Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Salipullerot.. käyttekö sekasalilla vai naisten salilla

Vierailija
21.09.2015 |

Yksin vai kaverin kanssa?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halvin sattuu olemaan sekasali joten siellä käyn.

Vierailija
2/25 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn miesten ja myös naisten salilla. Mä käyn treenaamassa. En esittelemässä itseäni enkä myöskään katselemassa toisia. Ja oikeasti miehet arvostelevat vähemmän. Naiset on pahempia arvostelemaan ja vertailemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekasalilla. Tosin harvemmin siellä muita on mun lisäks.
100 kilon keijukainen

Vierailija
4/25 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekasalille aion mennä. Lapsen harkkojen ajan on tarkoitus huhkia, eli useimmiten yksin varmaankin.

Vierailija
5/25 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin, että käytkö seksisalilla... tää puute alkaa käymään jo mielenterveydelle. O_o

Vierailija
6/25 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekasalilla pulleromiesten kanssa.

Vierailija
7/25 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salipullerot :D <3

Mä käyn naisten salilla. Säikyn niitä miesten karjahduksia.

Vierailija
8/25 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat tietää? Jos olet laiheliini niin hanki elämä. Mulla olis vähän yksitoikkoista jos miettisin kokoajan muiden kiloja...tosin sinä taidat olla vajaa. T. Normaalipainoinen

Vierailija
9/25 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä oo kuullutkaan mistään naisten saleista! Ite käyn ihan sekasalilla ja kokemuksen mukaan, naiset kyllä kyylää miehiä enemmän tämmöistä aloittelevaa salipulleroa, joten tuskin edes haluisin käydä naisten salilla.

Vierailija
10/25 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä näitä valjakko-ap:tä oikein riittää!?

Vierailija
11/25 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykö laiheliininarsistit salilla pyllistelemässä ja esittelemässä itseään? Eiks jotkut miehet tee näin. Siis vähän piip sellaiset.

Vierailija
12/25 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekasalilla, jossa yleensä suurin osa miehiä. Jostain syystä oletan, että miehet ovat reilumpia. Saatan olla väärässä. En silti menisi naisten salille, kun kuvittelen päässäni siellä olevan jotain koulukiusaajatyylisiä pissiksiä.

Vierailija
13/25 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekasalilla niin aikaisin aamulla ettei siellä ole ketään muita - toisinaan kuitenkin seuranani on toinen pullero, en ole tohtinut kysyä onko hänellä samat motiivit aikaiselle treeniajankohdalle.

Vierailija
14/25 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 21:00"]Sekasalilla, jossa yleensä suurin osa miehiä. Jostain syystä oletan, että miehet ovat reilumpia. Saatan olla väärässä. En silti menisi naisten salille, kun kuvittelen päässäni siellä olevan jotain koulukiusaajatyylisiä pissiksiä.
[/quote]juu ne koulukiusaajatyyliset pissikset on säälittäviä. Jääneet ikuisesti teinitasolle. Tunnistaa kyllä kun vastaan tulee...

Vierailija
15/25 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme äyskintää taas vaikkette tiedä taustoja. Olen myös pullero ja mietin uskaltautuisinko sinne edullisemmalle sekasalille vai hankinko naisten salille kalliin kortin.. Naisten salille kehtaisin mennä yksinkin, sekasali vähän jännittää kun olen haukkuja kuullut miehiltä koko elämäni.

ap

Vierailija
16/25 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekasalilla. Ahdistaa jos pelkkiä naisia, kun tiedän että naiset ne vasta arvosteleekin. Meinasin kuolla ahdistukseen tänään kun salilla oli vain naisia :o

Käyn vaihtelevasti yksin tai kaverin kanssa.

Vierailija
17/25 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun salilla (edullinen sekasali) käy pulleroita. Lisäksi siellä käy todella laihoja. Normaalipainoisia. Hoikkia. Tosi timmejä mimmejä ja bodariäijiä. Kaikkea siltä väliltä.

Vierailija
18/25 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se pelkkä salilla käynti auta, oli kumpi sali vaan. Siellä pitää myös tehdä jotain...

Vierailija
19/25 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pullerotko sitten ei sais käydä salilla? Vai luuletko että pullerot on siellä salilla ihan vaan siksi että sinä ja kaltaisesi pissikset saisi nauraa? Ensin vittuillaan lihaville että kun ne on niin laiskoja, ja istuu vaan sohvalla syömässä sipsiä ja suklaata, ja sitten jos erehtyy menemään salille niin nauretaan, että mee kuule läski kotiis vaan, et sä laihdu kuitenkaan. 

Vierailija
20/25 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 18:25"]Eiks kukaan pullero käy salilla :(
[/quote]
Mistä päättelet että kaikki on pulleroita?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi