melkein sukua julkkikselle
Kommentit (24)
Meidän kylällä asuu mies, joka tapasi Dingon.
Veljeni on soittanut yhden suomalaisen iskelmätähden bändissä muutaman vuoden. En ole tosin laulajalle sukua.
Serkkuni soittaa kitaraa tunnetussa suomalaisessa bändissä
Joo, olen sukua jo melkein julkkikselle. Saas nähdä.
Mä oon sukua eräälle hyvin kuuluisalle runoilijalle. ;) Hänelle löytyy oma päivänsäkin almanakasta.
Voivoi, olen sukua yhdelle julkisuudessa viime aikoina pyörineelle henkilölle. Hävettää se kuva minkä itsestään antaa. Oikeesti on ihana ja hauska veijari. Joku kuitenkin haluaa tietää niin Hottiksista ja TIstä tuttu..
Oikeastiko sukua vai tyyliin kaverin kummin kaima? :D
Veljeni lapsuuden luokkakaveri oli entisen Kiss FM:n aamutiimin juontajan, Timo Salosen, serkku.
Tätini taisi olla samalla luokalla (tai vähintäänkin rinakkaisluokalla) Pelle Miljoonan kanssa.
Miss Eurooppa Ester Toivonen oli mummini serkku.
Ei ole kovin kummia nämä valitettavasti. :'D
Siskoni on julkisuudesta tuttu."b-luokan julkkis"
Tätini on tunnettu näyttelijä.Lisäksi lähisukuun kuuluu tunnettu kirjailija.
Ote oon b-julkkis ja olen myös kirjailijalle sukua.
Mulla on yks kirjailija Facebook-kaverina. Laskentaanko se? Ja entinen luokkakaveri oli siinä ohjelmassa missä oli varattuja ja sinkkuja jollain saarella ja nää sinkut vietteli niitä varattuja tai jotain.
Isän serkku näytteli parin filmin pääosassa 60-luvulla. Minun serkkuni taas on melkein julkkis: erään jääkiekon sm-liigajoukkueen maalivahtivalmentaja.
Työkaverini kummitäti on hoitanut Roger Mooren hampaita.
Kaksi ammattilaisjääkiekkoilijaa on syömyt äitini tekemää kakkua.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon sukua eräälle hyvin kuuluisalle runoilijalle. ;) Hänelle löytyy oma päivänsäkin almanakasta.
Minäkin saatan olla, tosin erittäin kaukaista.
Kummitäti oli erään säveltäjän sukulainen.
Olen erään oikean, edesmenneen rockmuusikon sukulainen.
Vierailija kirjoitti:
Kaksi ammattilaisjääkiekkoilijaa on syömyt äitini tekemää kakkua.
Mieheni on melkein vetänyt pataan erästä, jonka avioero on Seiskan pääuutinen.
Hänen veljensä teki saman kiekkoilijan veljelle.
Lapseni parhaan kaverin isosisarus on tunnettu bloggaaja.
Olen ollut useissa juhlissa yhden presidentin kanssa, kuuluu siis tuntemani perheen lähisukuun.
Entinen työkaverini on ollut bb-talossa.
Omassa suvussa ei ole yhtään julkkista, paitsi yksi otti osaa kerran Idolsiin ja pääsi suht pitkällekin, mutta ei päätynyt musiikin ammattilaiseksi.
Minulla on sama nimi kuin eräällä talousvaikuttajalla.
M 45
Olen tiskannut presidentin ja vieraittensa lautaset.
Sama pressa pistäytyi lapseni koulussa ex tempore ilman lehdistöä.
Olen oikeasti sukua yhdelle kuuluisalle sanoittajalle ja toiselle kuuluisalle näyttelijälle ja yhdelle ikonisen tason näyttelijälegendalle. Mutta melkein sukua olen eräälle kaunisääniselle hevilaulajalle, jonka eräs parhaimmista ystävistä opiskeli Taikissa oman parhaan ystäväni kanssa samaan aikaan :)