on täällä ollut. Enemmän kylläkin viestejä kuin avauksia.

Varmasti on pakkomielteisiä ihmisiä, mutta joukossa taitaa myös olla samanlaisia botteja minkälaisia olen nähnyt youtubessa.

En tiedä, millaisia botteja olet nähnyt Youtubessa, mutta bottiavaukset ja -viestit ovat yleensä roskapostittamista, eli laitetaan jotain linkkiä tai mainostetaan jotain tuotetta. Ei sellaisia, joissa kysellään synnärilahjaa kummipojalle.

Vierailija
29/31 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestä viestien poistaminen on sairasta

Totta tämäkin, ja mitä asiallisempi ketju, sitä nopeammin ja varmemmin se poistuu. Mutta kyllä lääkitys on pahasti pielessä hänelläkin, joka kyhää saman älyttömän aloituksen joka päivä.

Vierailija
30/31 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole kyseistä ilmiötä huomannut- Pitäiskö sun Ap tehdä välillä muutakin kuin roikkua vauvapalstalla kyttäämässä kuka tekee mitäkin aloituksia mistäkin.

Vierailija
31/31 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska viher vasemmisto wokettajat pyrkii vaientamalla sivuuttamaan että syksyllä -15 ruotsista linja-autoilla tulleet ns, sota pako laiset eivät olleet missään kuoleman hädässä, ainoastaan heiltä puuttui kela gold, jonka ne tuli taikasanan turvin suomesta hakemaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä