äiti arvostelee ulkonäköäni
Olen koko ikäni saanut kuulla itsestäni kommentteja ulkonäöstä.. äiti yksi pahimmista. lihavuus nyt ja sääret joissa turvotusta mutta kun hiuksetkin pitää laittaa sen mukaan mitä hän haluaa---näyttäisi naama kuulemma leveämmältä ja minä nuoremmalta..... Nenästäni olen myös kuullut aina....pitkä nokka yms... Näistä on kaikki perittyjä. kampaajalle kyllä osaan mennä ihan itsekin.
Kommentit (28)
Häh, miksi ihmeessä naaman pitäisi näyttää leveämmältä? Kauneimmilla naisillahan on kapeat ja sirot kasvot.
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti olet ruma, mitä sitä nyt kaunisteleen
kiitos kaunis.) sinä olet näkemättäkin ruma tolla tyylillä.
Vierailija kirjoitti:
Häh, miksi ihmeessä naaman pitäisi näyttää leveämmältä? Kauneimmilla naisillahan on kapeat ja sirot kasvot.
Koska hän on itse pitkäkasvoinen. Hän siirtää omiaan mulle, itselläkin kapeahkot kasvot. ei ehkä niin pitkät. Olen lapsesta asti kuullut samaa.... laiha naama ja iso nokka. kärjistäen. Aina kun joku tyttö kävi kylässä kellä pyöreä naama se oli niin nätti....... tai nysynenä...... Geenit määrittää ulkonäön eikä siitä tartte urputtaa.
Vierailija kirjoitti:
Nyt oli kyllä typerä kommentti. Kukaan terve vanhempi ei hauku lastaan rumaksi vaikka sitten oikeasti olisikin ruma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt oli kyllä typerä kommentti. Kukaan terve vanhempi ei hauku lastaan rumaksi vaikka sitten oikeasti olisikin ruma.
Mikä on ruma ? kauneus on katsojan silmissä toki mutta hänellä on tarve saada ihailua ja pönkitystä ikävän liiton jälkeen..... kyllhähän se isääkin aina motkotti "kampaa tukkas" tyyliin.... tarve kontrolloida ja tarve olla aina oikeassa.
Vierailija kirjoitti:
Arvosta, että äitisi on ainoa joka keroo rehellisen totuuden. Kaverit sanoo, ET SÄ OO LIHONNU ja sit menee illalla teidän tapaamisen jälkeen someen viestaa toiselle kaverille, HITTO miten sen takakyisti oli laajentunu. Söis vähemmän... veti leivoksen ja supeeer määrällä sokerilla kahvin. Tajuut sä!!?? Kaverit on niiiiiiiiiiiin ja nöin ihaniiiiiik, eiköööööh
Oletko ehkä kuullut joskus hienotunteisuudesta.Kaikki voisivat pitää sen oman mielipiteensä itsellään ,jos se loukkaa toista.Eihän kukaan voisi koskaan seurustella toisten kanssa tai ystävystyä jos kaikki olisivat toisiaan kohtaan noin moukkamaisia kuin äitisi.
Joo mä saan kans aina kuulla moitteita mun hiustyyleistä (leikkaan ja värjään ite) jos ei mielytä niin sanois ennemmin sit vaan että, semmonen tukka tällä kertaa, ku että voivotellaan että kuinka sä ton näköseks leikkasit, ja annetaan vinkkejä millanen kampaus pitäis olla