Voinko vielä syödä yön yli pöydällä olleen....
....pizzan? Tilauspizza siis kyseessä, josta löytyy myös lihaa. Mulla on jääkaappi rikki, joten jouduin jättämään huoneenlämpöön. Ollut sielä nyt yön yli, pitääkö heittää pois?
Kommentit (12)
No, mä en söis. Mutta haista ja maista pikkupala, jos ok niin anna mennä jos sen haluat syödä... Mua vaan jäi ihmetyttämään, että miks tilasit eilen pitsan ja jätit syömättä vaikka jääkaappi on rikki? Siis eikö olis kannattanu tilata jotain sellaista mikä menee kerralla ettei tarvitse heittää pois... Joo, tiedän ei kuulu mulle.
No, mä en söis. Mutta haista ja maista pikkupala, jos ok niin anna mennä jos sen haluat syödä... Mua vaan jäi ihmetyttämään, että miks tilasit eilen pitsan ja jätit syömättä vaikka jääkaappi on rikki? Siis eikö olis kannattanu tilata jotain sellaista mikä menee kerralla ettei tarvitse heittää pois... Joo, tiedän ei kuulu mulle.
[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 11:21"]No, mä en söis. Mutta haista ja maista pikkupala, jos ok niin anna mennä jos sen haluat syödä... Mua vaan jäi ihmetyttämään, että miks tilasit eilen pitsan ja jätit syömättä vaikka jääkaappi on rikki? Siis eikö olis kannattanu tilata jotain sellaista mikä menee kerralla ettei tarvitse heittää pois... Joo, tiedän ei kuulu mulle.
[/quote]
Söin siitä osan, mutta en jaksanutkaan loppujenlopuksia syödä paljoa. Taisin täyttää vatsan limulla :D
Hyvältä maistuu, parempaa kun eilen!
-ap
Voit. Itse söisin. En vastaa kuitenkaan mahanpuruista.