Miksi kaikki naiset meikkaa mustat silmänympärykset rinkulat silmän ympäri?
Naiset ei osaa kunnolla meikata. Näkee ulkona ja kaupassa kaikenlaisia mustia rinkuloita silmän ympärillä. Naiset meikkaa pandan silmät viellä ajattelevat että osaavat meikkaa. Mikä siinä meikkaamisessa on että pitää tehdä rinkulat silmien ympäri?
Kommentit (31)
Olen koko ikäni kärsinyt mustista silmänalusista eikä ole tullut edes mieleen, että tällaista riesaa haluaisi joku meikata itselleen vapaaehtoisesti. Maailma on hullu paikka.
Vierailija kirjoitti:
Olen koko ikäni kärsinyt mustista silmänalusista eikä ole tullut edes mieleen, että tällaista riesaa haluaisi joku meikata itselleen vapaaehtoisesti. Maailma on hullu paikka.
Kannattaa luottaa siihen, mitä mä sanon. KAIKKI naiset meikkkaa ne rinkulat. Kaikki.
Tummat silmänaluset ovat nyt muotia. Mitähän seuraavaksi keksitään. Akneiho on huippumuodikas?
https://www.iltalehti.fi/kauneus/a/b5c5e1c8-7d2f-43f0-86d7-e6a328736348
Naiset ei osaa meikata kirjoitti:
Itse teen näyttävän banaanivarjostuksen itselleni. Se todella kääntää päitä.
Laittaako jo naiset banaani silmät? Kyllä on nykypäivän naiset sellaisia meikkaajia. Rumat silmät tulee kun rinkuloita jos jonkinlaisia näkee naisilla.
Vierailija kirjoitti:
Tätä taitaa nähdä jossain kouvolassa
Mun vanhemmat ovat kotoisin Kouvolasta! He ovat sisaruksia keskenään.
No tämä selittää paljon.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin mustat silmänaluset oli viime vuonna muotia. En tiedä onko tänä vuonna.
Osaan myös tehdä todella näyttävän siipirajauksen. Tänään valitsin huulipunakseni 80-luvun kirkasta pinkkiä. Saapa nähdä, mitä Alepan kassa sanoo, kun menen yhdeksältä ostamaan aamukaljani ;)
:-D
Onko tämä nyt joku uudenlainen provo kun kaksi aloitusta jo samasta asiasta? En tee 'mustia rinkuloita', itse asiassa en usein käytä ripsiväriä edes..kukaan nainen kenet tunnen ei myöskään tee mustia rinkuloita :D
Koska pandat on söpöjä, niin naiset luulee näyttävänsä söpöiltä meikkaamalla itsensä pandan näköiseksi.
Minä haluan, että niitä katsoo naiset! Naiset! Jotta he oppivat meikkaamaan! Nyyh!