Onko sinulla kodissasi salahuone tai oma soppi?
Johon vetäydyt viettämään omaa aikaa.
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Salahuone???
Sellainen hyllykkö joka onkin ovi joka aukeaa, jonka takana on huone.
On oma soppi. Ärsyttävää kun akka kuittailee ihan vaan siitä, kun haluan välillä rauhassa olla.
On oma huone. Ihana onkin. Siitä pääsee myös parvekkeelle. Sellainen kirjastohuone jossa katsoa telkkaria, tehdä käsitöitä, lukea.
Vierailija kirjoitti:
Eipä täällä kerrostalossa kaksiossa oikein salahuoneita ole.
Jos asuu yksin jokainen huone on salahuone, ainakin makkari ja vaatekomero.
Oma työhuone on, jossa teen töitä ja istun muutenkin silloin, jos haluan omaa aikaa ja hiljaisuutta silloin, kun puoliso katsoo olohuoneessa televisiota. Kuten nyt.
Meillä pääsee makuuhuoneen vaatehuoneesta salaoven kautta portaiden alla olevaan komeroon ja sieltä edelleen ns. vieraseteiseen. Ovea ei huomaa, sen edessä on kattoon kiinnitetty vaaterekki
Ei ole salahuonetta mutta pitäisi olla. Saisi harrastaa puutarhanpitoa rauhassa.
Salahuone???