Donald Trump taitaa tosissaan välittää amerikkalaisista, tänään taas Trump rally
Kuten viime viikonloppunakin. Alkuviikosta ihan tavallista kansaa oli Mar a Lagossa tapaamassa Trumppia ja saivat mm. esittää kysymyksiä.
Kuinka moni ex-presidentti on viettänyt noin paljon aikaa ihmisten kanssa? En itse tiedä ketään.
Trump on kyllä ainutlaatuinen.
Kommentit (5)
Trumppia tarvitaan enemmän kuin koskaan.
Seniili Bideeni vie maailman sotaan, koska ei ymmärrä enää mitään itse, vaan toimii täysin harmaiden eminenssien yms. ohjailemana.
Trumphan kuvittelee edelleen olevansa presidentti.
Pelottavaa, että jotkut menevät mukaan hänen psykooseihinsa.
Vierailija kirjoitti:
Trumppia tarvitaan enemmän kuin koskaan.
Seniili Bideeni vie maailman sotaan, koska ei ymmärrä enää mitään itse, vaan toimii täysin harmaiden eminenssien yms. ohjailemana.
Trump toimi Putinin ohjailemana, sekö on mielestäsi parempi vaihtoehto?
tulossa välivaalit eli niissä valitaan kongressin alahuoneen eli edustajainhuoneen kaikki 435 edustajaa sekä kolmannes senaattoreista kongressin ylähuoneeseen eli senaattiin. Lisäksi valitaan joukko osavaltio- ja paikallistason päättäjiä (kuten osavaltioiden kuvernöörejä) sekä äänestetään monista paikallisista aloitteista. siis syksyllä, keitä mahtavatkaan olla tulevat päättäjät, annas kun mietin miten hyvin demareilla on mennyt..
Mitenkäs Jimmy Carter? Hän on ollut aktiivinen, eikä vain mainostamassa itseään.