Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miesystäväni petti minua, olenko?

Vierailija
21.09.2015 |

Ihan säälittävä, jos annan sen anteeksi? En tiedä mitä tehdä. Tämä tapahtui pari viikkoa sitten. Mies ei tullut yöksi kotiin. Tenttasin missä on ollut ja aina tuli vastaus "työkaverin sohvalla, en pettänyt". Itsellä kuitenkin vahva tunne, että petti. Jollain tapaa olen sitä jo tämän parisen viikkoa käsitellyt.

Noh, lauantaina sitten tunnusti kaiken. Siis ihan kaiken, kun tenttasin. Mies on pahoillaan, eikä kuulemma merkinnyt mitään. Oli ensimmäinen ja viimeinen kerta kun sen teki. Ei ole ylpeä asiasta ja on tosi kakkat fiilikset.

Oon nyt 2 päivää itkenyt asiaa, mutta päällimmäinen tunne on, että annan anteeksi. Kannattaako se? Olemme olleet muutamia vuosia yhdessä. Ja elämämme on ihanaa, ainakin aina riitojen välissä. Voi, auttakaa :/

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lapsia? Jos ei niin ukko pihalle.

Vierailija
2/11 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteisiä lapsia ei ole, molemmilla 1 "oma lapsi". Ja vaikka viestistä ehkä sai käsityksen, että tapellaan paljon, niin ei sentäs. Harvoin tapellaan, mutta kun se sitten koittaa niin meno on melko rajua. Haukkumista puolin ja toisin yms. Riidan jälkeen sinne baariinkin lähti ja sanoi, että oli vaan niin vihainen ja turhautunut ja purki sen sitten pahimmalla mahdollisella tavalla. Seksiä suhteessamme on paljon (ajattelin selkiyttää, koska tuola on nyt paljon keskusteluja siitä, että onko lupa pettää jos toinen pihtaa yms). Pää on melko sekaisin. -Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin anteeksi, ei helppo tie ja ainahan sen muistaa. 10v kuitenkin hyvää elämää tuon jälkeen, joten kannatti. Mutta heti ei tarvitse, heitä se vaikka hetkeksi pihalle niin saat koottua pääsi.

Vierailija
4/11 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mies ei edes kanna vastuuta omasta teosta ja valinnasta. Kun oli riitaa niin on oikeus siis törkätä mulkku vieraaseen reikään ja "paineet ja vitutus" hävisi ja riitakin ratkesi ;) Nyt sitten sinä annat anteeksi. Onko se mies edes pyytänyt anteeksi ja mahtaako edes oikeasti katua.

Voitko jatkossa luottaa ettei aina petä kun on riitaa tai paha päivä? Mitäs jos sinäkin olisit yön pois ja nussisit vierasta riidan jälkeen...saisitkos anteeksi????

Vierailija
5/11 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hyvä mies pitäis heittää mäkeen jos kerran pettää ja katuu asiaa?? Virheitä sattuu kaikille, ap:n mies mokasi kunnolla ja jos oikesti katuu niin eiköhän tuosta yli pääse?

Vierailija
6/11 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sinä itse tiedät parhaiten, annatko anteeksi. Jos pystyt antamaan, suhde jatkuu, jos et, on parempi erota. Ei kukaan pysty toisen puolesta sitä sanomaan.

Vierailija
7/11 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen antanut pettämisen anteeksi, ja erittäin onnellinen tällä hetkellä saman miehen kanssa, meillä on lapsi ja olemme naimisissa. Tosin meillä mies tunnusti kaiken ilman tenttailuja.

Vierailija
8/11 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en antaisi. Vaikka tuntuisi helpolta vain jatkaa elämää miehen kanssa niin teet itsellesi palveluksen kun eroat.

Vierailija
9/11 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan antais anteeksi ilman että pettäisin itsekin.Tee samoin kuin hän, tuu vasta aamulla kotiin.Katotaan naurattaako miestä vielä.

Vierailija
10/11 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduin kokemaan saman pari kk sitten. Annoin anteeksi ja arki on sujunut hyvin. Luottamus ei nyt tietenkään ole palautunut täysin, mutta tässä on auttanut hirveästi se että mies on katunut tekoaan niin paljon. Toista pettämistä, edes suutelua en voisi enää anteeksi antaa. Sitten saisi mies lähteä!

Vierailija
11/11 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petteämistä, mutta riitojen välissä kivaakin ollut ja olt itkenyt pari päivää?

-Eroa.