Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut tekevät kymmeniä kertoja saman aloituksen palstalle? Kun vanhat poistetaan

Vierailija
03.04.2022 |

Mielestäni kertoo siitä, että kaikki ei ole ok.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri siksi pitää tehdä uusi

Vierailija
2/31 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisen käytöksen takana on todennäköisesti jonkinlainen diagnoosi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta onhan se nyt megavihje, jos edellinen POISTETAAN. Miten joku voi sen jälkeen laittaa saman aloituksen uudestaan!!

Vierailija
4/31 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on heistä hauskaa. 

Vierailija
5/31 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep. Ja ihmisten kanssa tekemisissä ollessa pitää koko ajan keskeyttää muut, että saa koko ajan keskittyä niihin omiin juttuihin. Tarvittaessa vaikka huudetaan, jos muuten ei onnistu.

Vierailija
6/31 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on heistä hauskaa. 

Ei paljon järki päätä pakota, jos näin on.

Vierailija
7/31 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta onhan se nyt megavihje, jos edellinen POISTETAAN. Miten joku voi sen jälkeen laittaa saman aloituksen uudestaan!!

Kuten se hiton holvikaari ja Hellevin vaimolle nimi ja mitä niitä...NATO ja Ukraina ja se puuttini...usch!

Vierailija
8/31 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on heistä hauskaa. 

Ei paljon järki päätä pakota, jos näin on.

Olen taipuvainen olemaan samaa mieltä. 

Vierailija
9/31 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voikohan botit olla asialla?

Vierailija
10/31 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nyt haluaisi puhua politiikasta, uskonnosta, seksuaalisista suuntautumisista tai omista parisuhde- tai itsetunto-ongelmistaan, niin se aloitus poistetaan meko pian.

Ja jos ongelma ei ratkennut tai juttu jäi kesken, niin totta hitossa sitä keskustelua haluaa jatkaa. Monilla ihmisillä ei ole muita keskustelukumppaneita elämässään kuin tämä palsta. Yksinäistä ihmistä ahdistaa, jos yritys keskustella tukahdutetaan. Silloin on pakko tehdä uusi keskustelualoitus.

Vierailija
11/31 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten se hiton holvikaari ja Hellevin vaimolle nimi ja mitä niitä...NATO ja Ukraina ja se puuttini...usch!

HETI sattu silimään: 

"Haittaako jos naisella tulee pissahätä puolen tunnin automatkalla?

Vierailija

klo 9:10 | 3.4.2022

Niin? " 

Tämä oli jo kerran tänä aamuna täällä ja poistossa, taas se on täällä!

Vierailija
12/31 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun tekemä ikägallup poistettiin ja tein uuden, onko siinä mun päässä vikaa vai oliko mode ajantasalla?

Vierailija
13/31 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HETI sattu silimään: 

"Haittaako jos naisella tulee pissahätä puolen tunnin automatkalla?

Vierailija

klo 9:10 | 3.4.2022

Niin? " 

Tämä oli jo kerran tänä aamuna täällä ja poistossa, taas se on täällä!

Tuo vastaava avaus on ollut täällä monena muunakin päivänä varmasti satoja kertoja. Sen takana on  Holvikaarihullu.

Vierailija
14/31 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun tekemä ikägallup poistettiin ja tein uuden, onko siinä mun päässä vikaa vai oliko mode ajantasalla?

Monet poistattavat avauksia kiusallaan. Jos täällä ei ole modea, aloitukset poistuvat automaattisesti riittävän monesta eri ilmoituksesta.

Vierailija
15/31 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielisairaus.

Vierailija
16/31 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on heistä hauskaa. 

Joidenkin mielestä on, mutta mulla ei ole oikein ketään ihmistä, jonka kanssa puhuisin. Siksi tulee pakokauhu, kun keskustelu poistetaan.

Toisaalta mulle on parempi puhua jonkun ammattiauttajan kanssa, kun siis he suhtautuvat empaattisemmin ja auttavaisemmin kuin nämä anonyymit kommentoijat. Ei olisi tarvetta ammattiapuun, jos mulla olisi yksikin ystävä/kaveri tai osallistuva sukulainen, jonka kanssa saisi edes joskus keskustella.

Mutta kun olen totaalisen yksinäinen. Säälittävää, että joudun käymään juttelemassa jonkun ammattiauttajan kanssa, mutta ainoa syy on se kaiken tukahduttava yksinäisyys. Ei vain ole ketään ihmistä elämässäni. Edes kadulla/kaupassa kukaan ei puhu mulle muuten paitsi ihan satunnaisesti joku mummeli jotain kommentoi. Harvemmin nykyään tapahtuu sellaistakaan.

Vierailija
17/31 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi täällä riehui Ukrainan korruptiohullu, nyt on asialla Ukrainan tukeminen on sairasta-hullu. Epäilen, että jälkimmäinen on botti ja ensimmäinen oikeasti hullu. 

Vierailija
18/31 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tulin ajatelleeksi, kun päivästä toiseen niistä aloituksista tulee identtisiä uusia aloituksia niin miten kukaan jaksaa kuluttaa aikaansa sellaiseen kopioimiseen?

Mä oon vahvasti sitä mieltä, että botit ovat löytäneet porsaan reiän tästä palstasta.

Vierailija
19/31 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on heistä hauskaa. 

Joidenkin mielestä on, mutta mulla ei ole oikein ketään ihmistä, jonka kanssa puhuisin. Siksi tulee pakokauhu, kun keskustelu poistetaan.

Toisaalta mulle on parempi puhua jonkun ammattiauttajan kanssa, kun siis he suhtautuvat empaattisemmin ja auttavaisemmin kuin nämä anonyymit kommentoijat. Ei olisi tarvetta ammattiapuun, jos mulla olisi yksikin ystävä/kaveri tai osallistuva sukulainen, jonka kanssa saisi edes joskus keskustella.

Mutta kun olen totaalisen yksinäinen. Säälittävää, että joudun käymään juttelemassa jonkun ammattiauttajan kanssa, mutta ainoa syy on se kaiken tukahduttava yksinäisyys. Ei vain ole ketään ihmistä elämässäni. Edes kadulla/kaupassa kukaan ei puhu mulle muuten paitsi ihan satunnaisesti joku mummeli jotain kommentoi. Harvemmin nykyään tapahtuu sellaistakaan.

Häpeän, että Kanta-merkintäni saastuvat vain siksi (siis terapian vuoksi), että olen yksinäinen. Nyt saattaa jäädä uudet työpaikat tai vakuutukset saamatta, kun olen "merkitty nainen" eli psyykenasioita löytyy Kannasta. Ja syy on yksinäisyys ja se, että olen päätynyt kiusatuksi sekä olen niin herkkä, että murehdin pieniäkin asioita, puhumattakaan isommista. Pohdin niitä yksinäisyydessäni illat pitkät.

Jos mulla olisi kumppani tai kavereita, ei olisi mitään tarvetta maksaa jostain terapiasta tai käyttää sellaiseen aikaa. Ainoa pakokeino on muuttaa Suomesta pois ja aloittaa puhtaalta pohjalta.

Vierailija
20/31 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tulin ajatelleeksi, kun päivästä toiseen niistä aloituksista tulee identtisiä uusia aloituksia niin miten kukaan jaksaa kuluttaa aikaansa sellaiseen kopioimiseen?

Mä oon vahvasti sitä mieltä, että botit ovat löytäneet porsaan reiän tästä palstasta.

Ei, kyllä se on pakkomielteisen ihmisen käytöstä. Botit tekevät kaupallisia avauksia. Kyllä niitäkin on täällä ollut. Enemmän kylläkin viestejä kuin avauksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi