Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te, joilla ei ole kavereita lähellä, mutta olette sosiaalisia ja ns. meneviä

Vierailija
02.04.2022 |

Miten jaksatte? Miten jaksatte sitä yksinäisyyttä?
Itse en jaksaisi enää yhtään. Ihan kaiken vapaa-ajan vietän yksin ja siitä syystä tulee vain istuttua kotona todella paljon, vaikka haluja olisi vaikka mihin. Yhtään kaveria en ole tältä paikkakunnalta saanut, vaikka olen täällä asunut jo vuosia. Enää en jaksa edes yrittää enkä toivoa. Lähentelen keski-ikää ja ei niitä uusia ystäviä tässä iässä enää tunnu saavan.

Olen ihan masentunut jo tämän yksinäisyyden takia ja ajattelen vain, että tätäkö se on loppu ikä. Miten tätä jaksaa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaljaa tarpeeks.

Vierailija
2/6 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile harrastuksia, kunnan harraste porukoita esim. Mä muutin maalle missä kaikki ihan sisäänpäin kääntyneitä, mutta tarpeeks kauan kun kävin pelailees paikallisessa jalkapallo porukassa sain kavereitä. Täytyy vaan rohkeesti pyytää lähtee esim olusille treenien jälkeen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on halua mennä vaikka mihin niin sitten vaan pitää mennä vaikka mihin. Tietysti.Turpa tuttuja tekee.

Vierailija
4/6 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdistykset, niistä vaan valitset.

Vierailija
5/6 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on halua mennä vaikka mihin niin sitten vaan pitää mennä vaikka mihin. Tietysti.Turpa tuttuja tekee.

Enää ei vain yksinkertaisesti jaksa yksin lähteä joka paikkaan. Kun aina tekee kaiken yksin, vaikka mielummin tekisi ja menisi porukalla, niin jossain vaiheessa se stoppi näköjään tulee.

Ap.

Vierailija
6/6 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole Suomessa paljoa ystäviä, kun ne suhteet on hiipuneet vuosien saatossa ja opiskelin 6 vuotta ulkomailla. Kaverit jäi sinne. Messengerit ym ei ole ihan sama asia, kun fyysisesti olla jonkun kanssa.

En tiedä olenko kovin menevä (jos luokitella tarvii, niin sosiaalinen introvertti olisi eniten mua kuvaava), mutta tarvitsen kuitenkin aina välillä ihmiskontakteja. Tykkään mennä itsekseni kaupungille esim kahville ja usein ihan vahingossa jään juttelemaan joillekin. Joidenkin kanssa ihan kassajonossa muutama lause, mutta joskus iskee 'jackpot' ja päädyn todella antoisaan keskusteluun tuntemattoman kanssa. Tällaiset on mun elämän suola, olen huomannut. Saan niistä hirveästi voimaa jatkaa ja mieli on iloinen pitkälle seuraavaan päivään.