Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jippii-sähköpostiin lähetetyt viestit palautuu??

Vierailija
21.09.2015 |

Olen siis yrittänyt lähettää viestin jippii-sähköpostiin ja monta tuntia lähettämisestä sain undelivered mail returned to sender-viestitn: "...temporary failure. Command output:
    Quota exceeded message delivery failed to..."

Yritin lähettää viestin uudelleen, myös toisesta sähköpostista ja taas sama viesti mutta taaskin monta tuntia myöhässä...:/

Kertoisko joku, mistä voi olla kyse? Tuon temporary failure mukaan voisi kuvitella että tuossa jippiissä olisi jotain vikaa. Voiko kyse olla siitä, että mut olis blokattu tai että sähköposti olisi poistettu?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Quota exceeded" tarkoittaa nimenomaan laatikon täyttymistä.

Vierailija
2/12 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sen postilaatikko on täynnä? Siinä on tila aika pieni, ja roskaposti saa sen äkkiä tukkoon jos ei siellä käy säännöllisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks jippii vielä olemassa :DD SO oldschool!!

Vierailija
4/12 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jippiin sähköposti vieläkin olemassa?

Vierailija
5/12 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitä postilaatikon täyttymistä mietinkin, mutta sitten taas tiedän että hän käy lukemassa postiansa usein...

Vierailija
6/12 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamatkailu avartaa.

Vierailija
7/12 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko mahdollista saada asiallisia vastauksia?

Vierailija
8/12 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiallinen vastaus:
1. Jos postilaatikko on täynnä, viesti ei mene perille. Jippiissä oli aikanaan pienehkö postilaatikko.
2. Jippiitä ei ole enää olemassakaan, kyseinen osoite on auttamattomasti vanhentunut.

Vierailija
9/12 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmasti ole vanhentunut kun juuri pari paivaa sittten olen saanut viestia siita. Siita ei ole epailystakaan. Ei ole mitaan haamuviesteja. Mista on siis kyse?

Vierailija
10/12 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 09:47"]

Ei varmasti ole vanhentunut kun juuri pari paivaa sittten olen saanut viestia siita. Siita ei ole epailystakaan. Ei ole mitaan haamuviesteja. Mista on siis kyse?

[/quote]

No miksei tuo selitys vastaanottajan laatikon täyttymisestä kelpaa? Kun se tuossa kuitissa kerrotaan. Pyydä vastaanottajaa tyhjentämään laatikostaan roskapostit ja muu joutava.

Muita selityksiä: Serverin huoltokatko, Operaattorin verkko-ongelmat (sun oman tai vastaanottajan), hakkerin sotkeneet systeemin. Onhan näitä.

Vierailija
11/12 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla jippii-sähköposti vain lakkasi yhtäkkiä toimimasta tässä muutama kuukausi sitten. En tiedä miksi, mutta sinne ei tullut enää yhtään viestejä vaikka tyhjensin saapuneet-laatikon ja roskakorin, joten tilaa kyllä oli. Ja ennen mulle tuli sinne päivittäin useita, joskin turhia roskapostiviestejä ja myös työhön liittyviä. Uudistuiko se sivusto jotenkin koska näyttää nykyään myös eriltä....??

Vierailija
12/12 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 09:47"]

[/quote]

Viestin From-kentässä voi olla mitä tahansa, joten kyseisen kentän sisältö ei välttämättä kerro siitä, onko jokin sähköpostipalvelu toiminnassa vai ei.

Mutta yleensä ihmiset eivät edes osaa muuttaa näitä kenttiä, vaikka niin voi halutessaan tehdä, joten todennäköistä tietysti on, että se laatikko on täyttynyt, aivan kuten siinä tekstissä mainittiinkin. Ei muuta kuin tyhjennys ja taas toimiii eli vastaanottaa viestejä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän